Holdet 2022 EN/bf - Undervisningsbeskrivelse

Undervisningsbeskrivelse

Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er) 2022/23 - 2024/25
Institution Struer Statsgymnasium
Fag og niveau Engelsk A
Lærer(e) Dina Tougård Skøtt
Hold 2022 EN/bf (1bf EN, 2bf EN, 3bf EN)
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1 Gangs and Guns in the US
Titel 2 The Cult of Celebrity
Titel 3 Sustainability
Titel 4 Inequality in the UK
Titel 5 India/Empire
Titel 6 The US Election
Titel 7 Shakespeare - "Romeo and Juliet"
Titel 8 Flerfagligt forløb - engelsk og historie
Titel 9 Brexit and Lingua Franca
Titel 10 Language and Literary History

Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1 Gangs and Guns in the US

The topic "Gangs and Guns in the US" is primarily about gangs, but also the presence of guns in the US. The students will research gun laws in the US, focusing on the state of California because "Way Past Cool" and "Boyz in the Hood" are situated in that state in that country. They will also read about "pool pose"; a survival strategy which is closely linked with joining gangs, and they will look at rap as a genre connected to gangs and gangsters.

Mini-project:
The students must reveal in-depth knowledge: symbols, signs, colours, location(s), alliances and rivalries, practices, etc.
Each group must create a PowerPoint focusing on the structure: Presentation/Introduction, middel full of info and analysis of chosen material, conclusion.
The PowerPoint must contain statistics, pictures and video clips.
Each group must also create a manuscript or cue cards to be used at the oral presentation of the PowerPoint.

Group 1: Crips: Kiki, Anton, Natan, Benjamin
Group 2: Bloods: Sille, Maja, Sakskjær, Katrine, Frigg
Group 3: Mara Salvatrucha (MS 13): Simon, Danussan, Karen, Line, Sørensen
Group 4: Hells Angels: Casper, Frederikke, Victoria, Andrea
Group 5: 18th Street: Laura Johnsen, Anne, Simone, Louise, Sofie, Marie

Faglige mål:
Sprogfærdighed
̶  forstå forholdsvis komplekse mundtlige engelske tekster og samtaler af en vis længde om almene og faglige emner i forskellige stillejer
̶  udtrykke sig flydende og spontant med formidlingsbevidsthed i præsentation, samtale og diskussion på nuanceret og velstruktureret mundtligt engelsk om en bred vifte af almene og faglige emner med høj grad af grammatisk korrekthed og med evne til selvkorrektion
̶  læse og forstå lange og komplekse tekster på engelsk i forskellige genrer og stillejer

Sprog, tekst og kultur
̶  analysere og beskrive engelsk sprog grammatisk og stilistisk med anvendelse af relevant faglig terminologi
̶  gøre rede for indhold, synspunkter og sproglige særtræk i engelsksprogede tekster
̶  analysere og fortolke forskellige nyere tekster med anvendelse af relevant faglig terminologi og metode
̶  perspektivere tekster kulturelt og samfundsmæssigt
̶  analysere og perspektivere aktuelle forhold i engelsksprogede regioner på baggrund af engelskfaglig viden om historiske, kulturelle og samfundsmæssige forhold i USA
̶  orientere sig i et større engelsksproget stof, herunder udøve kildekritik og dokumentere brugen af forskellige informationskilder
̶  anvende faglige opslagsværker og øvrige hjælpemidler
̶  behandle komplekse problemstillinger i samspil med andre fag

Antal læste sider: 52

"Engram" på Minlæring.dk anvendes som grammatikbog, og bogen "Do it - write!" anvendes i forhold til det skriftlige arbejde.
Indhold
Kernestof:

Supplerende stof:

Skriftligt arbejde:
Titel Afleveringsdato
Translation 28-11-2022
Assignments 1-5 23-01-2023
1st analytical essay 20-02-2023
2nd round of "Assignments 1-5" 20-03-2023
Omfang Estimeret: Ikke angivet
Dækker over: 64 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 2 The Cult of Celebrity

Why look up to a celebrity? This topic will look at the cult of celebrity in today's society focusing on both stars and fans. Different aspects such as the role of the media and social media, the paparazzi, the formation of identity, self-promotion/representation, the influence of the cult of celebrity on relationships and the perception of the celebrities will play an important role when discussing the cult of celebrity.

Focal points:
Fiction vs. non-fiction
Forms of appeal
Semantic fields
Rhetorical and literary devices

Teksterne  i dette forløb er fra iBogen "Angles - Grundbog til HF og andre gymnasiale uddannelser" af Anders Daugaard og Jonas Kjær Andersen, Gyldendal, 2014:
The Cult of Celebrity - Stars, Fans and Wannabes
Nick Hornby: Juliet, Naked
Andy Warhol: Fame
Sharon Jayson: Generation Y"s Goal? Wealth and Fame
Jessica Stillman: Is Facebook Turning Generation Y Into a Bunch of Narcissists?
Oliver Harvey: Lord Byron"s life of bling, booze and groupie sex


Eleverne har også set dokumentaren: Grenier, Adrian, "Teenage Paparazzo", 2010

Faglige mål:
Sprogfærdighed
- forstå forholdsvis komplekse mundtlige engelske tekster og samtaler af en vis længde om almene emner
- læse og forstå tekster på engelsk i forskellige genrer og stillejer
- skrive en længere og velstruktureret tekst på engelsk om emnet med høj grad af grammatisk korrekthed, beherskelse af skriftsproglige normer samt formidlingsbevidsthed
- udtrykke sig i samtale

Sprog, tekst og kultur
̶  analysere og beskrive engelsk sprog grammatisk og stilistisk med anvendelse af relevant faglig terminologi
̶  gøre rede for indhold, synspunkter og sproglige særtræk i engelsksprogede tekster
̶  analysere og fortolke forskellige nyere tekster med anvendelse af relevant faglig terminologi og metode
̶  perspektivere tekster kulturelt og samfundsmæssigt
̶  anvende faglige opslagsværker og øvrige hjælpemidler
̶  demonstrere viden om fagets identitet og metoder.

Antal læste sider: 30
Indhold
Kernestof:

Supplerende stof:
Omfang Estimeret: Ikke angivet
Dækker over: 32 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 3 Sustainability

Sustainability

The topic "Sustainability" will focus on what the concept means in relation to climate change.

The students will look at the UN Sustainable Development Goals and read different texts that either describe or deal with aspects regarding sustainability.

The material is taken from two books found online on Systime's platform:
1. "Footprints" by Mette Grønvold and Hanne Ohland-Andersen, Gyldendal, 2017:
- "Sustainability and the UN Sustainable Development Goals"
- "The Larder" by Morris Lurie, "Best Stories of Morris Lurie", 1984
- "What is a carbon footprint?" by Mike Berners-Lee and Duncan Clark, The Guardian, 4 June 2010
- "What's the carbon footprint ... of a pint of beer" by Mike Berners-Lee, The Guardian, 4 June 2010
- "One World Down the Drain" by Simon Rae", 2007
- "Why Willows Weep" by Sally Vickers, "Contemporary Tales from the Woods", 2011
- "What Is the Anthropocene?", Smithsonian Institution cartoon, https://www.smithsonianmag.com/videos/category/science/what-is-the-anthropocene/
- "The UK's 3 billion waste coffee cups a year" by Donnachadh McCarthy, theecologist.org, 18 March 2016

2. "Climate Action – Challenges of Change" by Susann Albeck and Inge Jakobsen, Systime, 2020
- "Climate problems due to consumption"
- "Consumption – who should act?"
- "Katherine Richardson: Consumption and responsibility"

This topic has been read in collaboration with Danish, and they created explainer videos focusing on innovative approaches to improvement regarding sustainability and climate change.

Antal læste sider: 55
Indhold
Kernestof:

Supplerende stof:
Omfang Estimeret: Ikke angivet
Dækker over: 48 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 4 Inequality in the UK

Inequality in the UK

Is the UK a class-ridden society? This topic called "Inequality in the UK" will focus on the social class system in the UK. The students will look at the traditional class system: upper, middle and working class and compare this class system to the new one which was proposed on the basis of the BBC Great British Class Survey. The students will look at texts from the Romantic and Victorian Age and compare them with modern texts. Charles Dickens' "A Christmas Carol" = skrevet værk.

Faglige mål:
Sprogfærdighed
- forstå forholdsvis komplekse mundtlige engelske tekster og samtaler af en vis længde om almene og faglige emner fra
forskellige regioner og i forskellige stillejer
- udtrykke sig flydende og spontant med formidlingsbevidsthed i præsentation, samtale og diskussion på nuanceret og velstruktureret mundtligt engelsk om en bred vifte af almene og faglige emner med høj grad af grammatisk korrekthed og med evne til selvkorrektion
̶  læse og forstå lange og komplekse tekster på engelsk i forskellige genrer og stillejer fra forskellige historiske perioder og
engelsksprogede regioner, samt tekster fra andre fag end engelsk

Sprog, tekst og kultur
̶  analysere og beskrive engelsk sprog grammatisk og stilistisk med anvendelse af relevant faglig terminologi
̶  gøre rede for indhold, synspunkter og sproglige særtræk i engelsksprogede tekster
̶  analysere og fortolke forskellige nyere og ældre tekster med anvendelse af relevant faglig terminologi og metode
̶  perspektivere tekster litteraturhistorisk, kulturelt, samfundsmæssigt og historisk
̶  analysere og perspektivere aktuelle forhold i engelsksprogede regioner på baggrund af engelskfaglig viden om historiske,
kulturelle og samfundsmæssige forhold i Storbritannien
̶  behandle komplekse problemstillinger i samspil med andre fag

NB: The class has also covered a social studies' topic on inequality in Denmark as inequality is the topic in their SSO.


Antal læste sider: 109
Indhold
Kernestof:

Supplerende stof:
Omfang Estimeret: Ikke angivet
Dækker over: 50 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 5 India/Empire

The topic "India/Empire" will focus the following two aspects taken from the book "Wider Contexts" (ibog):

The first part focuses on the British Empire, its values and the way it dominated a large part of the world.

The second part centres around the Partition of India and what happened when India became independent.

The overall focus is on historical, cultural and societal issues related to British imperialism and colonialism with special emphasis on India.

Kernemateriale:
Wider Contexts, Gyldendal (I-bog):
- Empire (introduction)
- The Tempest, act I, scene 2 (excerpt)
- The White Man’s Burden
- Lispeth
- Burmese Days
- Blood
- Another Community

Film:
"Partition" by Vic Sarin from 2007

Antal læste sider inkl. film: 35 sider

Discussion paper on arranged marriages:
Taking your starting point in at least one of the articles (listed below) on arranged marriages in India you must discuss whether arranged marriages are a good thing.
You must include the following phrases: on the one hand, on the other hand, to sum up.
Source references must be used when quoting an article.
Length requirement: 300-500 words
Remember to write an introduction (one paragraph), one paragraph focusing on the pros of arranged marriages, one paragraph focusing on the cons of arranged marriages, and a conclusion (one paragraph).

Lists of articles:
- "The pros and cons of marrying without dating", TIMESOFINDIA.COM, Feb 24, 2021
- "Pros and cons of arranged marriages" by Sam George, India Tribune, September 2, 2010
- "Why the upper castes love arranged marriages" by Suraj Yengde, Forward Press, May 22, 2020
- "My Battle Against Family, Caste Hierarchy & Forced Arranged Marriages" by Mrudavi, Feminism in India, Dec 2, 2020

Faglige mål

Sprogfærdighed
̶  forstå forholdsvis komplekse mundtlige engelske tekster og samtaler af en vis længde om almene og faglige emner fra forskellige regioner og i forskellige stillejer
̶  udtrykke sig flydende og spontant med formidlingsbevidsthed i samtale og diskussion på nuanceret og velstruktureret mundtligt engelsk om en bred vifte af almene og faglige emner med høj grad af grammatisk korrekthed og med evne til selvkorrektion
̶  læse og forstå komplekse tekster på engelsk i forskellige genrer og stillejer fra forskellige historiske perioder og engelsksprogede regioner
̶  skrive længere, nuancerede og velstrukturerede tekster på engelsk om komplekse emner med høj grad af grammatisk korrekthed, beherskelse af skriftsproglige normer samt formidlingsbevidsthed

Sprog, tekst og kultur
̶  analysere og beskrive engelsk sprog grammatisk og stilistisk med anvendelse af relevant faglig terminologi
̶  gøre rede for indhold, synspunkter og sproglige særtræk i engelsksprogede tekster
̶  analysere og fortolke forskellige nyere og ældre tekster med anvendelse af relevant faglig terminologi og metode
̶  perspektivere tekster kulturelt, samfundsmæssigt og historisk
̶  analysere og perspektivere aktuelle forhold i engelsksprogede regioner på baggrund af engelskfaglig viden om historiske,
kulturelle og samfundsmæssige forhold i Storbritannien
̶ anvende faglige opslagsværker og øvrige hjælpemidler
̶ demonstrere viden om fagets identitet og metoder.
Indhold
Kernestof:

Supplerende stof:
Omfang Estimeret: Ikke angivet
Dækker over: 49 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 6 The US Election

This topic focuses on the American election 2024.

The students will look at some of the two candidates’ political campaign videos, speeches, the TV debate, TikTok posts and ads. They will look into why the candidates mention certain key issues, themes, terms, etc.

In ordet to be able to work with and understand the context of the abovementioned material, the students will look at the Declaration of Independence, the Constitution and the Bill of Rights, James Truslow Adams’ term “the American dream”, the concept of the frontier man and American identity and American values.  

The students will, of course, also be introduced to the three branches of government, the American political system with a two-party system and the presidential election process focusing on the electoral college, swing states, gerrymandering, campaigning,
and fundraising.

The students will try to predict which of the two candidates will win based on their knowledge. When the results (exit polls) are in the students will compare them to their predictions. Finally, the students will listen to the winning candidate's victory speech and look at reactions around the world.

Faglige mål

Sprogfærdighed
̶  forstå forholdsvis komplekse mundtlige engelske tekster og samtaler af en vis længde om almene og faglige emner fra forskellige i forskellige stillejer
̶  udtrykke sig flydende og spontant med formidlingsbevidsthed i præsentation, samtale og diskussion på nuanceret og velstruktureret mundtligt engelsk med høj grad af grammatisk korrekthed
̶  læse og forstå lange og komplekse tekster på engelsk i forskellige stillejer
̶  skrive længere, nuancerede og velstrukturerede tekster på engelsk om komplekse emner med høj grad af grammatisk korrekthed, beherskelse af skriftsproglige normer samt formidlingsbevidsthed

Sprog, tekst og kultur
̶  analysere og beskrive engelsk sprog grammatisk og stilistisk med anvendelse af relevant faglig terminologi
̶  gøre rede for indhold, synspunkter og sproglige særtræk i engelsksprogede tekster
̶  analysere og fortolke forskellige nyere med anvendelse af relevant faglig terminologi og metode
̶  perspektivere tekster kulturelt og samfundsmæssigt
̶  analysere aktuelle forhold i engelsksprogede regioner på baggrund af engelskfaglig viden om kulturelle og samfundsmæssige forhold i USA
̶  orientere sig i et større engelsksproget stof, herunder udøve kildekritik og dokumentere brugen af forskellige
informationskilder
̶  anvende faglige opslagsværker og øvrige hjælpemidler
̶  behandle komplekse problemstillinger i samspil med andre fag
̶  demonstrere viden om fagets identitet og metoder.

Antal læste sider: 121
Indhold
Kernestof:

Supplerende stof:
Omfang Estimeret: Ikke angivet
Dækker over: 46 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 7 Shakespeare - "Romeo and Juliet"

This topic focuses on Shakespeare.

The students will work in groups on different aspects:
- The Life of Shakespeare
- The Age of Shakespeare:
- The English Dramatic Tradition
- The Elizabethan World Picture
- Language and Style - Shakespeare

This information will help them when working on two of Shakespeare's sonnets (sonnets 18 and 130) and Shakespeare's tragedy "Romeo and Juliet". They will also watch Baz Luhrmann's film version of "Romeo and Juliet" after having read extracts from the tragedy itself.

Other things that the students have worked on are:
- literary devices in "Romeo and Juliet"
- tone and mood

Faglige mål

Sprogfærdighed
̶  forstå forholdsvis komplekse mundtlige engelske tekster i et bestemt stilleje
̶  udtrykke sig flydende og spontant med formidlingsbevidsthed i præsentation, samtale og diskussion på nuanceret og velstruktureret mundtligt engelsk om en bred vifte af almene og faglige emner med høj grad af grammatisk korrekthed og med evne til selvkorrektion
̶  læse og forstå komplekse tekster på engelsk i forskellige genrer fra en bestemt historiske periode

Sprog, tekst og kultur
̶  analysere og beskrive engelsk sprog grammatisk og stilistisk med anvendelse af relevant faglig terminologi
̶  gøre rede for indhold og sproglige særtræk i engelsksprogede tekster
̶  analysere og fortolke forskellige ældre tekster med anvendelse af relevant faglig terminologi og metode
̶  perspektivere tekster litteraturhistorisk, kulturelt, samfundsmæssigt og historisk
̶  orientere sig i et større engelsksproget stof, herunder udøve kildekritik og dokumentere brugen af forskellige informationskilder
̶  anvende faglige opslagsværker og øvrige hjælpemidler
̶  demonstrere viden om fagets identitet og metoder.

Antal læste sider: 73
Indhold
Kernestof:

Supplerende stof:
Omfang Estimeret: Ikke angivet
Dækker over: 40 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 8 Flerfagligt forløb - engelsk og historie

I dette flerfaglige forløb med fagene engelsk A og historie A har eleverne arbejde med følgende opgave, som forberedelse til deres kommende SRP:

Kort undersøgelse:
Undersøg med inddragelse af de vedlagte figurer (bilag 1) og gerne andet selvvalgt materiale, hvordan afro-amerikaneres vilkår har ændret sig siden borgerrettighedsbevægelsen.

Analyse:
Lav en sammenlignende retorisk analyse af talen ”I Have a Dream” af Martin Luther King Jr. givet den 28. august 1963 (bilag 2) og podcastepisoden ” Black Lives Matter Co-Founder Opal Tometi on the Fight for Racial Justice in the US” fra den 13. januar 2021 (bilag 3).
Inddrag i forlængelse heraf viden om den historiske kontekst og kildernes brugbarhed.

Diskussion/Vurdering:
Diskuter i hvor høj grad nogle af de ønsker, som Martin Luther King Jr. drømte om, er gået i opfyldelse i dag. Inddrag viden om amerikanske rettigheder og værdier.
Diskuter i forlængelse af undersøgelsen og analysen, hvorvidt man kan tale om Black Lives Matter-bevægelsen som en ny borgerrettighedsbevægelse.

Fokus:
Vi har til dette flerfaglige forløb fokus på især det analyserende niveau og fremlæggelsen af dette.

Fremlæggelse:
I kommer til at fremlægge i små grupper – mens I ikke fremlægger, kommer I til at arbejde med en øvelse i vurdering/diskussion.

Videnskabsteori:
Eleverne skal forholde sig til punkt 3 og 4 i den videnskabelige basismodel og læse om normer og begrundelser i bogen "Vidensmønstre" (iBog på Systime).



Indhold
Kernestof:
Omfang Estimeret: Ikke angivet
Dækker over: 6 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 9 Brexit and Lingua Franca

This topic deals with three things: Brexit, Brexlit and Lingua Franca.

At first the students will find out what Brexit means as a term, but they will also look into the time leading up to Brexit, the referendum, and the consequences of Brexit so far. Then they will work on two speeches representing the leave and the remain side of the debate leading up to the referendum. In addition, they will work on different responses to Brexit: a short drama, a young university student, a Brexit Battle Rap and the book "Alice in Brexitland".

Then Brexit will be linked to Lingua Franca, as English is the go to Lingua Franca of many people around the world, both in the UK and outside the UK.

The material on Lingua Franca has been taken from "Worlds of English" (ibog), Systime. They have read or worked on the following:
1. English as Lingua Franca
2. Exercise - English as Lingua Franca
3. Modern English
4. Standard English
5. American English
6. Two English Worries
7. Global English
8. Everything Is Illuminated

Faglige mål:
Sprogfærdighed
̶  forstå mundtlige engelske tekster og samtaler af en vis længde om almene og faglige emner
̶  udtrykke sig sammenhængende og forholdsvis flydende, herunder formulere egne synspunkter, i præsentation, samtale og diskussion på engelsk om almene og faglige emner med en relativ høj grad af grammatisk korrekthed
̶  læse og forstå skrevne tekster på engelsk i forskellige genrer af en vis længde om almene og faglige emner
̶  skrive klare, detaljerede og sammenhængende tekster på engelsk med forskellige formål om almene og faglige emner med en relativ høj grad af grammatisk korrekthed

Sprog, tekst og kultur
̶  gøre rede for indhold, synspunkter og sproglige særtræk i engelsksprogede tekster
̶  analysere og fortolke tekster med anvendelse af faglig terminologi og grundlæggende faglig metode
̶  perspektivere tekster kulturelt, samfundsmæssigt og historisk
̶  analysere og perspektivere aktuelle forhold i Storbritannien med anvendelse af grundlæggende engelskfaglig viden om historiske, kulturelle og samfundsmæssige forhold
̶  anvende viden fra faget, herunder hensigtsmæssige kommunikationsstrategier, i almene og faglige sammenhænge
̶  orientere sig i et engelsksproget stof, herunder udøve kildekritik
̶  anvende faglige opslagsværker og øvrige hjælpemidler


Antal læste sider inkl. videomateriale: 163
Indhold
Kernestof:

Supplerende stof:
Omfang Estimeret: Ikke angivet
Dækker over: 39 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 10 Language and Literary History

This topic will focus on language and literary history

Firstly, the teacher presents a PowerPoint on language history.

Secondly, the students work in groups with the following literary periods:
- the renaissance - sonnets 129 by William Shakespeare
- romanticism - "The Chimney Sweeper" by William Blake
- the Victorian age - "Dover Beach" by Matthew Arnold
- modernism - "The Legacy" by Virginia Woolf
- postmodernism - "Kid" by Simon Armitage

The background information on the literary periods and the texts, except from the sonnet and the short story "The Legacy" are from the book "A Short History of Literature in English by Jørgen Døssing Jepsen et. al., Systime, 2010, sider: 11-22, 25-39, 41-55, 57-77, 79-93

Sonnets 129 and 130 by William Shakespeare, http://www.shakespeare-online.com/sonnets/130.html; sider: 1

Woolf, Virginia, "The Legacy", http://gutenberg.net.au./ebooks02/0200781.txt; sider: 1-5

The students will present the group's literary period and an analysis of the chosen text from that period in class as preparation for the exam.

Faglige mål:

Sprogfærdighed
̶  forstå mundtlige engelske tekster og samtaler af en vis længde om almene og faglige emner fra forskellige regioner og i forskellige stillejer
̶  udtrykke sig flydende og spontant med formidlingsbevidsthed i præsentation, samtale og diskussion på nuanceret og velstruktureret mundtligt engelsk om en bred vifte af almene og faglige emner med høj grad af grammatisk korrekthed og med evne til selvkorrektion
̶  læse og forstå lange og komplekse tekster på engelsk i forskellige genrer og stillejer fra forskellige litteraturhistoriske perioder

Sprog, tekst og kultur
̶  analysere og beskrive engelsk sprog grammatisk og stilistisk med anvendelse af relevant faglig terminologi
̶  gøre rede for indhold, synspunkter og sproglige særtræk i engelsksprogede tekster
̶  analysere og fortolke forskellige nyere og ældre tekster med anvendelse af relevant faglig terminologi og metode
̶  perspektivere tekster litteraturhistorisk, kulturelt, samfundsmæssigt og historisk
̶  orientere sig i et større engelsksproget stof,
̶  anvende faglige opslagsværker og øvrige hjælpemidler
̶ demonstrere viden om fagets identitet og metoder.

Antal læste sider: 69
Indhold
Kernestof:

Supplerende stof:
Omfang Estimeret: Ikke angivet
Dækker over: 11 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer