X - Gammel Hellerup Gymnasium
lan
Hovedmenu
history
Versionsinformation
X - Gammel Hellerup Gymnasium
Hovedmenu
Log ind
keyboard_arrow_down
login
Brugernavn
login
MitID
Kontakt
Hjælp
Hjælp
Holdet 2022 EN/n - Undervisningsbeskrivelse
menu
document_scanner
Vis udskriftsvenlig udgave
print
Print med tilpasset bredde til A3
print
Print med tilpasset bredde til A4
Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
2022/23 - 2024/25
Institution
X - Gammel Hellerup Gymnasium
Fag og niveau
Engelsk A
Lærer(e)
Lone Winsløw Stilling
Hold
2022 EN/n (
1n EN
,
2n EN
,
3n EN
)
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1
Heat or Eat - Inequality in Britain
Titel 2
Gender Stereotypes and Crime Fiction
Titel 3
Black America
Titel 4
Brexit
Titel 5
Love & Relationships EXAM TOPIC
Titel 6
The Oscars
Titel 7
South Africa
Titel 8
A Dystopian World EXAM TOPIC
Titel 9
American Presidents EXAM TOPIC
Titel 10
Vaulting Ambitions EXAM TOPIC
Titel 11
Belonging in Britain EXAM TOPIC
Titel 12
Opsamling og repetition
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1
Heat or Eat - Inequality in Britain
Med udgangspunkt i verdensmål 1 End Poverty in All its Forms Everywhere zoomer dette emne ind på England og ulighed og især child poverty and rough sleepers.
I emnet introduceres de tre velfærdsmodeller, de to store partier, valgsystemet for at forstå den politiske baggrund for den stigende ulighed.
Der blev fortrinsvis arbejdet med non-fiction, men filmen I, Daniel Blake blev inddraget både som et fiktionsværk og som et debatindlæg af Ken Loach.
Indhold
Kernestof:
A Map of the Gap.docx
You assignment from Wednesday is also your homework. In class we'll cover the questions on The Welfare State and continue with a closer look at Rishi Sunak and his billionaire wife.
Rishi Sunak and his billionaire wife.docx
1n EN Groups.docx
Please open the word document and find the diary you have to read as your homework and the task you have to do in "elevfeedback".
Read the text before the module.
Please read the text and answer these questions:
Rough Sleeping.docx
Analysis of I Daniel Blake.docx
I skal genlæse siderne om dannelse af genitiv i grammatikbogen og i elevfeedback inden modulet uploade 3 eksempler på brug af genitiv fra jeres egen stil. De, elever, som havde fejl i genitiv, i deres stil, skal uploade deres rettelse af fejl i genit
Oxford Word of the Year 2022 | Oxford Languages
All the help.docx
1N Faste pladser (2022-23).xlsx
Recap Heat or Eat.docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 16
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 2
Gender Stereotypes and Crime Fiction
Forløbet gav en introduktion til krimigenren - herunder den amerikanske, hårdkogte detektiv genre, den britisk whodunit, Scandinavian Noir og domestic noir. Forløbet har overvejende fokus på nyere kriminoveller samt værklæsning med fokus på genrens stereotypiske fremstillinger af mande- og kvinderoller.
Kernestof:
Tine Rønlev Eriksen: Case Reopened, p. 7.16/Afsnit om teori, som findes tilgængeligt her:
http://www.lr-web.dk/Lru/microsites/casereopened/index.html
Lee Child: Guy Walks Into a Bar... (Fra: Case Reopened, Linghardt og Ringhof,)
Zöe Sharp. Tell Me, 2012
Karin Slaughter: The Last Widow, 2019 (Her har klassen læst prologen)
Supplerende materiale
Staunch Book Prize
http://staunchbookprize.com/
Afsnit af Luther (Netflix)
Indhold
Kernestof:
Please read page 7-15 in the link and write keywords to setting, characters and plot.
Guy walks into a by Lee Child.pdf
The prologue of The Last Widow.docx
Read the text and answer the questions below. Upload to "elevfeedback".
Zöe SharpTell me.pdf
Plese read the attached short story before the module. Spoiler: The young girl is dead. Try to find the exact place in the text when you discover that she is dead and her "talking" is only in the mind of the detective.
TELL ME Questions.docx
Sarah Everard.docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 6
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 3
Black America
Klassen læste som værk Harper Lees To Kill a Mockingbird (1960) og arbejdede i forlængelse af romanlæsningen med Civil Rights Movement og forholdene for afroamerikanere i USA både dengang og nu. Fokus var på introduktion af fiktion og nøgleord som P.O.V., setting m.v, men også sprog fx accent from Alabama and banned words e.g. The N-word med samtale om racial slurs, racial bias og code-switching.
Kernestof:
Harper Lee: To Kill a Mockingbird (1960)
13th Amendment (Netflix)
Indhold
Kernestof:
Crime Vocabulary and Grammar.pdf
To Kill a Mockingbird voted top "Great American Read" in US poll
Lee: To Kill a Mockingbird, tekst, Harper Lee; sider: 21-260
To Kill a Mockingbird by Harper Lee Chapter 2 and 3.docx
To Kill a Mockingbird chapter 6 and 7.docx
Adjektiver og To Kill a Mockingbird.docx
Prepare for test. Read the chapters.
Engelsk startgrammatik adjektiv eller adverbium.pdf
The courtroom drama.docx
Ava DuVernay and Harper Lee.docx
In the courtroom, part II
Visit from DIS.docx
DIS Grupper.docx
In class, we'll talk about the chapters and finish the documentary 13th
FINAL MODULE.docx
Titel
Linket er til brug i timen.
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 15
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 4
Brexit
Som forberedelse til studieturen til Bruxelles og London, havde klassen et forløb om Brexit.
I forløbet blev der først læst en introducerende tekst samt to taler af henholdsvis David Cameron og Boris Johnson for at få et overblik over de politiske og økonomiske konsekvenser v. leave or remain synspunkterne. Efter arbejdet med non-fiktion læste klassen et udvalg af fiktionstekster under den samlende overskriften BrexLit. I forlængelse heraf så klassen et afsnit af tv-serien The Walk-In og blev introduceret til narrativ non-fiction som genre samt fik forståelse for de højreorienterede kræfter, som støttede leave fløjen.
Eleverne forberedte desuden interviewguides til brug i London, hvor de i udvalgte kvarterer dels lavede en kvartersanalyse samt undersøgte Briternes oplevelse af konsekvenserne af Brexit.
1. episode af The Walk-In (DR.DK)
Sarah Doyle. Cloudy with outbreaks of Brexit
Anthony Cartwright: The Cut, p. 39-43
Indhold
Kernestof:
Brexit.docx
Brexit Timeline.docx
Brexicon vocabulary exercise.docx
Two speeches on the British EU referendum.docx
Boris Johnson speech.docx
David Cameron speech.docx
Groups.docx
Presentations.docx
The Walk-In.docx
Finish the pre-watching activities if you didn't complete them last module.
We'll discuss The Walk-In. Please finish your keywords on the analysis of the tv-series. In class, we'll continue with BritLit and have a look at your first written assignment this year (It is uploaded so have a look if you want to get started).
Introduction
Please read the text before the module. Here is a list of words to help you:
Sarah Doyle.docx
hollandparkpress.co.uk
Program Bruxelles.docx
Værelsesliste London 2.n.xlsx
Prepare your presentations in London. No homework.
Afsnit
Borudieu og byen.pdf
Titel
Kvartersanalyse 2n.pptx
Read the poem again and also read poetry terms to know quick refresher.html
Denmark in the Shadow of Brexit.docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 18
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 5
Love & Relationships EXAM TOPIC
Forløbet havde udgangspunkt i værklæsning af Sally Rooneys Normal People (2018), og fra den roman perspektiveres til et litteraturhistorisk blik på kønsroller og kærlighed. Værklæsningen var placereret i 2.g, men den litteraturhistoriske kontekst var i slutningen af 3.g
William Shakespeare: Romeo and Juliet, Act 1, sc. 5 (lines 90-105), The Balcony Scene, Act 2, sc. 2 + Sonnets 18 og 116
Jane Austen: Sense and Sensibility, Chapter 1 and 2 (1811)
Værklæsning af romanen Normal People af Sally Rooney (2018).
Supplerende materiale:
Interview med Sally Rooney fra Louisiana
https://channel.louisiana.dk/video/sally-rooney-writing-with-marxism
BBC- serien (episode 1, 8 og 12)
BBC-podcast, episode 2
https://www.bbc.co.uk/programmes/p08bm103/episodes/player
Film: Sense and Sensibility + Shakespeare in Love
Indhold
Kernestof:
Module 1 Normal People.docx
Please read the pages and answer the questions related to the chapter in "elevfeedback".
Sally Rooney: Normal People, Faber & Faber 2018; sider: 9-266
toolbox.html
Module 3 Normal People.docx
Task for pages 66-93 (Upload your answers to "elevfeedback")
www.buzzfeed.com
Module 4 Normal People.docx
Module 5 Normal People.docx
Normal People Module 6.docx
Få rettet jeres fejl i opgaverne. Jeg kigger dem igennem i timen, men I laver skriveøvelsen om setting.
In pairs: Write one PEED-model (Point, Example, Explanation, Develop) about how setting plays a significant role in the novel. Upload to “elevfeedback” and prepare to read to class.
Normal People and a discussion of genre.docx
Poor Mental Health and Normal People.docx
image.png
Module 8 Normal People.docx
Undersøgelsen tager ca 7 min. Karoline Monberg, retorik og samfundsfaglærer på GHG, er ansvarlig for den. Den giver statistik, som er værdifuld i forhold til et senere fællesoplæg på skolen i december.
Please read chapter 1 of Barbara Kingsolver's novel Demon Copperhead (which is your next written assignment). In class, we'll discuss the chapter and you'll get time to write on your analytical essay.
No homework. It has been a while since we have had English so today is all about conversation. I'll bring topics to discuss and we'll go for a walk and talk (if the weather is fine).
Engelsk startgrammatik aktiv og passiv.pdf
Assignment 1 PASSIV.docx
uregelmæssige verber.doc
variety.com
Read the short article and think of the best Academy Award winning movie you have ever seen.
The Oscars 2024 Groups.docx
How to Make a Storyboard in 4 Easy Steps Follow these steps to create your first storyboard.
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 19
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 6
The Oscars
Forløbet fokuserer på egenproduktion af film og med et årgangs Oscar-show m. rød løber d. 8. feb. 2024.
Indhold
Kernestof:
Grammatikopgave True D 2024.docx
I skal færdiggøre denne opgave hjemme, som i begyndte på i sidste modul.
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 8
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 7
South Africa
Forløbet om Sydafrika havde fokus på The Born Free Generation, men for at kunne forstå de udfordringer, som samfundet og især de unge står overfor i dag, var udgangspunktet en historisk ramme med fokus på Mandela.
Kernetekster:
The Rainbow Nation af Jeff Cangialos (2012)
Mandela: An Ideal for which I am prepared to die (1964)
Nadime Gordimer: Once Upon a Time
White Schools vs. Black Hair in Post-Apartheid South Africa by Panashe Chigumadzi, Oct. 5, 2016
Trevor Noah: Born a Crime, 2016 (Differentieret læsning. En gruppe læste hele bogen, andre ca. halvdelen og sidste del ca. 50 sider)
Supplerende materiale
Searching for Sugar Man
Indhold
Kernestof:
Useful words about SA.pdf
Useful vocabulary.docx
Nelson Mandela An Ideal for which I am prepared to die (extract).doc
Nelson Mandela Questions.docx
image.png
Questions Sugar Man.docx
Full text Born Free Generation.docx
Questions to text by Panashe Chigumadzi.docx
Answer the questions before the module. In class, we'll talk about them and you will get the rest of the module to finish writing your analysis of the text.
Trevor Noah: Born a crime, John Murray; sider: 1-47
Read the Danish article, https://www.kristeligt-dagblad.dk/kultur/karnevallets-princip and look up carnivalesque. Use your information to write a paragraph about elements of carnivalesque in Born a Crime, in particular the chapter Pray, Trevor, 35-47
Podcast Trevor Noah.docx
You are in charge! Decide on your own how many chapters you read in Trevor Noah's book and provide an update on your reading in "elevfeedback". (Just 8-10 lines on how much you have read og what you find interesting)
Trevor Noah questions and grammar.docx
Presentations South Africa 2024.docx
Skriv i elevfeedback, hvilken side du er nået til i Trevor Noahs bog. Jeg sætter Jer sammen i makkerpar til podcasten, og man får en makker, der har læst ca. samme sideantal. Tag bogen med, så får I tid til at forberede podcasten i dag.
Podcast 2.n
Once upon a Time by Nadime Gordimer.pdf
Read the short story before the module.
Verber og særlige regler.pdf
1. Hvilken ordstilling bruger man på engelsk?
Dokumentet er ikke lektie. Vi bruger det i timen i morgen.
Fra Charlotte Oversigt over verbernes tider.docx image.png
Namedrop and Mood Board.docx
Lyt her til King Charles.docx
Research these topics so you have something interesting to discuss.docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 19
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 8
A Dystopian World EXAM TOPIC
Forløbet fokuserede på dystopisk litteratur som genre, men også på dystopiske tendenser i samfundet i dag fx forringelsen af kvinders rettigheder i USA, angrebet på Kongressen i 2021 og dermed på demokratiet. Genren appellerer også særlig stærkt til læsere i kølvandet på Covid-19 og genren som en art selvhjælpslitteratur blev diskuteret. I forlængelse heraf blev "Girls on Fire" typen introduceret og Greta Thunberg, Malala Yousafzai blev eksemplificerede sat i perspektiv til Katniss fra The Hunger Games, og hvordan unge kan være aktivistiske.
Trine Østergaard: The English Handbook, Systime (2020), p. 64-70
Alex Garland: Civil War (2024)
Margaret Atwood: The Handmaid's Tale (1985), chapter 1 and 28
Susan Collins: The Hunger Games, chapter 1 (2011)
Cormac McCarthy: The Road (2006), uddrag
Caroline Zielinski: I've been reading more dystopian fiction that ever during the corona crisis,
Guardian.com
, April 8th, 2020
Amy Atchison: Are we living in a dystopia?, April 29, 2020
https://theconversation.com/are-we-living-in-a-dystopia-136908
I forbindelse med Greta Thunberg blev Lingua Franca gennemgået.
Indhold
Kernestof:
The English Handbook.pdf
Please read the document before coming to class. Write 8-10 sentences in "elevfeedback" which summarizes the main points about dystopian literature (as opposed to utopian literature).
Read about famous dystopian novel The Handmaid's Tale here:
And answer these questions:
Atwood part 1.docx
The Handmaid Atwood.pdf
Please read the chapter before the module (This is also the chapter you'll have to write about in your first assignment this year).
Atwood part 2.docx
image.png
Cormac McCarthy Obituary New Yorker Grammar.docx
Write your answers in "elevfeedback".
Alex Garland.docx
TED Talk.docx
Your homework is to finish the questions from last module (about the TED-talk by Barbara Walter) .
Democracy index
ELECTION YEAR.docx
Explainer 3N.docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 18
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 9
American Presidents EXAM TOPIC
Forløbet fokus var American Presidents - Winners, Losers and Wives, som fungerede som optakt til at tale om Election 2024 i USA . Forløbet gav indsigt i amerikansk historie og samfundsforhold med et udgangspunkt i udvalgte præsidenters sejre og nederlag. Centralt i forløbet var magtens tredeling og hvordan man bliver præsident samt håndtering af massemedier fra før til nu. I tillæg til at tale om præsidents rolle blev også præsidentfruens rolle diskuteret for dermed at bygge bro til den næste forløb om Vaulting Ambitions og The Macbeths.
Forløbets materiale er overvejende non-fiktion og centrale begreber indenfor analyse af taler blev gennemgået.
Nøgleord:
concession speech, gerrymandering, silent majority, grievance politics, fearmongering
Materiale
https://www.npr.org/2020/11/02/929085584/how-to-lose-an-election-a-brief-history-of-the-presidential-concession-speech
Presidents And Their Relationship with Media—It's Been Complicated by Peter Suciu, Feb 19, 2024, Forbes online edition.
A Role Without a Rulebook: The Influence and Leadership of Global First Ladies by Natalie Gonnella-Platts and Katherine Fritz (Report from Georg W. Bush presidential Center, March 2017).
The podcast A Love Affair: American Politics And Country Music, NRP Radio, dec.
https://www.npr.org/2022/12/07/1141298735/a-love-affair-american-politics-and-country-music
Uddrag fra Election Year af Lotte Genefke, Lise Wich og Stine Nue Mikkelsen, forlaget Columbus, 2024
Call Her Daddy, podcast m. interview med Kamela Harris (kort uddrag) samt artiklen https://www.ussc.edu.au/how-podcasters-became-the-vanguard-of-the-us-election
Ekstra: Only the Young af Taylor Swift og Lee Grenwoods God Bless the USA samt fællesoplæg i samfundsfag for alle klasser med samfundsfag A niveau.
Indhold
Kernestof:
Politics of Grievance.docx
M8 Useful vocabulary Style of writing.docx
Toolbox extra.docx
Sætningsstruktur.docx
Homework M3 Hillary Clinton_s concession speech November 2016.docx
Please read the speech at home.
M3 Joe Biden resignation letter.pdf
3N A Role Without a Rulebook.docx
Melania Trump, Whose Husband Helped End Roe, Signals Support for Abortion Rights
The task is twofold.
The Wives 3n.docx
Homework 3n Presidents And Their Relationship With Media Homework.docx
Please open the document and answer the questions while reading.
3n Master the Media and Win the Election.docx
American Politics and Country Music.docx
image.png
Titel
Go back and find a photo from our visit to The Globe last year. Upload the photo to "elevfeedback" and write 8-10 lines about what you remember from the workshop we did at the theatre.
Video SparkNotes: Shakespeare's Macbeth summary
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 13
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 10
Vaulting Ambitions EXAM TOPIC
Forløbets fokus var Shakespeares Macbeth, og i analysen af indholdet er fokus på personkarakteristikken af Macbeth og Lady Macbeth og deres fælles ambitioner om at ville magten. I forløbet så klassen også 1 episode af sæson 1 af House of Cards (Netflix) og sammenlignede Frank og Claire Underwood med Shakespeares ægtepar. Dernæst blev der inddraget virkelighedens powerpar i primært amerikansk politik, fxThe Clintons og dernæst var fokus på the American Macbeth/D. Trump og first wives igennem tiden fx Eleanor Roosevelt, Nancy Reagan, Hillary Clinton, som alle er blevet sammenlignet med Lady M. I forbindelse hermed genbesøges teksten A Role Without a Rulebook fra forrige forløb for at diskutere Lady M's role as first lady.
Materiale:
Shakespeare: Macbeth, Act 1, sc. 1-7
House of Cards, Sæson 1/episode 1 (Netflix)
Indhold
Kernestof:
Act 1 Scene 3 | Macbeth | 2018 | Royal Shakespeare Company
The link is NOT homework. We'll watch the scene in the module.
Act 1 sc 5 3N.docx
Titel
3n verber igen igen.docx
Tekstuddrag grammatik Macbeth.docx
Opgaver til anmeldelse af Macbeth.docx
myshakespeare.com
Lyt her til King Charles.docx
Lytteøvelse Aussie.docx
www.blurb.com
Questions House of Cards.docx
WRAP IT UP.docx
Chapter 1.pdf
Read the chapter and please take notes to the following:
The children of Windrush - I_m here legally, but they_re asking me to prove I_m British.pdf
The Children of Windrush.docx
Chapter one.docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 13
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 11
Belonging in Britain EXAM TOPIC
I forløbet sættes fokus på Storbritannien og især The Windrush Generation, hvor fokus særligt er på temaer som identity, race, whiteness, belonging og (super)diversitet. Forløbet har en kolonialt aspekt, da udgangspunktet er decolonization og mass migration til UK og de tre faser i litteraturen: arrival phase, settler phase, indigene phase.
Nøgleord:
- Conviviality
- In-betweenness
- Assimilate
- Othering
- Overt racism vs closet racism
Dave: Black (Brit Awards 2020)
John Agard: Listen Mr Oxford Don (1985)
Enoch Powell: Rivers of Blood (1968)
Maggie Gee: The Artist (2004)
Teori fra Sten Pultz Moslund: Everyone is here, Systime 2021, chapter 1+2
The Children of the Windrush: ’I’m here legally, but they’re asking me to prove I’m British’ (The Guardian, 2018)
Indhold
Kernestof:
The children of Windrush - I_m here legally, but they_re asking me to prove I_m British.pdf
The Children of Windrush.docx
Færdiggør grammatikopgaverne i dokumentet.
Chapter 2.pdf
Chapter two.docx
Please read the attached chapter and answer question a, b, c and d (Find the questions in the word document)
Please read the short story before the module (It is rather long, so don't start too late. )
demagogue
The link is word that encaptures the far-right politics we discussed last time (the point made by Valdemar about how Trump and Enoch Powell have a lot in common). Listen to how the word is pronounced and we can briefly talk about it again today.
image.png
PRESENTATIONS WINDRUSH
Titel
Læs opgave 4a og 4b igennem inden modulet og overvej, hvilken du vil skrive. Vi taler om tips til at skrive. I får tid til at komme i gang, mens jeg holder karaktersamtaler.
RECAP THE TOPIC of Love and Relationships.docx
Movie Shakespeare in Love.docx
Alle skal tjekke, at de har en power point klar til i dag (med "Being young, education, what to see in Copenhagen mv.)
Mette Hermann og Poul Tornøe: Getting started [engelsk grammatik], Gyldendal 2017 1.udg.; sider: 151-153
Jeg forventer, at I kan forskellen på udvidet tid vs simpel tid.
No homework
British Literary Periods.docx
De sidste tips og tricks til SRP. Ingen lektier.
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 21
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 12
Opsamling og repetition
Vi repeterer de mundtlige emner og fokuser på den skriftlige eksamen.
Grammatikbøger anvendt i de tre år:
Jens Bøgh & Jørgen Hovgaard: Fejlstøvsugeren, Forlaget Musagetes, 1981
Aase Herskind og Uffe Gravers Pedersen: Engelsk grammatik med synonymer- Grundbog, Kaleidoscope, 1992
Mette Hermann og Poul Tornøe: Getting Started, Gyldendal, 2017
Indhold
Kernestof:
verber.html
Læs på linket og læg især mærke til pointen om kopulative verber. Find gerne sider i jeres egen grammatikbog, som viser jer den regel. Hjemmesiden er god. I må gerne klikke rundt og læse mere. Der er også interaktive øvelser.
Ved det grønne bord A niv bilag.pdf
Titel
RECAP Dystopian Literature and More.docx
We have more in common with America than the rest of Canada.docx
Lav grammatikopgaven fra mandag færdig og undersøg følgende spørgsmål : HVAD DET VIL SIGE, AT ADJEKTIVER KAN STÅ ATTRIBUTIVT OG PRÆDIKATIVT I EN SÆTNING? (I kan finde svar i den helt gamle grammatikbog)
image.png
index.html
Samme side som i sidste uge. Der er fine online øvelser under grammar slides.
Løs grammatikopgaverne hjemme inden modulet. Husk at bruge template.
Besvar alle opgaver.docx
Her er prøven også vedhæftet, så de elever, der var fraværende kan øve sig.
Typer af non fiction.docx
Find mappen "Mundtlig eksamen i engelsk" og læs dokumentet af samme navn - overvej om du evt. har spørgsmål til enten den mundtlig el. den skriftlige prøve.
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 9
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Vis samlet undervisningsbeskrivelse samt elevtilknytning til forløb
lan
Hovedmenu
login
MitID
login
Brugernavn
more_horiz
Mere
{ "S": "/lectio/1009/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d73077263855", "T": "/lectio/1009/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d73077263855", "H": "/lectio/1009/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d73077263855" }