AABC - HHX-gymnasiet Viby
lan
Hovedmenu
history
Versionsinformation
AABC - HHX-gymnasiet Viby
Hovedmenu
Log ind
keyboard_arrow_down
login
Brugernavn
login
MitID
Kontakt
Hjælp
Hjælp
Holdet VI22.hhx.mk.C - Undervisningsbeskrivelse
menu
document_scanner
Vis udskriftsvenlig udgave
print
Print med tilpasset bredde til A3
print
Print med tilpasset bredde til A4
Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
2024/25
Institution
AABC
Fag og niveau
Markedskommunikation C
Lærer(e)
Ida Marie Streubel Knudsen
Hold
VI22.hhx.mk.C (
VI22 3. år mk C
)
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1
Hele året - Markedskommunikation
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1
Hele året - Markedskommunikation
Indhold
Kernestof:
Vi arbejder videre med casen omkring Emilie Lilja x Weekendavisen.De elever der ikke var der sidste gang bedes læse mine to PPT-præsentationer, der ligger på teams:
Læselektie + Podcast episode
I bedes læse kapitel 3 i bogen:
Cases.pptx
Læselektie til timerne (ca. 6 sider):
Vi skal besøge Aarhus festuge. Opgaven findes på Teams og skal fremlægges 11/9.
Tidsplan for fremlæggelser om Aarhus Festuge:
VIGTIGT: LÆS HELE BESKRIVELSEN FØR LEKTIONERNE.
Plan for dagens lektioner:
I skal møde op i auditoriet.
Vi skal arbejde med informations- og oplysningskampagner i dag.
Grupper til dagens opgaver:
Videre arbejde med egen oplysningskampagne + fremlæggelser
Lektier:
Vi arbejder videre med jura
Læselektie: I skal læse lidt ekstra til timerne, men det er et stort emne, der kræver at I har lidt mere forståelse.
Plan for timerne:
Opgave
Artikel til brug i undervisningen:
Vi arbejder med case forud for besøg hos S360 i næste uge.
Grupper:
Virksomhedsbesøg s360_ Casebeskrivelse.pdf
Videre arbejde med pitch til S360
Jeg fik nogle gode spørgsmål sidste gang vedr. statistikkerne.
Vi mødes i foyeren i bygningen hvor S360 ligger kl. 12.25:
I timerne arbejder vi med reklameanalyse og reklamepsykologi (kapitel 16 og 18).
Lektie: Dem der var fraværende sidste gang bedes læse kapitel 18 om reklamepsykologi.
I bedes besvare UVEVA (undervisningsevaluering), når I ikke er inde og fremlægge:
Fremlæggelsesplan:
Lektie:
Timens indhold:
Vi husker at sende vores kampagne og evt. fremlæggelse til de udvalgte virksomheder i eksamensprojektet.
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Virtuel undervisning 18/9
18-09-2024
Eksamensprojekt
22-04-2025
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 92
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Vis samlet undervisningsbeskrivelse samt elevtilknytning til forløb
lan
Hovedmenu
login
MitID
login
Brugernavn
more_horiz
Mere
{ "S": "/lectio/122/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d64634947944", "T": "/lectio/122/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d64634947944", "H": "/lectio/122/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d64634947944" }