Nørre Gymnasium
lan
Hovedmenu
history
Versionsinformation
Nørre Gymnasium
Hovedmenu
Log ind
keyboard_arrow_down
login
Brugernavn
login
MitID
Kontakt
Hjælp
Hjælp
Holdet 2023 Ke z - Undervisningsbeskrivelse
menu
document_scanner
Vis udskriftsvenlig udgave
print
Print med tilpasset bredde til A3
print
Print med tilpasset bredde til A4
Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
2023/24 - 2024/25
Institution
Nørre Gymnasium
Fag og niveau
Kemi B
Lærer(e)
Stine Buchmann Frederiksen
Hold
2023 Ke z (
1z Ke
,
1z Ke øv
,
2z Ke
,
2z Ke øv
)
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1
Forløb#1 Tyggegummi og chokolade - polær og upolær
Titel 2
Forløb#2 Hvordan virker sæbe?
Titel 3
Forløb#3 Lakrids og søde sager
Titel 4
Forløb#4 Jorden kalder1z
Titel 5
Forløb#5 Extractors
Titel 6
Forløb#6 TLC, aminosyrer og proteiner
Titel 7
Forløb#7 Redoxreaktioner
Titel 8
Forløb#8 Reaktionshastighed
Titel 9
Forløb#9 organiske redoxreaktioner
Titel 10
Forløb#10 Syrer og baser
Titel 11
Forløb#14 Hvordan kan vi forhindre smerter?
Titel 12
Forløb#11 Ligevægte
Titel 13
Forløb#12 Syntese
Titel 14
Forløb#13
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1
Forløb#1 Tyggegummi og chokolade - polær og upolær
polære og upolære stoffer
opløselighed
- polær + polær kan opløses i hinanden
- upolær og upolær kan opløses i hinanden
- polær og upolær kan ikke opløses i hinanden
eksperimenter:
Tyggegummi og chokolade
Indhold
Kernestof:
Afstemning
Brint
Hvem kan lave det højeste knald .pptx
Tyggegummi og chokolade.pptx
Alle der ikke var til modulet skal have styr på at afstemme reaktioner inden de kommer til modulet og skal have hørt podcasten.
https://www.gymnasiekemi.com/c4.html
Periodisk
Lone Als Egebo: I GANG MED KEMI, nucleus; sider: 21-22, 62-67
Gruppe 1
Forbered dig derhjemme (1/2 times elevtid) på at lave videojournalen. Dvs. du skal åbne den vedhæftede powerpoint og sørge for du har svaret på opgaverne inden du kommer til modulet.
Titel
Hvad sker der når man blander vand og alkohol.docx
HUSK JERES BOG
Gruppe 5
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 6
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 2
Forløb#2 Hvordan virker sæbe?
Hvordan virker sæbe
- alkanernes opbygning
- alkoholers opbygning
- carboxylsyreres opbygning
- hvad er en syre og en base og korresponderende syre-basepar
- Fedtstoffers opbygning og kemiske egenskaber
eksperimenter
- hvilken syre - hvilken base
- syntese af sæbe
Indhold
Kernestof:
Lone Als Egebo: I GANG MED KEMI, nucleus; sider: 67-74, 87-92
Download og licens til Marvin Sketch.docx
Arbejdsark til MarvinSketch.docx
Kemi: Intermolekylære bindinger
Titel
Keminavn vejledning.docx
fedtsyrer tabel 1z.docx
Frida - Database med fødevaredata udgivet DTU Fødevareinstituttet
Min lysende padlet
Gruppe 1
FEDTSTOFFER VIDERE MED KEMI.pdf
Kemiluppen: Tjek din personlige pleje for uønsket kemi
hvad er sæbe .pptx
Hvilken syre hvilken base eksperiment.docx
Medbring bogen i gang med kemi
Syrer, baser og amfolytter | Kemi C - 17
suppl mat vmk kap6 velse Fremstilling af sbe.pdf
Gruppe 4
Korresponderende syrer og baser.docx
Aisha Manaf
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 10
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 3
Forløb#3 Lakrids og søde sager
- ioner og salte
- mængdeberegninger
Indhold
Kernestof:
Journalark sæbefremstilling 1z 2024.docx
Journalark sæbefremstilling
Netværksgrupper 1z januar 2024
Lakrids og søde sager 1z 2024.pptx
Ioner I (2).docx
1z Påvisning af salmiak i saltlakrids.docx
Lone Als Egebo: I GANG MED KEMI, nucleus; sider: 32-37, 135-141, 146-149, 166-171
Titel
Øvelsesvejledning ionforbindelser og vand.docx
9. Fældnings forsøg elevaktiverende - Kopi.odp
Ioner I (2) (1).docx
Derhjemme skal I
Hvorfor hæver kager.docx
step1.html
step2.html
bundfald over a.html
bundfald over c.html
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 8
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 4
Forløb#4 Jorden kalder1z
I forløbet arbejde vi med hvordan kemi kan hjælpe os med at bestemme koncentrationen af forskellige stoffer i vandige opløsninger og kunne vurdere hvad der er giftigt.
- mængdeberegning
- gasser
- titrering
- stofmængdekoncentration
- nitrat
Indhold
Kernestof:
DRTV - Jorden kalder: Er danske grise klimasvin?
Natronopgaver 1z 2024.docx
Opvarmning af natriumhydrogencarbonat.docx
Lone Als Egebo: I GANG MED KEMI, nucleus; sider: 121-124, 135-140, 146-149, 152-155, 172-183
Gr.1: Tobias, Ayman, Zahraa, Frederikke
Den store klimadatabase
Jorden kalder 1z.docx
Voting
mentimeter_qr_code.png
suppl-mat_igmk-kap3-Alkaneriligthergas_v1-1.pdf
Download og licens til Marvin Sketch.docx
1z 2024 mængdeberegning.docx
I skal forberede en fremlæggelse i de grupper i har arbejdet i. I skal fremlægge på whiteboards:
https://www.gymnasiekemi.com/c7.html
I skal forberede en fremlæggelse i de grupper i har arbejdet i:
I skal svare på quizzen individuelt, når I ikke fremlægger
suppl mat igmk kap3 Alkaneriligthergas v1 1.pdf
Plan for fremlæggelser for SF:
https://www.dr.dk/stories/1288510966/hvad-er-der-i-det-forurenede-spildevand-som-bliver-pumpet-ud-i-havet/
Aflever i elevfeedback: Opskriv tre ionreaktioner mellem:
Hvad er koncentrationen.pptx
•1. Hvad vil I teste og hvordan vil I teste det? Hvad er jeres hypotese? •2. Beskriv I detaljer hvordan I udførte jeres eksperiment? Tag billeder med. •3. Hvad observerede I? Forklar hvad I så makroskopisk. Forklar hvad der skete mikroskopisk. Hvilke
1 Anisa (A), Asifa (B), Dana (C)2 Frederikke (A), Luca (B), Andrea (C)3 Amela (A), Amina (B), Aisha (D)4 Wareesha (E), Esma (B), Maya (F)5 Tamara (E), Chioma (F), 6 Sabiriin (E), Laura (B), Ella (B)7 Mathias (F), Khadijeh (G), Zahraa (E)8 Anna (G), K
opgaver i modulet:
I modulet gennemgår vi side 149-156
Titel
Gruppe 1: Tobias, Ruben og Sigurd
Som optakt til modulet skal du finde en ting fra din sommerferie, der minder dig om noget i kemi:-)
ioner og koncentration.pptx
Test dine saltvaner
Medbring 1-2 g af fx en fødevare, en væske eller andet som I vil undersøge koncentrationen af saltindhold af. Jeg vedhæfter øvelsesvejlening til titrering af smør. Men I skal som sagt selv finde på en ting I vil undersøge.
Saltindholdet i smør med sprøjte.docx
Fældningstitrering
Vi kan spare menneskeliv og milliarder med mindre nitrat i drikkevandet
suppl-mat_igmk-kap4-Bestemmelseafindholdetafnitratidrikkevand_v1.pdf
nitrat.pptx
https://www.dr.dk/drtv/episode/jorden-kalder_-er-vores-drikkevand-i-fare_473614
Vernier Spektralanalyse - Vejldning.docx
suppl mat igmk kap4 Bestemmelseafindholdetafnitratidrikkevand v1.pdf
Film om koncentration egen produktion
Vernier Spectral Analysis® - Vernier
Nu forventer jeg at alle kan lave mængdeberegninger og koncentrationsberegninger og forstår hvordan disse to metoder skal bruges når man laver en titrering. Du kan teste dig selv i opgaverne herunder.
godkemic 08.html
Samlet testdokument A final.pdf
Samlet testdokument B final.pdf
Kode gruppe 1 læses af: Ruben, Tobias og Sigurd
bestemmelse af koncentrationen af nitrat i drikkevand
Spektrofotometri chromoforegrupper.docx
Retteark bestemmelse af nitrat i drikkevand.docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 19
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 5
Forløb#5 Extractors
Forløb fra LIFE
Målet med Extractors er, at I efter forløbet kan:
- tilrettelægge og gennemføre et eksperiment om ekstraktion
- vurdere optimering af ekstraktionsprocesser.
Kernestoffet i forløbet er:
- polære og upolære stoffer og deres blandbarhed
- spektrofotometri og lambert beers lov
- eksperimentelle kompetencer
- tyndlagskromatografi - en anden måde at ekstrahere stoffer på
Indhold
Kernestof:
Kode gruppe 1 læses af: Ruben, Tobias og Sigurd
bestemmelse af koncentrationen af nitrat i drikkevand
Spektrofotometri chromoforegrupper.docx
Retteark bestemmelse af nitrat i drikkevand.docx
Download og licens til Marvin Sketch.docx
spektrofotometri på et blåt farvestof
Lone Als Egebo og Hanne Wolff: VIDERE MED KEMI, nucleus; sider: 9-14, 34-38, 194-199
🚀 𝗗𝗲𝗹𝘁𝗮𝗴 𝗶 𝗗𝗧𝗨'𝘀 𝗜𝗧-𝗰𝗮𝗺𝗽 𝗳𝗼𝗿 𝗽𝗶𝗴𝗲𝗿! 🚀
Titel
Screenshot 2024-09-11 at 14.22.49.png
BetaninTamara aDana bMaya c Amina dAnisa eLawsonAmela aEsma bLea cBeta CaroteneAndrea aMathias bAna Julia cLucca eLycopeneBrilliant blueSigurd dRuben eTobias aChlorofylChioma aLaura bAnna cLisa dElla eClara dChioma e
https://nrgym-my.sharepoint.com/:v:/r/personal/sf_nrgym_dk/Documents/kemiopgaver/1stx221_KEMA_20052022/files/194096_opg2_1.mp4?csf=1&web=1&e=1rIUGZ&nav=eyJyZWZlcnJhbEluZm8iOnsicmVmZXJyYWxBcHAiOiJTdHJlYW1XZWJBcHAiLCJyZWZlcnJhbFZpZXciOiJTaGFyZURpYWxvZy
https://www.youtube.com/watch?v=g3Fr8GKiDWM
polymerer garn.pptx
Afsnit
Crocheting with Seaweed Yarn. AV on TT #crochet #biomaterials #biodesign #contemporaryart #artreview
Lone Als Egebo: I GANG MED KEMI, nucleus; sider: 62-74, 184-186
undervejs i din læsning skal du svare på følgende spørgsmål og lægge svar i elevfeedback: (vi samler op i modulet)
Kemi intermolekylærebindinger lektie side 62-74.docx
Meet the Bug You Didn't Know You Were Eating | Deep Look
https://www.kimica-algin.com/application/
Why Tiny Cactus Bugs In Red Food Dye Are A $35 Billion Industry. - Google-søgning
Vi skal arbejde videre med farvestoffer. Kig i skabe og skuffer derhjemme. Hvad har I af fødevarer, makeup osv. hvor der er brugt farvestoffer i produkterne? Hvilke farvestoffer er der i (se på deklarationen eller brug kemiluppen) måske er det et E-n
Extractors | Undervisning
Extractors 2024 2z.pptx
Alle skal kunne logge på teams og uploade en video (laves i modulet) - prøv det lige af derhjemme:-)
Link til mappe hvor I skal uploade video
Svar på disse spørgsmål i elevfeedback - de handler om modulet fredag den 20/9, hvor I gav hinanden feedback ud fra feedback arket.
Screenshot 2024-09-27 at 08.30.40.png
vernier spektral analyse
evaluering
Farver og spektrofotometri (1).pptx
Life forløb
Sørg for at have læst afleveringsopgaven i gennem, så du kan stille spørgsmål
opgaver spektrofotometri
lambert beers lov.html
Inden modulet den 1. oktober, skal du have læst hele opgaven i gennem og besvaret opgaven så godt som du mener du kan. I modulet arbejder i sammen to og to om at forbedre opgaven. I uploader en ny version af jeres egen opgave. (elevtid)
Spektrofotometropgave den blåd sodavand afleveringsopgave.docx
I modulet gennemgår jeg spektrofotometriopgaven, I retter en andens opgave og skriver rettelser ind i feedbackark.
aspartame hydrolyse.mrv
sødemidler 2z 2024.pptx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 12
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 6
Forløb#6 TLC, aminosyrer og proteiner
TLC
En anden metode til at adskille farvestoffer eller andre molekyler end er TLC.
- molekylers polaritet
- TLC
- opbygning af aminosyrer og proteiner
eksperimenter
- kromatografi på tusser
- sødestoffet aspartam
Indhold
Kernestof:
aspartame hydrolyse.mrv
Lone Als Egebo og Hanne Wolff: VIDERE MED KEMI, nucleus; sider: 194-199
sødemidler 2z 2024.pptx
Journalark.docx
Thin Layer Chromatography (TLC)
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 3
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 7
Forløb#7 Redoxreaktioner
Redoxreaktioner
- spændingsrækken
- reduktion og oxidation
- tildeling af oxidationstal
- afstemning af redoxreaktioner
Eksperimenter:
- spændingsrækken
- mangans oxidationstrin
Indhold
Kernestof:
Spændingsrækken 2024 2z.docx
Rundt om bordet
her skal i lægge lydfilerne fra rundt om bordet
Lone Als Egebo: I GANG MED KEMI, nucleus; sider: 137-142, 148-149, 231-236, 240-242, 247-251
Se på resultatskemaet fra eksperimentet spændingsrækken:
Natrium under vand, sodium and water
Gruppe 1: Tobias, Ruben, Maya og Tamara
Spændingsrækken | Kemi C - 21
læringsmål: at kunne skrive en redoxreaktion op og vise hvilken reaktant der er blevet oxideret og hvilken reaktant der er blevet
Mangangs oxidationstrin (1).docx
Balancing Chemical Equations
Mørkhøjvej 78 to Stæhr Johansens Vej 38
https://www.dr.dk/lyd/p1/ubegribeligt/ubegribeligt-2024/ubegribeligt-vand-11162405447
Per- og polyfluoralkylforbindelser - Wikipedia, den frie encyklopædi
kap02.htm
Screenshot 2024-11-15 at 18.03.57.png
redox2.html
Redox 2.pptx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 7
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 8
Forløb#8 Reaktionshastighed
Reaktionshastighed og enzymer
- beregning af reaktionshastighed for reaktioner
- hvilke faktorer (variable) påvirker reaktionshastigheden?
- enzymer som katalysatorer
Eksperimenter:
- Treo
- katalase
- hvordan kan man bruge enzymer til vandrensning?
Indhold
Kernestof:
Redox 2.pptx
2z 2024 reaktionshastighed.potx
Mangans oxidationstrin evaluering.docx
redoxreaktioner mangans oxidationstrin (1) (1).pdf
Grupper 1z redoxreaktioner.docx
Facit til Oeveopgaver i Redoxreaktioner3240.pdf
Mangans oxidationstrin RETTEARK.docx
redox.docx
Gruppearbejde 2z reaktionshastighed og enzymer.docx
DIY Experiment zu Katalase Aktivität
Lone Als Egebo og Hanne Wolff: VIDERE MED KEMI, nucleus; sider: 34-38, 41, 305-309, 313, 326-329, 332-334
Fremstilling af en standardkurve indigocarmin.docx
Biostriben - Gymnasie - Fortyndingsberegninger
Eksperiment og vejledning til undersøgelse af enzymatisk nedbrydning af indigocarmin.docx
Microsoft Forms
indigocarmine.mrv
flowdiagram absorbansmåling
vejledning absorbansmåling
Bakterier i fødevarer.pdf
Alle grupper skal have lavet designet af deres eksperiment dvs. svaret på opgave 1-8. Læg i elevfeedback tegning og beskrivelse af eksperimentet i elevfeedback.
SRO praktiske råd til udformning
How Enzymes Work (from PDB-101)
SRO 2z 2024 videnskabsteori.pptx
Ny bioteknologi skal fjerne pesticidrester fra drikkevand.pdf
Screenshot 2024-12-10 at 15.41.29.png
Screenshot 2024-12-10 at 15.40.06.png
Hastighedsudtryk | Kemi B - Reaktionskinetik 4
Inden modulet skal I have regnet opgave 1-5 i arbejdsarket
I modulet skal I lave en video to og to, hvor I forklarer løsningen af opgaverne i arbejdsarket. Videoen skal være uploadet senest kl. 13.15. den 13. december
Aflever video her
Hvordan laver man en video i teams.docx
Join conversation
SRO Forside_elevdokument
SRO Krav og rammer_elev
SRO Eksemplarisk opgave Biologi og dansk_elevdokument.pdf
SRO eksempel på résumé og summeøvelse_elevdokument.docx
Fysiologibogen 2 udgave Bodil Blem Bidstrup s 233-234.docx
Der er elevtid til at skrive udkast til disposition - udkastet til dispositionen skal være afleveret under opgaver inden modulet
lambert beers lov.html
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 10
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 9
Forløb#9 organiske redoxreaktioner
Organiske redoxreaktioner
- repetition af organisk navngivning og navngivning af funktioneller grupper
- tildeling af oxidationstal til organiske molekyler
- oxidation af (primære og sekundære )alkoholer til aldehyder, ketoner, og carboxylsyrer
Eksperimenter
- den grønne kameleon
- hvordan kan man forhindre brunfarvning af kartofler?
- hvordan laver man eddike?
Indhold
Kernestof:
Microsoft Forms
Lone Als Egebo: I GANG MED KEMI, nucleus; sider: 95-99, 122-123, 189-194, 244-251, 254-258
Feedback videoaflevering om reaktionshastighed1.docx
Screenshot 2025-01-02 at 16.54.35.png
Hvordan kan man forhindre brunfarvning af kartofler _design.docx
Den kemiske kamelæon journal.docx
Den-kemiske-kamæleon.pdf
https://www.dr.dk/nyheder/viden/metanol-mistaenkes-doedsfald-blandt-unge-turister-en-halv-deciliter-vil-goere-dig#!/
Metanolforgiftning er uhyre sjælden
Organiske redoxreaktioner eksamensopgave.pptx
Den kemiske kamæleon afstemning af organiske redoxreaktioner.docx
Lone Als Egebo og Hanne Wolff: VIDERE MED KEMI, nucleus; sider: 146-150
facit redoxopgaver .docx
Forbered jer til at fremlægge de to eksamensopgaver
1fremlægger Ana, Andrea og Luca
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 8
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 10
Forløb#10 Syrer og baser
Hvordan kan vi få mad til at holde sig længere?
Eksperimenter
Titrering af eddike
Indhold
Kernestof:
pH og koncentration (øvelse).docx
lav opgave 5.1, 5.2, 5,3, 5.4 inden modulet
Lone Als Egebo: I GANG MED KEMI, nucleus; sider: 194-202, 207-211
Afsnit
Download af graphical analysis
vejledning til brug af pH-meter
Lone Als Egebo og Hanne Wolff: VIDERE MED KEMI, nucleus; sider: 45-53, 56-57, 59-62, 79-87, 89, 91, 93, 95-100, 102-103, 106-110, 219-224
Identifikation af syre og dens koncentration (øvelse) (1).docx
pHmeter
download spectral analysis
Buret Technique
Stofmængdekoncentration
Gymnasiekemi
Microsoft Forms
What is chemical equilibrium? - George Zaidan and Charles Morton
Gruppe 1 opg 1Chioma Esther OgbonnaAndrea Bang UggerlyAmela KamiliGruppe 2 opg 2 Sigurd Julius WeisLisa Yamamoto BuchElla Hvid Stelzig RusomGruppe 3Asifa RehmanEsma BilgicRacha LaarejGruppe 4Amina Shirin KhanZahraa Haidar Ahmad MahdiAnisa Asim LatifG
Overblik over to eksperimenter om pH.docx
Rubric overblik over tre eksperimenter om pH og ligevægte.docx
Undersøgelse ligevægte (1).docx
Journal Ligevægte 2z 2025.docx
opgaver Syre base og titrering.docx
Ligevægte (1).pptx
Join conversation
METODEBEVIDSTHED OG VIDENSKABSTEORI naturvidenskab 2024.pptx
Eksperiment og vejledning til undersøgelse af enzymatisk nedbrydning af indigocarmin.docx
AN1-2018drikkevand.pdf
Screenshot 2025-02-28 at 13.32.27.png
Indgreb i ligevægt | Forsøg
Ethansyre i eddike | Forsøg
pH i stærke og ikke-stærke syrer | Kemi B - Syrer og baser 3
Hvordan finder man pH i en opløsning af ikke-stærk syre?
pH i ikke stærke syrer og titrering af dem.pptx
Mere pH og ligevægte 2z 2025.pptx
Carboxylsyrer 2z.pptx
Resultater fra titrering af tre carboxylsyrer.docx
syrebase forsøg (1).gambl
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 15
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 11
Forløb#14 Hvordan kan vi forhindre smerter?
Indhold
Kernestof:
excelark til data fra smerteforsøg
Capsaicin og smerteforsøg.pptx
Dobbeltblindet smerteforsøg chilicreme 2025.docx
estere.pptx
https://www.youtube.com/watch?v=uRhkDN2WjzI
Lone Als Egebo og Hanne Wolff: VIDERE MED KEMI, nucleus; sider: 130-132, 137-139, 194-199, 226-229, 233-235, 242-248
25.03.10 Syntese af ASA.pdf
lav et spil på keminavn, hvor du vælger ester under indstillinger. På den måde kan du træne navngivning af en ester
25.03.06 Syntese af Acetylsalicylsyre.pptx
25.03.17 Journal - Syntese af ASA.docx
Søren Munthe: KEMI DER VIRKER, KemiForlaget; sider: 66-67, 72-77
Screenshot 2025-04-02 at 12.57.38.png
Thin Layer Chromatography (TLC)
Resultater fra fremstilling af acetylsalicylsyre.pptx
Hermed bekræftes programmet for jeres besøg på School of Pharmaceutical Sciences onsdag den 23. april kl. 14:30-16:30
Angiv reaktionstypen for syntesen af ASA- Marker funktionelle grupper i salicylsyre og acetylsalicylsyre og angiv tilhørende stofklasser- Forklar hvorfor der anvendes ethansyreanhydrid fremfor ethansyre i syntesen- Forklar hvorfor det er vigtigt at d
Kemiske egenskaber addition substitution elimination.docx
substitution og addition.pptx
Substitution og addition (eksperiment) (1).docx
Reaktionstyper | Kemi B - Organisk kemi 12
Efterbehandling
addition og substitution noter.pdf
FEDTSTOFFER VIDERE MED KEMI.pdf
fedtsyrer tabel 1z.docx
hvad er sæbe .pptx
2z 2024 reaktionshastighed.potx
4. Kemisk mængdeberegning.docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 14
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 12
Forløb#11 Ligevægte
CO2
Syrer
Bromthymolblå
Indhold
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 13
Forløb#12 Syntese
Syntese
- estre
- benzoesyre
- kirale molekyler
Indhold
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 14
Forløb#13
Indhold
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Vis samlet undervisningsbeskrivelse samt elevtilknytning til forløb
lan
Hovedmenu
login
MitID
login
Brugernavn
more_horiz
Mere
{ "S": "/lectio/21/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d58612500735", "T": "/lectio/21/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d58612500735", "H": "/lectio/21/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d58612500735" }