Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
|
2024/25
|
Institution
|
X - Køge Handelsskole
|
Fag og niveau
|
Markedskommunikation C
|
Lærer(e)
|
Kent Fallesen, René Ahrendt
|
Hold
|
2024 3mkC124v mk (3mkC124v mk)
|
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel
2
|
Den cirkulære model
Fagets opbygning
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
2 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
3
|
Forståelsesfasen
Arbejdet med forståelsesfasen
Vi skal forstå:
Virksomheden
Virksomhedens målsætning
Virksomhedens målgruppe
Markedet
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
3 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
4
|
Designfasen
Vi arbejdet med designfasen
Design af medieplan og budskab
medier og medieplan
budskab og virkemidler
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
9 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
5
|
Lav din egen reklame
Vi arbejder med projektet "Lav din egen reklame"
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
3 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
7
|
Implementeringsfasen
Arbejd med og forstå implementeringsfasen og de elementer der kan indgå i den.
Herunder
taktisk planlægning /timing af kommunikationen på forskellige niveauer
Periodisk
Medie
Budskab
Kampagne
og implementeringsplan
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
3 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
8
|
Evalueringsfasen
Arbejd med og forstår evalueringsfasen og de muligheder der er i forbindelse med evaluering af kommunikationen
timing af evalueringen
udfordringer med evaluering
effektmåling på kampagne-, budskab, og medieniveau.
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
5 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
9
|
Branding
arbejde med og forståelse af begrebet branding.
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
4 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
10
|
Lov & Etik
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
1 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
11
|
Oplysnings og informationskampagner
Forståelse for forskelle i mellem kommercielle kampagner og oplysnings- og informationskampagner
|
Indhold
|
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
1 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
12
|
Eksamensprojekt
Arbejde med eksamensprojektet.
Underviseren fungerer som konsulent og rådgiver efter behov.
Forløbet fungerer samtidigt som repetition af pensum
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
11 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
13
|
Forberedelse til eksamen
Træning af perspektivering
Eksamenstræning.
Arbejde med gamle eksamensopgaver
Gennemgang af besvarelser peer-to-peer og i plenum på klassen
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
4 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
{
"S": "/lectio/1131/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d73470144927",
"T": "/lectio/1131/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d73470144927",
"H": "/lectio/1131/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d73470144927"
}