AABC - HHX-gymnasiet Risskov
lan
Hovedmenu
history
Versionsinformation
AABC - HHX-gymnasiet Risskov
Hovedmenu
Log ind
keyboard_arrow_down
login
Brugernavn
login
MitID
Kontakt
Hjælp
Hjælp
Holdet VE22.hhx.c.DA - Undervisningsbeskrivelse
menu
document_scanner
Vis udskriftsvenlig udgave
print
Print med tilpasset bredde til A3
print
Print med tilpasset bredde til A4
Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
2022/23 - 2024/25
Institution
AABC
Fag og niveau
Dansk A
Lærer(e)
Iben Sønderup
Hold
VE22.hhx.c.DA (
VE22 1c DA
,
VE22 2c DA
,
VE22 3c DA
)
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1
Nyheder, journalistik og kommunikation
Titel 2
Nyheder journalistik og kommunikation fortsat
Titel 3
Værklæsning: A.C. Riebnitzsky: Den stjålne vej
Titel 4
Fake News
Titel 5
Udsendt af Danmark
Titel 6
Besættelsens tekster
Titel 7
DHO
Titel 8
Danmark i Europa
Titel 9
Tendenser i samtiden + retorik og argumentation
Titel 10
Litteraturhistorie
Titel 11
Forløb#3
Titel 12
Forløb#5
Titel 13
Forløb#6
Titel 14
Forløb#7
Titel 15
Forløb#8
Titel 16
Forløb#12
Titel 17
Forløb#15
Titel 18
Forløb#17
Titel 19
Forløb#19
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1
Nyheder, journalistik og kommunikation
Nyheder, journalistik og kommunikation. Virkemidler. Hvordan nyheder produceres.
Indhold
Kernestof:
Vi skal i gang med et tema om Nyheder, journalistik og kommunikation.
Lektier: Den iscenesatte virkelighed, p134, p209, p138 (om Indhold, kildetyper + de fem nyhedskriterier) +Se tv-avisen kl. 18.30 d. 9. november
Læs i Den iscenesatte virkelighed (Systime): ”Når medierne sætter dagsorden” :https://deniscenesattevirkelighed.systime.dk/?id=139 + ”Breaking news”: https://deniscenesattevirkelighed.systime.dk/?id=140
Læs i Den iscenesatte virkelighed (Systime): om
Læs ”6 ting du skal vide om Qatar inden VM” https://www.sdu.dk/da/delt/lightboxpages/nyviden-og-presse/vm22-tema/vm-6-ting-du-skal-vide
Læs om lyd som virkemiddel: https://closeup.systime.dk/?id=144
Vi skal se en dokumentar (om noget helt andet end fodbold) og arbejde med den :)
Læs om Reportagen som genre:
Vi skal besøge TV2 Østjylland - juhuu! :D - Husk buskort og en varm jakke.
Vi skal se Ørnedræberne 3 :)
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 22
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 2
Nyheder journalistik og kommunikation fortsat
Indhold
Kernestof:
Læs om podcast-mediet, til og med afsnittet ”Typer af podcastdokumentarer”: https://hbdansk.systime.dk/?id=290#c1701
På Drev, i mappen "Nyheder journalistik og kommunikation" ligger der en stribe arbejdsspørgsmål til vores podcast "I en forstad til mørket".Besvar de fem første arbejdsspørgsmål som forberedelse til denne time. Og KUN de fem første! Resten arbejder v
Læs om Podcastens virkemidler (nederste halvdel af siden/kapitlet i bogen): https://hbdansk.systime.dk/?id=290#c1701 I timen skal vi høre en ny podcast og arbejde med den.I har også fået jeres opgaver tilbage. Vi skal gennemgå gode eksempler + fejlty
Besvar arbejdsspørgsmål 1-13
Vi skal arbejde med podcast...
Medbring en lyd til din gruppes podcast. Gruppen skal have lagt en plan i et docs, hvor I ved, hvordan jeres fortælling skal organiseres. Med fortælling, lyde, musik osv.Læg link til jeres docs ind i filen "PODCAST-PROJEKT" inde i mappen "Nyheder jou
Jeg skal se William H, Josephine, Georg, Bothilde, Faisal, Alfred og Anton til kontaktlærersamtale. Se link med jeres tider her: https://docs.google.com/document/d/1e_V77JRHqES-kaoaVQtR1XDhj9ofNqZqTQZ4YLnl_1k/edit
Sidste tjek af forberedelser til fastelavnsmarkedet - HUSK:
PODCAST-KAVALKADE! Vi skal høre alle gruppers podcast - yes! det bliver superfedt! SÅ: sørg for at jeres gruppes podcast er HELT færdig og klar til afspilning i klassen. OG: Vores fastelavnsmarked skal være HELT topklar!! Så tjek om du har styr på di
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Podcast-projekt
06-02-2023
Omfang
Estimeret: 20,00 moduler
Dækker over: 15
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 3
Værklæsning: A.C. Riebnitzsky: Den stjålne vej
Indhold
Kernestof:
Læs Den stjålne vej til og med s. 29. OBS: MEDBRING BOGEN.Vi starter timen med at høre podcast fra Isabellas og Magnus' grupper.
Læs Den stjålne vej s. 30-62
Den stjålne vej - læs til og med s. 100. :)
Den stjålne vej - læs til s. 100.
Læs Den stjålne vej s. 100-158.Tag noter til hvad der sker med hhv.JaveedKhanMalika og Sharifa
Læs Den stjålne vej s. 159-202.
Læs Den stjålne vej s. 203-218
Læs Den stjålne vej s. 219-249
Afsnit
Læs Den stjålne vej s. 250-307 – resten af bogen
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 18
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 4
Fake News
Indhold
Kernestof:
Velkommen tilbage efter påskeferien! Vi skal i gang med et nyt forløb i dansk: Fake news! Det bliver superspændende! Læs om fake news: https://denstoredanske.lex.dk/fake_news + læs om Løgnefabrikken: https://storenyheder.systime.dk/?id=169
I krig er sandheden det første offer
Læs artiklen Tjek på falske nyheder: https://emu.dk/grundskole/dansk/it-og-medier/tjek-paa-falske-nyheder
Læs om digital populisme på højreorienterede ”alternative medier”: https://emu.dk/grundskole/it-og-teknologi/digital-dannelse/folkets-aviser-digital-populisme-paa-hoejreorienterede?pk_source=nyhedsbrev&pk_campaign=HHX%20-%20maj%20-%202021&b=t431-t137
Læs om diskursanalyse: https://hbdansk.systime.dk/?id=202Teksten er lang, så begynd i god tid.
Ingen lektier i dag.
Læs om fiktionaliserede og manipulerede nyhedsartikler:
Vi tager en afstikker fra vores forløb om fake news. Der er nemlig kommet en mulighed, vi skal gøre brug af:I dag skal vi opleve film og foredrag om redningen af de danske kz-fanger de sidste dage af Anden Verdenskrig. Hvordan er livet efter et traum
Forberedelse: Se afsnit 1 + 2 af DR-dokumentaren Skyggekrigen
Forberedelse: læs om angrebet på den amerikanske kongres d. 6. januar 2021: https://denstoredanske.lex.dk/stormen_p%C3%A5_Kongressen I timen skal vi se en dokumentar om angrebet. Den varer hele dobbeltlektionen, så vi starter "sharp" ved timens begyn
Forberedelse: Søg på nettet og find oplysninger om dokumentarist Christoffer Guldbrandsen.
Arbejde med skr. opgave. Forbered hjemmefra et udkast, som du kan arbejde videre på. I timerne her har du mulighed for hjælp og vejledning.Du vil skulle udveksle udkastet med en klassekammerat.
Forberedelse: Læs om Støjbergs barnebrudssag på DR Detektor: https://www.dr.dk/nyheder/detektor/detektor-stoejbergs-barnebrud-paa-16-med-mand-paa-50-vaekker-opsigt-her-er-hvad-vi
Forberedelse: Læs denne artikel: https://videnskab.dk/kultur-samfund/saadan-spotter-du-en-konspirationsteori
På skattejagt efter litteraturen i by-rummet! Vi mødes 12.15 ved indgangen til kuplerne i Botanisk Have :)
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 34
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 5
Udsendt af Danmark
Indhold
Kernestof:
Hej alle <3 Velkommen tilbage efter sommerferien. Jeg glæder mig til at se jer :)
Ingen lektier. Vi samler op på filmen Den døde soldat i timen. Her vil vi lave et lille par-arbejde ud fra de arbejdsspørgsmål, der ligger på Teams. Det kommer til at foregå sådan, at I taler sammen om spørgsmålene i timen. Og så tager jeres egne per
Vi får i dag besøg af en "special guest", nemlig Henning Thisgaard, specialsoldat fra Frømandskorpset. Siden Forsvaret oprettede special-enheden Frømandskorpset i 1957, har kun godt 300 mand klaret den ekstreme uddannelse. Frømændene bliver tilkaldt,
Notér i holdnotesbogen, under dit navn, under "Hjemmearbejde" alt, hvad du kan huske fra foredraget med Henning Thisgaard.
Vi skal i dag arbejde med to videoer fra Udsendt af Danmark.En m . AC Riebnitzsky (hende, der også er forfatter til Den stjålne vej. Hun var soldat, før hun blev forfatter).
Læs Uddrag af Så efterlades alt flæskende (digte). Der ligger to digte inde i klassemappen, under Generelt - Filer - Udsendt af Danmark.
Vi fortsætter med at undersøge, hvordan litteraturen som kunstform kan fremstille krig. I romanen Hell Man (2012) af Sanne Søndergaard møder vi Thor, der som 21-årig vælger at blive udsendt til Afghanistan, Helmand-provinsen.
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 14
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 6
Besættelsens tekster
Et temaforløb med fokus på Besættelsestiden og den tids tekster. Analyse af litteratur, dokumentarprogrammer, film, plakater, dagbogsnotater, fotos samt sproglig analyse af tekster fra hhv. den censurerede dagspresse og modstandsbevægelsens illegale blade.
Indhold
Kernestof:
Vi skal i gang med et nyt forløb: Besættelsens tekster. Vi skal læse tekster om og fra Besættelsestiden, se dokumentar og film. OG på museumsbesøg. Mere om det senere. Forberedelse til i dag: Læs i Litteraturens veje: https://litteraturensveje.systi
Læs Randers i Besættelsestiden, s. 1-7 (pdf-filens sidetal). Der ligger en pdf, der gerne skulle være OCR-scannet, i mappen ”Besættelsens tekster” på Teams.
Læs Randers i Besættelsestiden, s. 8-10 (pdf-filens sidetal). Der ligger en OCR-scannet pdf i mappen ”Besættelsens tekster” på Teams.
Ingen lektier. Vi skal se en dokumentar fra DR-serien Danske modstandskvinder.
Vi fortsætter med forløbet Besættelsens tekster.
Læs Kim Malthe-Bruun. Uddrag 2.pdf. Ligger i mappen Besættelsens tekster: https://efif.sharepoint.com/:f:/r/sites/AK-VE22hhxcDA/Klassematerialer/Bes%C3%A6ttelsens%20tekster?csf=1&web=1&e=JfHr2nI timen skal vi arbejde med analyse af tekster og fotos.
Vi skal arbejde med plakatanalyse. Læs derfor teksten "Analysemodel til plakater" (pdf), der ligger i mappen Besættelsens tekster
Læs Jørgen Røjel: Kæft trit og retning: ”Hvidstengruppen” (uddrag). Ligger i teams-mappen "Besættelsens tekster".
Vi skal arbejde mere i dybden med fakta- og fiktionskoder.
Læs Jørgen Røjel: Langåbroerne. Fra side 80 til side 92, linje 16 er obligatorisk. Resten af kapitlet kan læses, hvis man er blevet så fanget af historien, at man vil have slutningen af kapitlet med.Teksten ligger i mappen "Besættelsens tekster". Der
Læs om Flammen og Citronen:
DHO-opstart. Læs i ny mappe ”DHO 2024” en tekst af Mikkel Vedby Rasmussen om krisesamfundet.
Besøg på Besættelsesmuseet. Vi mødes ved indgangen til museet kl. 08.25. Adressen er Mathilde Fibigers Have, bag ved Domkirken.Vi bliver modtaget af en rundviser, som introducerer os til museet og fortæller lidt om besættelsen. Derefter har vi adgang
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Reportage besøg Besættelsesmuseet
04-12-2023
Omfang
Estimeret: 16,00 moduler
Dækker over: 26
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 7
DHO
Indhold
Kernestof:
8.15-9.00 Grupper arbejder med fremlæggelse.
DHO. Læs artikel om Ruslands brug af migranter som en form for chikane af Finland.
Forbered jeres gruppes fremlæggelse om Besættelsens tekster.Besøg af folketingspolitiker, Jens Joel (Socialdemokratiet). Søg efter oplysninger om Jens Joel på nettet. Vær kildekritisk. En valid kilde kan fx være hans profil på Folketingets hjemmeside
Vi mødes kl. 8.15 på Teams – tjek ind her og deltag i mødet: AK-VE22hhxcDA | Generel | Microsoft Teams
Læs
DHO. Fokus: Analyse.
Fokus: vurdering
DHO. Fokus: indledning og metodeafsnit
VIGTIGT: Oplæg af Kirsten fra biblioteket.
Fokus: Konklusion. Læs om konklusion inde på DHO-sitet: https://efif.sharepoint.com/sites/SO5-DHO/SitePages/Konklusion.aspx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 22
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 8
Danmark i Europa
Et forløb om dansk og europæisk kultur, kulturmøder, grænseoverskridende kriminalitet, Europas sikkerhedssituation mv.
Belyst ud fra en række forskellige teksttyper, både medietekster, litterære tekster samt multimodalt kulturelt arrangement på Dokk1: Kunst, kultur, natur - vi drømmer om fremtiden.
Træning i analyse af ovennævnte teksttyper.
Indhold
Kernestof:
Vi skal i gang med et nyt forløb, der hedder Danmark i Europa.
Læs i Håndbog til dansk om dokumentar: https://hbdansk.systime.dk/?id=224
I denne time skal du besvare en undersøgelse om skolens undervisningsmiljø – du skal altså bidrage med dit syn på hvad ”det gode undervisningsmiljø” er. Elevrepræsentanter vil efterfølgende arbejde med resultaterne og være med til at beslutte, hvorda
Læs i Håndbog til dansk om podcasts: https://hbdansk.systime.dk/?id=290
Læs om Fiktionsserier: https://closeup.systime.dk/?id=135
Læs om dramaturgi: https://closeup.systime.dk/?id=153
Vi skal have samlet op på Mord uden grænser, med fokus på analyse. Derfor, til i dag:
Vi skal i dag arbejde med dokumentaranalyse og lære om Estlands forhold til Danmark og til Europa.
Besvar opgave om Anne og Anders i Estland, som I begyndte på i sidste uge. Find dit navn ud for spørgsmålene her:
Temamodul om Mathilde Walter Clarks bog Det blinde øje
I dag skal vi "ud af huset" - vi skal opleve et anderledes arrangement på Dokk1. Det handler om fremtiden! Klik ind på linket og se mere om, hvad vi skal opleve - og HUSK din egen kop, hvis du vil have gratis kaffe! ☕️😊Dørene åbnes kl. 13, og progra
Vi skal lave en skriveøvelse i timen. 😊 I får jeres Lykke Friis-test tilbage.
Vi blænder op for foredrag med Niels Fuglsang, cand.scient.pol og PhD i økonomi. Niels Fuglsang er medlem af Europa-Parlamentet og har skrevet PhD om Finansministeriets regnemodeller og deres indvirkning på politiske beslutninger.
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 26
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 9
Tendenser i samtiden + retorik og argumentation
Tendenser i samtiden + retorik og argumentation.
Modulerne er på 90 minutter
Indhold
Kernestof:
Velkommen tilbage fra ferie! :) Medbring i dag jeres pas - det pas, I kommer til at rejse med til Bruxelles. ELLER medbring et foto af den side i jeres pas, hvor pasnummeret fremgår.
I dag skal vi snakke om de faglige mål i dansk.
Tendens, vi skal arbejde med i dag: #Metoo
Vi mødes i klassen 09.55, hvor jeg fører fravær. Så går vi samlet over til foredraget.
I dag skal vi arbejde med tendensen Bekendelser i medier/litteratur
Gå ind på Teams, find mappen "Tendenser i samtiden. Retorik". Heri ligger der tre png-filer om Lea Wermelin, som har været miljøminister. Filerne gengiver et stort portræt-interview, som hun har givet til en stor dansk avis. Nr. 1 og 2 er kun for at
Vi skal i gang med Træning til skriftlig eksamen.Forberedelse: læs Morten Pape ”I ruiner”, ligger i mappen Skrivetræning
Vi fortsætter med Tendenser i samtiden - nu om
Vi fortsætter med Bøger der har gjort en forskel
Optakt til studietur. Vi skal i dag lære noget om NATO.
Vi skal blive lidt klogere på hvordan EU-Parlamentet, EU-Kommissionen mm. fungerer.Forberedelse:Gå på EU-Oplysningen og find svar på følgende spørgsmål:
Grupper arbejder med en PP-fremlæggelse om vores studietur. Skal indeholde 10 slides med fotos og stikord. Se aflevering i Lectio. Skal fremlægges fredag i timen.
Grupper fremlægger deres PP om studieturen.
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Studietur - fremlæggelse
09-10-2024
Omfang
Estimeret: 12,00 moduler
Dækker over: 26
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 10
Litteraturhistorie
Litteraturhistorien i flg. bekendtgørelsen
Indhold
Kernestof:
Lektier: Se hjemmefra tv-programmet ”Guld, hor og romantik” fra serien 1800-tallet på vrangen. Det ligger på MitCFU under ”mine materialer”. I skal logge ind med Uni-Login.
Færdiggør jeres analyse af Adam Öehlenschlägers Guldhornene. Læs i Litteraturhistorien på langs og på tværs om romantikken, og se den lille introduktionsvideo til Romantikken som periode. Den varer ca. 4 minutter.Læs https://litthist.systime.dk/?id=1
Læs om H.C. Andersen.
Nu er det snart jul! Og vi tyvstarter lidt på vores kommende jule-tema. 🎄
Mini-tema: Tv-julekalenderens historie, udvikling og budskaber.
Læs om Steen Steensen Blicher og læs begyndelsen af hans novelle Sildig Opvaagnen, men kun til og med afsnit 5 (se afsnits-tal i venstre side af teksten).
Læs om Steen Steensen Blicher og læs begyndelsen af hans novelle Sildig Opvaagnen, men kun til og med afsnit 15 (se afsnits-tal i venstre side af teksten). (I papirudgaven, til s. 74, linje 31)Teksten ligger nu også som OCR-scannet fil i vores Teams-
Læs Sildig opvågnen fra s. 74 linje 32 til s. 78, linje 31.Hvis du læser i Litteraturens huse (Systime) https://litteraturenshuse.systime.dk/?id=2087læses til og med afsnit 26.Teksten ligger hu også som OCR-scannet fil i vores Teams-mappe.
Læs ”Sildig opvågnen” fra s. 78 til s. 82, linje 16: ”…Der kunne ellers ske en dobbelt ulykke, og det måske af en blot fejltagelse.”N.B. Medbring teksten på papir.
Læs "Sildig opvågnen" færdig.
Forberedelse til eksamenstræning:
1. Gå til: UMVGYM.dk / UMVEUD.dk
Virtuelt modul.
Fra Biedermeier til Det moderne gennembrud. - Vi skal se på udviklingen op gennem 1800-tallet. Færdiggør jeres opgaver til modulerne i sidste uge, om Flugten til Amerika og Nådsensbrød. Vi samler op på dem i timen og ser et tv-program om perioden.
Læs om Det moderne gennembruds temaer, køn, klasse og kirke: https://litthist.systime.dk/?id=142
Læs om kvindefrigørelse og sædelighedsfejde https://litteraturensveje.systime.dk/?id=614 +læs om Sammenbrudslitteratur https://litteraturensveje.systime.dk/?id=612
Aros-besøget er flyttet. Vi skal først derind fredag d. 14/3.Læs Amalie Skram På Sct Jørgen (uddrag) https://litteraturenshuse.systime.dk/?id=2068
Læs Victoria Benedictsson ”Ud fra Mørket” https://litthist.systime.dk/?id=259
Læs novellen af Johannes V. Jensen. Cecil. OCR.pdf Og læs om Johannes V. Jensen:
Læs om folkelig realisme og socialrealisme: https://litthist.systime.dk/?id=172
Litteraturens veje, læs om Tom Kristensen: https://litteraturensveje.systime.dk/?id=p658
Vi besøger Aros kl. 12.15. Jeg giver en rundvisning i romantikken og det moderne gennembrud. Billetterne gælder for hele resten af dagen. Så hvis man vil se noget andet kunst, har man mulighed for det bagefter.
Skriv noter om dit besøg på Aros. Hvad så du? Hvilke tanker fik du ved at se kunstværkerne? Var der et kunstværk, der gjorde mere indtryk end de andre? Hvorfor?Læs Peter Seeberg: Støvsuger Forbered jer på jeres fremlæggelse af Sildig Opvaagnen (aflev
Velkommen tilbage fra påskeferie! 😊 Vi fortsætter med litteraturhistorien, og til i dag skal I læse Martin A. Hansen Paradisæblerne: https://litteraturenshuse.systime.dk/?id=2017
Læs Klaus Rifbjerg: Livet i badeværelset – digt https://litthist.systime.dk/?id=268 I timen: Vi skal desuden arbejde med Holberg. Læs https://danmarkshistorien.lex.dk/Ludvig_Holberg,_1684-1754_Kulturb%C3%A6rer_og_frontl%C3%B8ber_i_1700-tallet og læs
Læs om Tendenser i den nyeste litteratur, til og med afsnittet ”Autofiktionens dobbelthed” – lige ved billedet af Kim Leine: https://litthist.systime.dk/?id=294
Læs Christina Hesselholdt. Hovedstolen. Uddrag.pdf
vi gennemgår krav til eksamen
Kig lidt på denne tekst: A. Lindgren. I Skymningslandet. Svensk - 29-08-2024 - 11.32.pdf - hvor meget kan du forstå af det svenske? Jeg hjælper med forståelse i timen. Og her får du også slutningen på historien 😉
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
VE22 3c DA skr. prøve
03-02-2025
Sildig opvågnen - PP
26-02-2025
Omfang
Estimeret: 25,00 moduler
Dækker over: 60
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 11
Forløb#3
Indhold
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 12
Forløb#5
Indhold
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 13
Forløb#6
Indhold
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 14
Forløb#7
Indhold
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 15
Forløb#8
Indhold
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 16
Forløb#12
Indhold
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 17
Forløb#15
Indhold
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 18
Forløb#17
Indhold
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 19
Forløb#19
Indhold
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Vis samlet undervisningsbeskrivelse samt elevtilknytning til forløb
lan
Hovedmenu
login
MitID
login
Brugernavn
more_horiz
Mere
{ "S": "/lectio/121/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d55112383146", "T": "/lectio/121/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d55112383146", "H": "/lectio/121/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d55112383146" }