Sankt Annæ Gymnasium
lan
Hovedmenu
history
Versionsinformation
Sankt Annæ Gymnasium
Hovedmenu
Log ind
keyboard_arrow_down
login
Brugernavn
login
MitID
Kontakt
Hjælp
Hjælp
Holdet 2022 MU/d - Undervisningsbeskrivelse
menu
document_scanner
Vis udskriftsvenlig udgave
print
Print med tilpasset bredde til A3
print
Print med tilpasset bredde til A4
Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
2022/23 - 2024/25
Institution
Sankt Annæ Gymnasium
Fag og niveau
Musik A
Lærer(e)
Jens Erik Raasted, Pernille Mie Olsen
Hold
2022 MU/d (
1d MU
,
2d MU
,
3d MU
)
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1
Skriftlig musik og nodelære
Titel 2
Dodekafoni i teori og praksis
Titel 3
Sammenspil + 12-tone komponering
Titel 4
Rockhistorie, konceptalbums og analyse
Titel 5
Sammenspil
Titel 6
STX emne 1: Wienerklassik
Titel 7
Jazz 1
Titel 8
Jazz 2
Titel 9
FF4: Studietur (Opera)
Titel 10
Studietur til Leipzig
Titel 11
STX forløb 2: Hiphop
Titel 12
IT brugt i undervisningen
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1
Skriftlig musik og nodelære
Indhold
Kernestof:
Free music composition and notation software | MuseScore
Repeter jeres efterårsmelodi hjemmefra, så den er frisk i erindringen.
https://www.musikipedia.dk/stamtonerne
https://www.musikipedia.dk/nodesystemet
https://www.musikipedia.dk/oevelser/toner
Intervaløvelser (Svar).mscz
Intervaller + tre- og firklange.mscz
Intervaløvelser.mscz
Gå ind på https://www.musikipedia.dk/intervaller og læs om intervaller frem til afsnittet 'none og decim'
Rækker til Schönbergs Opus 25 (øvelse).docx
Opus 25 (øvelse).png
Sømandsvise.pdf
Dodekafoni (indledning).pptx
Schönberg, musikhistorie og værklytning.pptx
Kort analyse øvelse 9.12.22.pdf
Sammenspilsgrupper 12-tone komposition.docx
matrix calculator
Lokale fordeling:
- Regler: begrænsninger og muligheder!a) hele rækken skal gennemspilles - man må ikke bare plukke lidt.b) små motiver må gerne gentages (vi kalder det ostinater)c) rækken må gerne udnyttes på tværs af stemmerne: dvs. en anden stemme på gerne færdiggø
Husk evt. egne instrumenter
Husk egne instrumenter.
Lokalefordeling:
Vær klar til at spille jeres satser!
Akkorder.pptx
31-01-23 1d.docx
Svar.png
Akkord + flydekor Øvelser.mscz
akkorder + flydekorintro.pptx
Akkord + flydekor Øvelser SVAR.mscz
Lav øvelserne fra i går færdig! Både dem på papir og i musescore
Husk jeres "amøbe-papir" dem af jer der ikke fik talt med mig i går.
Lav et kort oplæg om den vestlige populærmusiks historie 1d.pdf
Populærmusikkens historie i oversigt .pdf
Flydekor - første del.pdf
Flydekor med lifts.pdf
Vær klar til at fremlægge! Jeres fremlæggelser skal vare 5-7 minutter pr. gruppe. Husk eksempler på sange.
Sammenspilsforløb, forår 2023.docx
De sidste fire grupper skal være klar til at fremlægge!
Grupper:
Husk evt. egne instrumenter, hvis I skal bruge dem til sammenspillet.
Vær klar til at spille foran resten af klassen!
Konceptalbum og rockopera.pptx
Læs vedhæftet fil om 'Rock på kunstskole' og 'The Mods' Rebel og remix s. 63-68.docx
Sangtekster - Quadrophenia.docx
Matrix-grupper
Quadrophenia – en virtuel opera.pptx
Lyt til Quadrophenia i kronologisk rækkefølge ;)
Læs indlednings essayet til Quadrophenia Quadrophenia - Essay.docx
Akkordudvidelser - øvelse.mscz
Musikken i Quadrophenia, 1d - spørgsmål.docx
SVAR Akkordudvidelser - øvelse.mscz
SVAR Akkordudvidelser - øvelse.pdf
(Gen)læs vedhæftede pdf'er om flydekor.
Læs afsnit 5 på musikipedia om udvidelser.
Brug 10 minutter på akkordøvelser på musikipedia. Tag gerne de øvelser med firklange og op efter.
Does Pete Townshend really hate Roger Daltrey?
Quadrophenia - forside og bagside.docx
Tjek dine noter fra sidst. Hvad svarede du på spørgsmålene? Var man fraværende så svar på spørgsmålene hjemmefra.Musikken i Quadrophenia, 1d - spørgsmål.docx
elevopgaver-sangskrivning.docx
Lav skalaopgaverne (både dur og mol) fra i mandags færdig. ALLE medbringer deres opgaver til timen.
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 34
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 2
Dodekafoni i teori og praksis
Indhold
Kernestof:
Intervaløvelser (Svar).mscz
Intervaller + tre- og firklange.mscz
Intervaløvelser.mscz
Gå ind på https://www.musikipedia.dk/intervaller og læs om intervaller frem til afsnittet 'none og decim'
Rækker til Schönbergs Opus 25 (øvelse).docx
Opus 25 (øvelse).png
Sømandsvise.pdf
Dodekafoni (indledning).pptx
Schönberg, musikhistorie og værklytning.pptx
Kort analyse øvelse 9.12.22.pdf
Sammenspilsgrupper 12-tone komposition.docx
matrix calculator
Lokale fordeling:
- Regler: begrænsninger og muligheder!a) hele rækken skal gennemspilles - man må ikke bare plukke lidt.b) små motiver må gerne gentages (vi kalder det ostinater)c) rækken må gerne udnyttes på tværs af stemmerne: dvs. en anden stemme på gerne færdiggø
Husk evt. egne instrumenter
Husk egne instrumenter.
Lokalefordeling:
Vær klar til at spille jeres satser!
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 9
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 3
Sammenspil + 12-tone komponering
Ud fra den gennemgåede teori om 12-tonemusik, skal eleverne selv i grupper komponere en 12-tonesats. De regler eleverne skulle overholde var:
a) Hele rækken skal gennemspilles - man må ikke bare plukke lidt.
b) Små motiver må gerne gentages (ostinater)
c) Rækken må gerne udnyttes på tværs af stemmerne: dvs. en anden stemme på gerne færdiggøre rækken. Dette giver muligheder for at tænke melodisk!
d) Rækken kan bruges til at danne spicy akkorder
Efter kompositionen skal eleverne fremføre deres værker foran resten af klassen. Et del mål er derfor også at vise eleverne, hvor forskelligt man kan løse opgaven.
Indhold
Kernestof:
matrix calculator
Lokale fordeling:
Sammenspilsgrupper 12-tone komposition.docx
- Regler: begrænsninger og muligheder!a) hele rækken skal gennemspilles - man må ikke bare plukke lidt.b) små motiver må gerne gentages (vi kalder det ostinater)c) rækken må gerne udnyttes på tværs af stemmerne: dvs. en anden stemme på gerne færdiggø
Husk evt. egne instrumenter
Husk egne instrumenter.
Lokalefordeling:
Vær klar til at spille jeres satser!
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 5
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 4
Rockhistorie, konceptalbums og analyse
Tanker bag forløbet:
- I en tid hvor streamingtjenester og algoritmer er med til at forme playlister til forbrugerne, bliver ideen om albums og samlede værker mere og mere udviskede. Der lyttes i højere grad til enkelte sange og musiknumre, som ikke nødvendigvis hænger sammen. ”Shuffle funktioner” er også med til at skabe tilfældige skift fra en sang til en anden. Dette er ikke nødvendigvis noget negativ. Men det er sjældent at musikforbrugere i dag lytter til et album fra ende til anden. Dette forløb skal træne og lærer eleverne, hvad det vil sige at lytte til et helt album, hvor sangene har en sammenhæng på en eller anden måde. Om det er et overordnet koncept eller en sammenhængende historie er ikke det afgørende. Det afgørende er at få et nyt blik på, hvordan musik kan skabe fortællinger eller koncepter med mange mulige fortolkninger.
Forløbets formål:
• Få et overblik over den vestlige populærmusik og dens forskellige undergenrer
• Opnå kendskab til konceptalbums og rockopera som genre
• (I store træk) kunne analysere og forstå et værk i dets helhed
Fokus:
• I dette musikhistoriske forløb zoomer vi ned især i 60’erne og 70’erne.
• Selvom rocken havde sit udspring i USA, blev meget af den musik der var med til at forme rockens nye veje, skabt i England. Derfor vil vi også dykke ned i engelske kunstnere.
• I disse perioder udviklede rocken sig ekstremt meget. I en lang periode fulgte rock de samme ”formler” for, hvordan man lavede et rocknummer. Men som det ses hos The Beatles begyndte rockmusikere at eksperimentere mere og mere med musikken og ”omforme”, hvad det vil sige at lave rockmusik.
- Eleverne analyserer The Who's Quadrophenia, hvor det musikalske, det visuelle, det tekstmæssige og det fysiske aspekt inddrages. Albummet er det man kalder "en virtuel opera", hvor fortælling via tekst, musik, billeder og selve det fysiske album sætter rammerne, for den fortælling der virtuelt finder steder i lytternes hoveder.
Indhold
Kernestof:
Akkord + flydekor Øvelser.mscz
akkorder + flydekorintro.pptx
Akkord + flydekor Øvelser SVAR.mscz
Lav øvelserne fra i går færdig! Både dem på papir og i musescore
Husk jeres "amøbe-papir" dem af jer der ikke fik talt med mig i går.
Lav et kort oplæg om den vestlige populærmusiks historie 1d.pdf
Populærmusikkens historie i oversigt .pdf
Flydekor - første del.pdf
Flydekor med lifts.pdf
Vær klar til at fremlægge! Jeres fremlæggelser skal vare 5-7 minutter pr. gruppe. Husk eksempler på sange.
Sammenspilsforløb, forår 2023.docx
De sidste fire grupper skal være klar til at fremlægge!
Konceptalbum og rockopera.pptx
Læs vedhæftet fil om 'Rock på kunstskole' og 'The Mods' Rebel og remix s. 63-68.docx
Sangtekster - Quadrophenia.docx
Matrix-grupper
Quadrophenia – en virtuel opera.pptx
Lyt til Quadrophenia i kronologisk rækkefølge ;)
Læs indlednings essayet til Quadrophenia Quadrophenia - Essay.docx
Akkordudvidelser - øvelse.mscz
Musikken i Quadrophenia, 1d - spørgsmål.docx
SVAR Akkordudvidelser - øvelse.mscz
SVAR Akkordudvidelser - øvelse.pdf
(Gen)læs vedhæftede pdf'er om flydekor.
Læs afsnit 5 på musikipedia om udvidelser.
Brug 10 minutter på akkordøvelser på musikipedia. Tag gerne de øvelser med firklange og op efter.
Does Pete Townshend really hate Roger Daltrey?
Quadrophenia - forside og bagside.docx
Tjek dine noter fra sidst. Hvad svarede du på spørgsmålene? Var man fraværende så svar på spørgsmålene hjemmefra.Musikken i Quadrophenia, 1d - spørgsmål.docx
elevopgaver-sangskrivning.docx
Lokalefordeling:
Lav skalaopgaverne (både dur og mol) fra i mandags færdig. ALLE medbringer deres opgaver til timen.
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 14
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 5
Sammenspil
Sammenspils forløb med fokus på at bruge flydekorsteknik i praksis.
Indhold
Kernestof:
Grupper:
Husk evt. egne instrumenter, hvis I skal bruge dem til sammenspillet.
Vær klar til at spille foran resten af klassen!
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 6
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 6
STX emne 1: Wienerklassik
Tilladte hjælpemidler:
www.musikipedia.dk
www.tartelet.dk
www.jakobmjensen.dk
VÆRKER:
Mozart: Pianokoncert nr. 24 K491
Mozart: Eine kleine Nacthmusik K525 (1. sats)
Mozart: Eine kleine Nachtmusik K525 (3. sats)
Mozart: Eine kleine Nachtmsuik K525 (4. sats)
Mozart: Klarinetkvintet A-dur K581
Mozart: Haffner Symfoni K385
Mozart: Jupiter Symfoni 551
Beethoven: Symfoni nr. 5, 1. sats
Beethoven: Sonate g-mol op. 49, 1
Beethoven: Sonate G-dur op. 49, 2
Beethoven: Piano concerto 1, 1. sats
TEKSTER:
Orla Vinther: Musikhistorien bd. 5 "Wienerklassikken"
s. 11-14: Oplysningstiden
s. 23-28: Rokoko og klassicisme
s. 36-38: Wienerklassik
39-47: Franz Joseph Haydn
(herunder s. 43-44: Haydns ansættelseskontrakt)
s. 49-58: Wolfgang Amadeus Mozart
HANDOUTS. ARTIKLER mm.
Jakob Jensen: Musikhistorisk oversigt
JR: Formanalyse til klassisk musik ppt.
JR: Analysemodel for sonateform
Gorm Busk: To- og tredelte liedformer
JR: Sonateform
VIDEO:
How to listen to classical music - general ideas
https://www.youtube.com/watch?v=iJrI-PXYA_M&list=PLZjrBvSPdGwS7Qv1qScnWcQcqiSBlD6cR
How to listen to classical music - sonata form
https://www.youtube.com/watch?v=HzHS7QL-B-c
How to listen to classical music - tonality
https://www.youtube.com/watch?v=cksD_r8JvoU
Introduction to baroque dance - menuet
https://www.youtube.com/watch?v=3uoHr22VmFQ
Sergiu Celibidache conducts Mozart Jupiter Symphony
https://www.youtube.com/watch?v=FTScT0zi4Qw
Mozart piano concerto nr. 24 (Rudolph Buchbinder)
https://www.youtube.com/watch?v=POWVTXuB68I&t=1206s
What conductors REALLY are doing
https://www.youtube.com/watch?v=diwV2HGKerE
The greatest conductors of classical music
https://www.youtube.com/watch?v=cCjPlnC2spI&t=42s
Indhold
Kernestof:
How to Listen to Classical Music: General Ideas
Mozart, Piano Concert Nr 24 KV 491, III: AllegrettoRudolf Buchbinder Piano, Wiener Philharmonikerl
Formanalyse til klassisk musik.pps
Eine Kleine Nachtmusik 3 sats.pdf
Form
Mozart: Serenade in G Major, K. 525; Eine kleine Nachtmusik; - III. Menuetto. Allegretto
Menuet Excerpt from Introduction to Baroque Dance
Mozart - Haffner symfoni nr 35 III sats menuetto.pdf
Mozart. Sinfonía nº 35 en Re mayor Kv 385 Haffner III-Menuetto
Musikkens former - menuetformen (forkortet).pdf
W. A. Mozart - Clarinet Quintet in A major KV 581
Eine Kleine Nachtmusik 4 sats.pdf
Rondoformen
Mozart: Eine Kleine Nachtmusik, IV. Rondo: Allegro | New Century Chamber Orchestra
How to Listen to Classical Music: Tonality
Sergiu Celibidache conducts Mozart's Jupiter-Symphony.
How to Listen to Classical Music: Sonata Form
L.V.BEETHOVEN: piano concerto no°1 - Krystian ZIMERMAN & WIENER PHILHARMONIKER
Mozart: Symphony No. 41 Jupiter | Hartmut Haenchen & Carl Philipp Emanuel Bach Chamber Orchestra
Orla Vinther - 1700-tallet - Wolfgang Amadeus Mozart - symfoni nr. 41.pdf
Mozart Symfoni no 41 i C mol, K551_(Jupiter).pdf
Beethoven piano concerto 1 op 15.pdf
What Conductors Are Really Doing | WIRED
The Greatest Conductors of Classical Music - Top 50
Ubuleh - Full Score.pdf
Eine Kleine Nachtmusik 1 sats m takttal.pdf
Musikkens former - sonateformen.pdf
Sonateform.doc
Beethoven op. 49 nr. 1
Beethoven op. 49 nr 2
How to Listen to Classical Music: Motifs and Seeds
Beethoven: Klaversonate G-dur op. 49 nr 2 Alfred Brendel
A guide to Beethovens Eroica Symphony
Kunstneren i romantikken
Haydns ansættelseskontrakt.PDF
Orla Vinther - Musikhistorien - Ludwig van Beethoven.pdf
Beethoven 5. symfoni, 1. sats (klavertransskription).pdf
Beethoven - Symfoni nr. 5.pdf
Beethoven 5. symfoni (eksposition med takttal).pdf
Beethoven 5th Symphony in C Minor Op.67- Herbert Von Karajan (1080 60fps)
Sammenspilsgrupper
Jakob Jensen Klassisk musikhistorie - oversigt.pdf
Jakob Jensen: Klassisk musikhistorie - oversigt; sider: 2-4
En oversigt over de vigtigste perioder i musikhistorien
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 16
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 7
Jazz 1
Indhold
Kernestof:
Jazz - tradition og fornyelse 1 - hvorfor jazz.pdf
Lydfiler til Jazz - instrumenternes rolle
Tanggaard - Jazzbogen - Instrumenternes rolle, s. 14-21.pdf
Kvintcirkel og funktionsanalyse.pdf
WH Sangbogen 1 s. 51-100.pdf
Jazzeksempler 2d
Jazz - tradition og fornyelse; sider: 10-18, 48-54
Jazzteori med udgangspunkt i danske jazzmusikere
Jazz - tradition og fornyelse 2 - tema musikkens ramme.pdf
Dukes Place - kort version.pdf
Fourbeatbas .pdf
Autumn leaves basøvelse.mxl
Autumn leaves basøvelse.mscz
Hvad skal vi optræde med til GYS? - P.Y.T med MJ !!
Imagination basøvelse.mscz
Instrumenter 2d 2023-24
Imagination basøvelse.mxl
DRTV - Music for Black Pigeons
Jazz - tradition og fornyelse 4 - jazzharmonik.pdf
Øvelser » Akkorder | Musikipedia
Autumn leaves.pdf
Imagination 24 takter.mxl
skriftlig musik jazzvokal.html
Jazzvokal - introduktion
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 11
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 8
Jazz 2
Indhold
Kernestof:
Autumn leaves basøvelse.mscz
7 steps 2 jazz - step 3 Charlie Parker.pdf
Embraceable You take 1
Embraceable you take 2
Autumn leaves basøvelse.mscz Musescore 3
16 bebop improvisation koncepter på ét minut.pdf
Oversigt over akkorder og akkordtoner GJ.pdf
Anthropology
Anthropology (Omnibook).pdf
Analysemodel for jazznummer.doc
Yardbird Suite_med Parkers solo.PDF
Yardbird Suite (Charlie Parker)
Zone 12 gym.PNG
Louis Armstrong vs Charlie Parker solos.pdf
How to Improvise Jazz Piano - Bebop Piano Lesson
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 5
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 9
FF4: Studietur (Opera)
Operaens historie
Stemmetyper i operaen
Operagenrer
Karakteristiske træk i operamusikken (recitativ, arie, operagenrer mv.)
Indhold
Kernestof:
Opera kort fortalt .pdf
Øvelse 0 - lyt og diskuter.docx
La Traviata: Ouverture
Lohengrin: Ouvertüre
Opera | Musikipedia
Øvelse 1, operaens historie.docx
Operaens historie | Musikipedia
Gruppe 1
Operaens Historie fortsat
Trommemarkeringer og hits
Stemmegrupper
An introduction to opera's voice types (The Royal Opera)
skriftlig musik jazzgroove.html
Øvelse 3, Kendetegn.docx
Kendetegn ved opera | Musikipedia
Øvelse 4, Analyse.docx
Piangerò la sorte mia. From Giulio Cesare
"Piangerò" noder
Øvelse:
Un dí felice
La Traviata - komplet udgave for klaver.pdf
Intensiv lytning
La Traviata - Un dia felice.pdf
La Traviata Eng Subtitles
Giuseppe Verdi - La Traviata | Full Opera with Subtitles (St. Margarethen Opera Festival 2008)
Konsultation med JR i grupper
173603_musikteori1.docx
La Traviata - Di provenza al mar.pdf
Viennese Waltz - Wiener Walzer
Liszt: Mephisto Waltz No. 1 - Tito Muñoz/SWR Symphonieorchester
Ravel: La valse ∙ Frankfurt Radio Sinfonieorchester ∙dirigent: Pablo Heras-Casado
Thomas Adès: Totentanz Uropførelse. Dirigent: Thomas Adès
Blokharmonisering øvelse - You Make Me Feel So Young.mscz
Blokharmonisering - standardløsning og avancerede teknikker.pdf
Skærmbillede 2024-10-04 kl. 09.18.39.png .
Se vedhæftede billede for vores pladser i toget til Hamburg og til København
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 14
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 10
Studietur til Leipzig
Indhold
Kernestof:
Skærmbillede 2024-10-04 kl. 09.18.39.png .
Se vedhæftede billede for vores pladser i toget til Hamburg og til København
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 2
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 11
STX forløb 2: Hiphop
Tilladte hjælpemidler:
www.musikipedia.dk
www.tartelet.dk
www.jakobmjensen.dk
:
TEKSTER:
Rap : historie og analyse (Thomas Meesenburg, Søren Lund-Olsen) Systime 2013
Del 1: Aspekter af rapmusikkens historie
s. 17-23 (Den urbane kontekst),
s. 23-29 (Den teknologiske kontekst)
s. 30-52 (Rapmusikkens udbredelse)
Del 2: Rapmusikkens analysemuligheder
s. 77-108 (Rapmusikkens vokale side)
s. 110-126 (Rapmusikkens instrumentale side)
VIDEO:
Grandmaster Flash's Wheel's Of Steel Routine - All Vinyl
https://www.youtube.com/watch?v=J0Aulg2ePWA&list=PL3yL2MIJ2tl0C_3RhtibmT6jzBoqN0iTw&index=1
The Birth of Hip Hop
Black History in Two Minutes or so
https://www.youtube.com/watch?v=10C-Q3NIlzU&list=PL3yL2MIJ2tl0C_3RhtibmT6jzBoqN0iTw&index=2
How the Bronx brought breaking to the world
https://www.youtube.com/watch?v=9TMBWCcYs3o&list=PL3yL2MIJ2tl0C_3RhtibmT6jzBoqN0iTw&index=3
10 Graff Commandments - ZedOne (Foreign Objekts)
https://www.youtube.com/watch?v=L6sXfY1NW6A&list=PL3yL2MIJ2tl0C_3RhtibmT6jzBoqN0iTw&index=4
HANDOUTS, POWERPOINTS mm.
Rap som eksamensemne (JR)
RAPNUMRE
Kurtis Blow: The Breaks
GM Flash & The furious Five: Clap your hands
GM Flash & The furious Five: The Message
GM Flash: The Adventures Of Grandmaster Flash On The Wheels Of Steel
Public Enemy: Fight The Power
N.W.A.: Fuck Tha Police
N.W.A.: 100 Miles And Runnin'
Beastie Boys: Paul Revere
M. C. Einar: Provokerer, onanerer
Per Vers: Black Power
Talib Kweli: Get By
Tupac: If I Die 2nite
Indhold
Kernestof:
Rapmusikkens genrer.pdf
Rap - historie og analyse playliste
Paul Revere tekst.docx
Radion ska kneppas tekst.docx
Provokerer onanerer tekst.docx
Get by tekst.docx
Lose yourself tekst.docx
S. Lund-Olsen; T. Meesenburg: RAP, historie og analyse, Systime; sider: 7-29, 85-109, 122-141
Sproglige virkemidler
Grupper
Udfordringer når man skriver tværfagligt i musik.pdf
Flowskema skabelon.xlsx
Flowskema skabelon.pdf
Inden timen:
Grooveanalyse 2021.pdf
Groove 2.pdf
Stikord til opgave C - melodisk analyse.docx
Modalharmonik
2. Kirketonearter
Jakob Jensen: Modalharmonik
Rockmusik i tid og rum - Tonalitet og harmonik.pdf
Modalharmonik - skalagenkendelse.pdf
Modalharmonik vs Funktionsharmonik.pdf
WH Sangbogen 1 s. 1-50.pdf
Hele M1-opgaver i Wordformat
Feedback på tekstlæsningsøvelse
Rap som eksamensemne.pptx
Dagens lavthængende frugt
Nuthin' but a G thang
WhoSampled instruktion
Samples - typer
Gennemgangsakkorder
If I Die 2nite
Arbejdsspørgsmål til teksten
2pac: California Love (org. version)
California Love lyrics
2pac_feat._Dr.Dre-_California_Love.pdf
Analyse af rapnummer.pdf
HIP HOP Beyond Beats and Rhymes - Byron Hurt- 2006
HIP HOP Beyond Beats and Rhymes (Byron Hurt- 2006)
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 20
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 12
IT brugt i undervisningen
Skriflig musik:
Musescore
Musikipedia
Jakob Jensens Musikkurser
Mundtlig musik:
Musikipedia
Jakob Jensens Musikkurser
Indhold
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Vis samlet undervisningsbeskrivelse samt elevtilknytning til forløb
lan
Hovedmenu
login
MitID
login
Brugernavn
more_horiz
Mere
{ "S": "/lectio/25/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d52689537871", "T": "/lectio/25/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d52689537871", "H": "/lectio/25/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d52689537871" }