UNORD Hillerød Handelsgymnasium og Handelsskole
lan
Hovedmenu
history
Versionsinformation
UNORD Hillerød Handelsgymnasium og Handelsskole
Hovedmenu
Log ind
keyboard_arrow_down
login
Brugernavn
login
MitID
Kontakt
Hjælp
Hjælp
Holdet tm23hh1a Mab - Undervisningsbeskrivelse
menu
document_scanner
Vis udskriftsvenlig udgave
print
Print med tilpasset bredde til A3
print
Print med tilpasset bredde til A4
Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
2023/24 - 2024/25
Institution
UNORD
Fag og niveau
Matematik B
Lærer(e)
Anna Christine Boyford Skindersø
Hold
tm23hh1a Mab (
tmhh1a Mab
,
tmhh2a Mab
)
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1
Lineære funktioner/Grundforløb
Titel 2
Vækst og regression (Eksponentielle funktioner)
Titel 3
Finans
Titel 4
Andengradsfunktion/polynomier
Titel 5
Beskrivende statistik
Titel 6
Repetition og eksamenstræning
Titel 7
Lineær programmering
Titel 8
Polynomier
Titel 9
Differentialregning
Titel 10
Repetition/sjov med matematik
Titel 11
Sandsynlighed mm /Statistik 2. år
Titel 12
Repetition/eksamenstræning og eksamensprojekt
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1
Lineære funktioner/Grundforløb
Vi bruger Systimes bog Plus1 og 2 HHX (EUX).
Vi har generelt arbejdet med bogens værktøj, Geogebra og med Excel. Nogle elever også med WordMat.
Alle emner afsluttes med en emneopgave.
Til alle emner er der brugt Abacus som afleveringer, øvelse og til test.
Desuden har en elev brugt denne bog:
https://mathhx.dk/
da hun er overflyttet fra anden skole. Emneopgaverne er de samme som resten af klassen.
Indhold
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 2
Vækst og regression (Eksponentielle funktioner)
Vi bruger Systimes bog Plus1 HHX (EUX).
Der afsluttes med en emneopgave.
Der er arbejdet lidt med potensfunktioner og logaritmer.
Indhold
Kernestof:
Vi ser på bevis til emneopgaven om lineære funktioner.
4 Vækst og regression
Læs afsnit 4 og 4.1. Du skal ikke lave eksperimenter eller øvelser, bare læse så du har en ide om hvad "vækst" er og hvordan man kan arbejde med det via funktioner.
4.1.1 Vurdering af model
I dag ser vi på afsnit 4.1.1 og måske 4.1.2. Inden timen skal I undersøge hvad forskellen er på determinationskoefficient og korrelationskoefficient er. Og hvad bruger man i det hele taget de 2 ord til.
4.2 Eksponentielle funktioner
Ikke underafsnit.
Husk der er en Abacus, der skal være klaret INDEN timen!!!
4.2.1 Fordobling og halvering
I dag når vi afsnit 4.2.1. Vi når også en smule af 4.2.2. Når I har læst skal I kunne svare på følgende:
Der er kommet noget i vejen, så i dag skal I have hjælp af Dennis til matematik. Jeg beklager også at jeg ikke har fået rettet emneopgaverne. I får en forklaring når vi ses, eller måske af Dennis.
4.2.2 Beregning af forskrift
Læs afsnit 4.2.2 og 4.2.3.
Emneopgaven til dette emne er lagt under "opgaver". Hent den ned til din PC, så du kan begynde på den.
4.2.3 Eksponentielle ligninger
I dag ser vi også på emneopgaver.
4.2.4 Logaritmefunktioner
Find de 2 regneregler for logaritmer (skriv dem ned, hvis du ikke kan huske dem).
4.2.5 Mere om eksponentielle ligninger *
I dag ser vi på afsnit 4.2.5, 4.2.6 og 4.2.7. Afsnittene er supplerende stof, så det vil være forskelligt hvad I hver især kommer til at arbejde med. Inden timen skal I få overblik over afsnittene, så I har en ide om hvad I vil arbejde med.
4.4 Økonomi og vækstfunktioner
I behøver ikke læse lektier, da det er opgaver og eksempler. Vi skal også nå at se på snebold statistik, hvis I har papir med point.
Vi afslutter afsnit 4.4. Hvis der er tid kan man komme videre med emneopgaven. Der er også tid til at se på beviser.
4.3 Potensfunktioner *
I dag ser vi på Potensfunktioner. Undersøg i linket hvad forskriften er og hvordan man regner a og b. Kan man finde forskrift på andre måder end ved at regne med formler?
Vi fortsætter med potensfunktioner og dermed kapitel 4. Tjek gerne hele kapitlet igennem om der er noget vi skal genopfriske inden I afleverer emneopgaven.
Vi repeterer. Mundtlig fremlæggelse.
Timen er til repetition.
Husk blyant/kuglepen
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Emneopgave - lineære funktioner
14-11-2023
genaflever emneopgave lineære funktioner
27-11-2023
emneopgave - vækst-regression-eksponentielle funkt
14-12-2023
Genaflevering emneopgave - vækst mm
19-12-2023
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 25
moduler
Særlige fokuspunkter
Faglige
Lytte
Læse
Søge information
Skrive
Formidling
Almene (tværfaglige)
Analytiske evner
Kommunikative færdigheder
Overskue og strukturere
Personlige
Selvstændighed
Ansvarlighed
Sociale
Samarbejdsevne
IT
Væsentligste arbejdsformer
Gruppearbejde
Lærerstyret undervisning
Pararbejde
Titel 3
Finans
Vi bruger Systimes bog Plus1 HHX (EUX).
Der afsluttes med en emneopgave.
Der er arbejdet med at omformulere formler som introduktion til beviser.
Indhold
Kernestof:
Join conversation
Vi ses i teams. Man skal være klar til at løse opgaver.
6 Finans
Se filmen om finansregner før timen.
6.1 Rente
Hvad er rente og hvilke 4 typer af rente findes der i afsnit 6.1?
Vi gennemgår øvelse 11 fra afsnit 6.
6.2 Finans med ét beløb
Find de 4 formler der kan bruges til finans med 1 beløb. Kan du forklare/oversætte de bogstaver der bruges i formlerne?
Husk Abacus - deadline kl. 13.30
Hvilke bogstaver bruges til finans med flere ens beløb? Skriv dem op du kan finde i formlerne og gerne med en forklaring.
6.3 Finans med flere ens beløb
I dag fortsætter vi med afsnit 6.3. desuden ser vi på beviser og begynder på emneopgaven.
Print formeltræet fra afsnit 6.5!!!!! Dit liv bliver lettere hvis du har det på papir.
6.4 Amortisationsplan
Se filmen i afsnittet.
6.4.1 Beregning af restgæld*
Find formlen for beregning af restgæld. Ligner den noget du har set før?
Timerne i dag bruges til Grundlæggende matematik, så der er ikke lektie for :-).
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 14
moduler
Særlige fokuspunkter
Faglige
Lytte
Læse
Formidling
Almene (tværfaglige)
Analytiske evner
Kommunikative færdigheder
Personlige
Ansvarlighed
Sociale
Samarbejdsevne
IT
Væsentligste arbejdsformer
Gruppearbejde
Individuelt arbejde
Lærerstyret undervisning
Pararbejde
Titel 4
Andengradsfunktion/polynomier
Vi bruger Systimes bog Plus1 HHX (EUX).
Introduktion til beviser.
Der afsluttes med en emneopgave.
Forløbet er delt i 2 pga. SO1 som omhandler beskrivende statistik.
Indhold
Kernestof:
Arbejdsark - andengradsfunktioner - 1A uden bog.docx
7 Andengradspolynomiet
Læs afsnit 7 til og med 7.2.
Arbejdsark - andengradsfunktioner.docx
7.3 Parablens tre formler
Til i dag skal I finde de 3 formler man bruger. Det er en fordel hvis I også kan forstå hvornår de er relevante.
Har du spørgsmål til emneopgaven om statistik? I dag får I 30 minutter til at lave emneopgave.
7.4 Andengradsligning
Læs afsnit 7.4. Undersøg hvad sammenhængen er mellem andengradsligninger og andengradsfunktioner.
7.5 Funktionsanalyse
Til i dag må I gerne få styr på hvad følgende begreber er: Definitionsmængde, værdimængde, nulpunkter, fortegn, monotoni og ekstrema.
I dag ser vi på funktionsanalyse. Måske når vi også i gang med afsnit 7.6 (økonomi og andengradsfunktioner).
Læs afsnit 7.6 og 7.6.1 og 7.6.2. Når du har læst skal du skrive en liste med nye fagord og formler.
7.6 Økonomi og parabel
I dag arbejder vi med øvelser fra afsnit 7.6.2.
7.6.3 Pris og afsætning
I dag fortsætter vi med R(x) øvelser. Desuden lidt Abacus.
7.6.4 Overskud
I dag ser vi på overskud. Og mere Abacus. Vi når også at se lidt på optimal pris (afsnit 7.6.5).
I dag ser vi på statistik og Abacus.
Beskrivende statistik - prøve.docx
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Emneopgave statistik
18-04-2024
genaflever emneopgave om statistik
28-04-2024
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 22
moduler
Særlige fokuspunkter
Faglige
Læse
Formidling
Almene (tværfaglige)
Analytiske evner
Kommunikative færdigheder
Personlige
Ansvarlighed
IT
Væsentligste arbejdsformer
Eksperimentelt arbejde
Gruppearbejde
Individuelt arbejde
Lærerstyret undervisning
Pararbejde
Titel 5
Beskrivende statistik
Vi bruger Systimes bog Plus1 HHX (EUX).
Dette emne er del af SO forløb.
Der afsluttes med en emneopgave.
Indhold
Kernestof:
SO1
Vi starter med SO1 - fælles time med AØ og Mat A delen af klassen.
Tjek SO1 sitet. I bør se på de 3 afsnit der skal arbejdes med i dag. Se fx på nye begreber og eksempler.
Tjek So1 sitet. I bør se på de 3 afsnit der skal arbejdes med i denne uge. Se fx på nye begreber og eksempler. I må gerne lave nogle øvelser hjemme, så I slipper for 6. lektion på torsdag.
Timen er til at arbejde selv med SO1 uge 9 øvelser. I SKAL nå alle øvelser i denne uge. Hvis man IKKE når det hele inden de officielle timer, så bliver man til 6. lektion torsdag d. 29/2.
Inden timen bør man have løst øvelser til og med afsnit 5.5.1 (gerne 5.5.2) i SO1 sitet uge 9.
Denne time afholdes for de elever, der mangler øvelser fra SO1 uge 9!!!!
Fagevaluering (tjek Lectio)
I dag skal vi i gang med emneopgave om statistik. Vi skal bl.a. se på et bevis.
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
genaflevering finans emneopgave
25-02-2024
SO1 - samme som til AØ
22-03-2024
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 17
moduler
Særlige fokuspunkter
Faglige
Søge information
Projektarbejde
Selvrefleksion
Almene (tværfaglige)
Analytiske evner
Kommunikative færdigheder
Overskue og strukturere
Personlige
Selvstændighed
Selvtillid
Initiativ
Ansvarlighed
Sociale
Samarbejdsevne
Åbenhed og omgængelighed
IT
Tekstbehandling
Regneark
Præsentationsgrafik
Væsentligste arbejdsformer
Eksperimentelt arbejde
Gruppearbejde
Titel 6
Repetition og eksamenstræning
Vi bruger Systimes bog Plus1 HHX (EUX).
I denne periode har der været fokus på repetition, beviser og årsprøve projekt.
Indhold
Kernestof:
Er der noget du vil have uddybet fagligt, så er det i dag vi ser på det. Tjek matematikbogen.
Årsprøveprojekt
Beskrivende statistik - prøve.docx
Planlæg mundtlig årsprøve (årsprøveprojektet og spørgsmål til emneopgaverne).
Årsprøve 2024-Mat-1A-UDEN mindstekrav.docx
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Emneopgave andengradsfunktionen
12-05-2024
genaflevering
23-05-2024
årsprøve projekt
31-05-2024
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 14
moduler
Særlige fokuspunkter
Faglige
Lytte
Læse
Skrive
Formidling
Almene (tværfaglige)
Analytiske evner
Kommunikative færdigheder
Personlige
Selvstændighed
Selvtillid
Ansvarlighed
IT
Væsentligste arbejdsformer
Eksperimentelt arbejde
Individuelt arbejde
Lærerstyret undervisning
Pararbejde
Titel 7
Lineær programmering
Vi bruger Systimes bog Plus2 HHX (EUX).
Der afsluttes med en emneopgave.
Der har været fokus på bogens værktøj.
Indhold
Kernestof:
Fagbegreb - oversigt.docx
Mindstekrav hhx version 2 juni 2019.pdf
Vi skal have flere ord på listen i timen.
Dagens lektie er afsnit 6, 6.1, 6.2 og 6.3. Du skal ikke læse alt, men du skal finde svar på følgende:
6 Lineær programmering
6.4 Optimering (Min)
I dag når vi forhåbentlig at blive færdig med maximering og se kort på minimering. Derfor er dagens spørgsmål at finde forskellen på polygonområdet for et max og et min problem.
6.5 Følsomhedsanalyse *
I dag ser vi på følsomhedsanalyse. Dagens spørgsmål: Forklar hvad det er vi analyserer følsomhed for.
Prøv at løs øvelse 1 i afsnit 6.4.
Lineær programmering - alternative opgaver. Desuden repetition.
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Emneopgave - lineær programmering
27-08-2024
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 9
moduler
Særlige fokuspunkter
Faglige
Formidling
Almene (tværfaglige)
Analytiske evner
Overskue og strukturere
Personlige
Selvstændighed
Ansvarlighed
Sociale
Samarbejdsevne
IT
Væsentligste arbejdsformer
Gruppearbejde
Individuelt arbejde
Lærerstyret undervisning
Pararbejde
Titel 8
Polynomier
Vi bruger Systimes bog Plus2 HHX (EUX).
Der afsluttes med en emneopgave.
Der har været fokus på paralleller til andre emner.
Indhold
Kernestof:
I timen skal der flere ord på LISTEN.
3 Polynomier
Hvad er et polynomie?
Abacus om Lineær Programmering mm.
3.1 Kendetegn ved polynomier
Tjek afsnit 3.1 og 3.2. Du skal finde svar på følgende:
I dag afslutter vi afsnit 3.2 og komme måske i gang med 3.3. Der er ingen lektier, men hvis du ikke blev færdig med opgaverne i onsdags, så skal du lave dem færdige til i dag.
Timen i dag er en Abacus. Den starter kl 14:30 og slutter kl 22.00 i aften. Hvis man ikke laver den, så får man fravær for denne time.
I dag ser vi på tangent. Hvis man ikke blev færdig med opgaverne i går (om at differentiere og finde toppunkter så skal man lave dem færdige hjemme).
3.4 Tangent
I afsnit 3.4 inklusiv underafsnit skal I finde de formler I kan.
Inden vi ses i dag skal man have regnet mindst 1 tangent og tjekket via Geogebra at man har regnet rigtgi. Fx. øvelse 2 i afsnit 3.4.1.
I dag skal vi lege (med matematik selvfølgelig) og der er tid til emneopgave.
I denne uge arbejder vi med økonomi og polynomier. se gerne på de økonomiske grundligninger i afsnit 3.5 og underafsnit.
3.5 Økonomi og polynomier
Afsnit 3.5: Eksperiment 1 og forklar de økonomiske grundligninger.
Opgaverne fra i tirsdag skal afsluttes i dag.
Mindstekrav hhx version 2 juni 2019.pdf
Vi arbejder med forskellige emner frem til efterårsferien.
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Lineær programmering - genaflever emneopgave
04-09-2024
Emneopgave polynomier
26-09-2024
Genaflevering emneopgave polynomier
06-10-2024
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 25
moduler
Særlige fokuspunkter
Faglige
Lytte
Læse
Diskutere
Formidling
Almene (tværfaglige)
Analytiske evner
Kommunikative færdigheder
Personlige
Selvstændighed
Initiativ
Sociale
Samarbejdsevne
IT
Væsentligste arbejdsformer
Eksperimentelt arbejde
Gruppearbejde
Individuelt arbejde
Lærerstyret undervisning
Pararbejde
Titel 9
Differentialregning
Vi bruger Systimes bog Plus2 HHX (EUX).
Der afsluttes med en emneopgave.
Der har været fokus på forståelse og selvstændighed.
Indhold
Kernestof:
4 Differentialregning - teori
Vi ser på afsnit 4 og 4.1. Måske når vi at komme i gang med 4.2. Dagens spørgsmål: Kan du forklare følgende: Tangent, sekant og differentialkvotient? Hvis forklaringen i bogen ikke er nok, så brug google eller AI (lad os se om AI egentlig kan bruges
plus 2 hhx | plus 2 hhx (eux)
I dag ser vi på sammenhæng mellem f og f´
I dag ser vi på eksperimenter og øvelse 1 fra afsnit 4.1. Håber Systime virker.
I dag ser vi på regneregler for differentiering.
Timen er fælles med resten af klassen, så vi ser måske på et bevis i dag.
I denne time arbejdes med emneopgaven.
I dag ser vi på beviser til differentialregning.
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Differentialregning - Emneopgave
03-11-2024
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 7
moduler
Særlige fokuspunkter
Faglige
Læse
Søge information
Selvrefleksion
Almene (tværfaglige)
Analytiske evner
Overskue og strukturere
Personlige
Selvstændighed
Selvtillid
Sociale
Samarbejdsevne
IT
Væsentligste arbejdsformer
Eksperimentelt arbejde
Gruppearbejde
Individuelt arbejde
Lærerstyret undervisning
Titel 10
Repetition/sjov med matematik
Perioden var en hul periode med studieture og andre ting, så vi lavede plancher med hvert emne og legede med "off line" matematik. Desværre var nogle andre elever senere destruktive og ødelagde holdets fine plancher.
Indhold
Kernestof:
I denne uge laver vi plancher over emneopgaver.
Bevis-a og b-lineær funktion-puslespil.pptx
I denne uge skal vi teste hvor gode plancherne er ved at løse opgaver hvor man kun må se på plancherne. I dag færdiggøres plakater, vi gennemgår diverse beviser og Abacus.
Analog matematik med gamle matematikbøger - Vi skal teste plakaterne :-)
Vi arbejder med et gammelt eksamensprojekt. Desuden lidt Abacus og evt. karaktersnak.
Eksamensprojekt Mat B 2024.pdf
Fil til eksamensprojekt 2024.xlsx
Vi fortsætter med eksamensprojekt
Vi fortsætter med eksamensprojekt og matematik snak.
I dag skal man fremlægge lidt fra eksamensprojektet individuelt. derefter kan man få lov at tjekke sine svar. Blev man færdig i fredags, så kan man udfylde dokumentet med fagbegreber med de ord man mødte i eksamensprojektet.
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Genaflevering emneopgave differentialregning
16-11-2024
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 18
moduler
Særlige fokuspunkter
Faglige
Skrive
Diskutere
Formidling
Selvrefleksion
Almene (tværfaglige)
Kommunikative færdigheder
Overskue og strukturere
Personlige
Selvtillid
Initiativ
Kreativitet
Sociale
Samarbejdsevne
Åbenhed og omgængelighed
Væsentligste arbejdsformer
Gruppearbejde
Projektarbejde
Titel 11
Sandsynlighed mm /Statistik 2. år
Vi bruger Systimes bog Plus2 HHX (EUX).
Der afsluttes med en emneopgave.
Der har været fokus på bogens værktøj.
Indhold
Kernestof:
I dag starter vi det sidste emne - statistik/sandsynlighedsregning. Undersøg i linket hvad "Chi-i-anden" test tester for og hvad en binomialfordeling er. I linket er også en liste med statistik begreber fra 1. år. Se hvor mange af dem du kan huske.
7 Statistik | plus 2 hhx (eux)
7.1 Statistiske begreber | plus 2 hhx (eux)
Find alle de nye ord i afsnit 7.1 (inklusiv 7.1.1 og 7.1.2). Hvis du kan forklare nogen af dem er det skønt. Brug gerne dokumentet fra årets begyndelse med fagbegreber og forklaringer.
I dag ser vi på Normalfordeling. Inden timen skal I undersøge hvad det er for en størrelse.
7.4 Normalfordelingen* | plus 2 hhx (eux)
Vi skal julehygge. Desuden lidt opsamling og matematik leg.
OBS. Jeg er syg, så I skal julehygge med resten af klassen.
7.2 Binomialfordelingen | plus 2 hhx (eux)
Vi når alle afsnittene i 7.2 (undtagen 7.2.2.1) i løbet af de næste timer. Lektielæsning består af at læse de grå bokse med teori (ikke løsninger) og skrive definitioner af begreberne ind i emneopgaven.
Til i dag skal følgende øvelser være løst:
I denne uge når vi hele dette kapitel. Undersøg hvad test for uafhængighed er og se om du kan finde "opskriften" på at gennemføre en test for uafhængighed.
7.3 Test for uafhængighed | plus 2 hhx (eux)
Vi ses i E5.
I denne time laves emneopgave. Man må også se på frivillige Abacus.
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 17
moduler
Særlige fokuspunkter
Faglige
Lytte
Læse
Skrive
Formidling
Almene (tværfaglige)
Analytiske evner
Kommunikative færdigheder
Overskue og strukturere
Personlige
Selvstændighed
Ansvarlighed
Sociale
Samarbejdsevne
Åbenhed og omgængelighed
IT
Tekstbehandling
Væsentligste arbejdsformer
Eksperimentelt arbejde
Gruppearbejde
Individuelt arbejde
Lærerstyret undervisning
Pararbejde
Titel 12
Repetition/eksamenstræning og eksamensprojekt
Vi bruger Systimes bog Plus2 HHX (EUX).
Vi har arbejdet med præsentationsteknik, udarbejdet eksamensprojekt, repeteret fagligt.
Indhold
Kernestof:
Læg plan for resten af skoleåret - hvad skal vi prioritere? Desuden lave den sidste opgave i eksamensprojektet I fik i efteråret.
I dag repeterer vi lineære funktioner og lineær programmering
I dag repeterer vi andengradsfunktioner og polynomier
I dag repeterer vi Finans
I dag repeterer vi Vækst, regression og eksponentielle funktioner
I dag repeterer vi statistik (1. år)
I dag repeterer vi Differentialregning
I dag ser vi på vækstfunktioner.
5 Vækstfunktioner | plus 2 hhx (eux)
I dag ser vi på emneopgave om polynomier. Måske når vi også Differentialregning.
I dag arbejdes med eksamensprojekt. Sørg for at have set det igennem inden timen, så I ved hvad der er svært/nemt.
Mat B hhx ProjektOp 310325.zip
hhx251mab.xlsx
I dag ser vi på emneopgaven om Lineær programmering
I dag ser vi på emneopgaven om sandsynlighedsregning.
Tjek Abacus. Der er en aktiv ABACUS der har deadline FØR denne time. Den skal du løse!!! Belønningen er at den erstatter en time i næste uge.
Eksamenssnak
Vi spiller matematik bingo
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 32
moduler
Særlige fokuspunkter
Faglige
Lytte
Læse
Søge information
Skrive
Diskutere
Projektarbejde
Formidling
Selvrefleksion
Almene (tværfaglige)
Analytiske evner
Kommunikative færdigheder
Overskue og strukturere
Personlige
Selvstændighed
Selvtillid
Initiativ
Ansvarlighed
Kreativitet
Sociale
Samarbejdsevne
Åbenhed og omgængelighed
IT
Tekstbehandling
Regneark
Væsentligste arbejdsformer
Eksperimentelt arbejde
Gruppearbejde
Individuelt arbejde
Pararbejde
Projektarbejde
Vis samlet undervisningsbeskrivelse samt elevtilknytning til forløb
lan
Hovedmenu
login
MitID
login
Brugernavn
more_horiz
Mere
{ "S": "/lectio/240/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d61901787558", "T": "/lectio/240/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d61901787558", "H": "/lectio/240/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d61901787558" }