Egaa Gymnasium
lan
Hovedmenu
history
Versionsinformation
Egaa Gymnasium
Hovedmenu
Log ind
keyboard_arrow_down
login
Brugernavn
login
MitID
Kontakt
Hjælp
Hjælp
Holdet 2022 MU/a - Undervisningsbeskrivelse
menu
document_scanner
Vis udskriftsvenlig udgave
print
Print med tilpasset bredde til A3
print
Print med tilpasset bredde til A4
Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
2022/23 - 2024/25
Institution
Egaa Gymnasium
Fag og niveau
Musik A
Lærer(e)
Dorthe Fynbo Thorning
Hold
2022 MU/a (
1a MU
,
2a MU
,
3a MU
)
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1
Grundforløb i musik
Titel 2
Velkommen til musik A
Titel 3
Grundlæggende musikteori 2
Titel 4
Instrumentkunstskab
Titel 5
Rock/pop analyse 1 og sammenspil
Titel 6
Korteknikker 1(arrangement)
Titel 7
Sammenspil og kor efterår 2023
Titel 8
Afrikansk musik og dans (verdens musik)
Titel 9
Studietur til Tanzania
Titel 10
SRO og musikvidenskab
Titel 11
Groove, sound og udtryksfelt.
Titel 12
Forårskoncert - musikvidenskab samarbejde
Titel 13
Rondo (klassisk form 1)
Titel 14
Bas og trommer del 2
Titel 15
Sammenspilsforløb
Titel 16
Skalaer og tonalitet i rock/pop musik
Titel 17
Sonatesatsform (klassisk form 2)
Titel 18
Links til eksamen
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1
Grundforløb i musik
Eleverne er her blevet introduceret til grundlæggende musikteoretiske begreber. De har primært lært noder og rytmer. Dette er gjort gennem individuelle øvelser, øvelser i grupper og par, rytmeøvelser på gulvet og senere ført ud i praksis gennem to sammenspilsnumre, som de har spillet i blandede grupper.
Indhold
Omfang
Estimeret: 13,00 moduler
Dækker over: 1
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 2
Velkommen til musik A
Vi har arbejdet med at få eleverne til at falde til i deres studieretningsklasse.
Derfor har der været fokus på leg, fællesskab og det at finde sin plads i klassen.
Elever har i denne periode spillet sammenspil i mindre grupper og sunget kor ("Velkommen Tilbage", Andreas Odbjerg).
Indhold
Kernestof:
Spørgeskema 1.a 2022.docx
Værelsesfordeling
Nye læsegrupper:
Sammenspilshold:
Husk at skrive til Dorthe på teams hvad I gerne vil spille, så hun kan finde noder til jer inden lektionen ;)
kvintcirkel keyboard noder.pdf
Omfang
Estimeret: 10,00 moduler
Dækker over: 11
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 3
Grundlæggende musikteori 2
Musikteori (trin 2)
Eleverne har beskæftiget sig med elementær musikteori, så som skalaer, kvintcirkel, intervaller og 3- og 4klange.
Indhold
Kernestof:
Øvelser » Intervaller | Musikipedia
Begrundelse for klaverundervisning i elevfeedback.
Intervaller | Musikipedia
akkordopgave 3klang 1.pdf
22.12.15 - Elevproces.pdf
Klavertider forår 2023.docx
Medbring jeres rotationskompendium.
Olivia Rodrigo.docx
Harry Styles.docx
Husk jeres rotationskompendium!!!
M1 1 chordread01.mp3 (opgave 1)
kvintcirkel keyboard noder.pdf
Omfang
Estimeret: 10,00 moduler
Dækker over: 7
moduler
Særlige fokuspunkter
Faglige
Lytte
Læse
Projektarbejde
Formidling
Selvrefleksion
Almene (tværfaglige)
Analytiske evner
Kommunikative færdigheder
Overskue og strukturere
Personlige
Selvstændighed
Ansvarlighed
Kreativitet
Sociale
Samarbejdsevne
IT
Lectio
Internet
Konferencesystem
Væsentligste arbejdsformer
Eksperimentelt arbejde
Forelæsninger
Gruppearbejde
Individuelt arbejde
Lærerstyret undervisning
Pararbejde
Titel 4
Instrumentkunstskab
Introduktion til instrumentkunstskab
Fokus på følgende instrumenter:
- Trommer
- Bas
- Guitar
- Klaver
- Sang
Ligeledes har udvalgte elever fåret klaverundervisning og kendskabet til forskellige instrumenter er også blevet styrket på årets musikcamp.
Indhold
Kernestof:
Olivia Rodrigo.docx
Harry Styles.docx
Husk jeres rotationskompendium!!!
M1 1 chordread01.mp3 (opgave 1)
kvintcirkel keyboard noder.pdf
I skal lave det papir I tog med hjem i forrige lektion omkring enten 3 eller 4 klange.
Sammenspilshold pr. 1 februar 2023:
https://www.e-chords.com/chords/bee-gees/stayin-alive
Formanalyse | Musikipedia
Pop og rock form.pptx
Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody | Guitar cover WITH ANIMATED TABS |
Feels.docx
I wanna dance with somebody.docx
Program for musikcampen
De af jer som mangler at aflevere jeres sedler (snip) med samtykke fra jeres forældre til at I må tage til Tanzania, må gerne tage den med i dag :)
Omfang
Estimeret: 7,00 moduler
Dækker over: 12
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 5
Rock/pop analyse 1 og sammenspil
Rock/pop-analyse del 1
Eleverne har i dette forløb arbejdet med grundelementer i analyse af rytmisk musik.
Vi har arbejdet med form-analyse af rock/pop-musik, og herunder ligeledes beskæftiget sig med begreber som hook, break, gimmick og tid og rum. Eleverne har lytte til eksempler på klassen og lavet selvstændige auditive analyser i grupper. Eleverne har også i løbet af dette forløb i højere og højere grad blevet introduceret til node-billeder og det at bruge dem i analyserne.
Materiale:
"Rockmusik i Tid og Rum"
Handouts fra "Tartelet.dk"
http://tartelet.dk/music_analysis_rock.html
Eleverne er i dette forløb startet i deres studieretning med musik på A niveau og derfor har vi også prioriteret sammenspil og fællessang, så eleverne har kunnet finde ind i det nye klasse-fællesskab.
Indhold
Kernestof:
Backstreet-boys-I Want It That Way - groove.pdf
Backstreet-boys-LargerThanLife-groove.pdf
Backstreet-boys-Show Me The Meaning Of Being Lonely.pdf
Rock - puls og underdeling
Egå – Google Drive
Læs den udleverede tekst "Groove" fra "Rockmusik i Tid of Rum" s. 82-91.
Michael Jackson - They Don’t Care About Us (Brazil Version) (Official Video)
Michael Jackson - They Dont Care About Us (Chords)
Lyt på "They don't really care about us" - så I alle er godt inde I form og tekst.
Lyt på øvefilerne til jeres stemmer i 'Velkommen Tilbage'.
Omfang
Estimeret: 12,00 moduler
Dækker over: 11
moduler
Særlige fokuspunkter
Faglige
Lytte
Læse
Skrive
Diskutere
Projektarbejde
Formidling
Selvrefleksion
Almene (tværfaglige)
Analytiske evner
Kommunikative færdigheder
Overskue og strukturere
Personlige
Selvstændighed
Selvtillid
Initiativ
Ansvarlighed
Kreativitet
Sociale
Samarbejdsevne
Åbenhed og omgængelighed
IT
Lectio
Internet
Konferencesystem
Væsentligste arbejdsformer
Eksperimentelt arbejde
Gruppearbejde
Individuelt arbejde
Lærerstyret undervisning
Pararbejde
Titel 6
Korteknikker 1(arrangement)
Undervisning i korteknikker, de mest grunlæggende indenfor flydekor, rytmiseret flydekor og melodirytmefordobling.
Bog: Bastarden af Thomas Hammer
Indhold
Kernestof:
Muse - Uprising [Official Video]
Tak for dit køb af Bastarden, som I nu kan bruge på praxisOnline.
Download Musescore
kvintcirkel keyboard noder.pdf
Når I ikke indspiller kan I træne musikteori med dette link - og det skal kun bruges af dem af jer som virkelig trænger til at få opfrisket den grundlæggende teori:
Leg med programmet "Musescore" derhjemme mindst 30 minutter. I skal prøve at lave forskellige akkorder og I må gerne udfordre jer selv.
Opgave 1 - Voicing.mscz
Flydekor 1
Læs afsnit 1: Flydekor
Lav jeres opgave om voicing færdig til lektionen.
Læsegrupper for september
Sunny 2 - revideret.mscz
Grundlæggende funktioner
Opgave 3.1 - Tears In Heaven.mscz
Cannelloni & Kød
Det´ kun vigtigt, hvad det er
Benjamin Hav.docx
Benjamin Hav akkorder vocing.docx
Guldimund.docx
Stryger og klaver Guldimund.docx
Læs Bastarden afsnit 2 og 3 om flydekor med lifts og melodirytmefordobling.
Opgave 4 - Betoning og lift 2.mscz
Opgave 6b - September.mscz
Opgave 6c - She Loves You.mscz
Studielæs kapitel 6 om korsvar i Bastarden.
Ugen anbefaling med?
Ugens anbefaling med Alberte.
I skal være færdige med jeres korsvar til "September" og "She Loves You" - da vi synger dem på klassen.
Treklangsmedstemmer
Studielæs kapitel 7 om medstemmer i Bastarden.
Ugen anbefaling med Alberte.
Opgave 7.1c - Cecilia i D-dur.mscz
Ugens anbefaling med Andrea.
Ugens anbefaling med Alma.
Ugens anbefaling med Asta og Alma.
Studielæs kapitel 8 i Bastarden om korsvar og vippeakkorder.
Afrikansk musik spørgsmål.docx
Ugens anbefaling med Carla.
Medbring jeres kompendium (som I fik udleveret som kopi inden ferien). Vi læser i det på lektionen.
Introducing The Music Of Africa
Musik - Polyrytmik spil + dans.mp4
Afrodans Dea Kjeldsen.mp4
Omfang
Estimeret: 10,00 moduler
Dækker over: 22
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 7
Sammenspil og kor efterår 2023
Sammenspil for hele holdet:
"Uprising" (Muse)
Sammenspil i grupper:
Indhold
Kernestof:
Tak for dit køb af Bastarden, som I nu kan bruge på praxisOnline.
Download Musescore
kvintcirkel keyboard noder.pdf
Når I ikke indspiller kan I træne musikteori med dette link - og det skal kun bruges af dem af jer som virkelig trænger til at få opfrisket den grundlæggende teori:
Leg med programmet "Musescore" derhjemme mindst 30 minutter. I skal prøve at lave forskellige akkorder og I må gerne udfordre jer selv.
Opgave 1 - Voicing.mscz
Flydekor 1
Læs afsnit 1: Flydekor
Lav jeres opgave om voicing færdig til lektionen.
Læsegrupper for september
Sunny 2 - revideret.mscz
Grundlæggende funktioner
Opgave 3.1 - Tears In Heaven.mscz
Cannelloni & Kød
Det´ kun vigtigt, hvad det er
Benjamin Hav.docx
Benjamin Hav akkorder vocing.docx
Guldimund.docx
Stryger og klaver Guldimund.docx
Læs Bastarden afsnit 2 og 3 om flydekor med lifts og melodirytmefordobling.
Opgave 4 - Betoning og lift 2.mscz
Opgave 6b - September.mscz
Opgave 6c - She Loves You.mscz
Studielæs kapitel 6 om korsvar i Bastarden.
Ugen anbefaling med?
Ugens anbefaling med Alberte.
I skal være færdige med jeres korsvar til "September" og "She Loves You" - da vi synger dem på klassen.
Treklangsmedstemmer
Studielæs kapitel 7 om medstemmer i Bastarden.
Ugen anbefaling med Alberte.
Opgave 7.1c - Cecilia i D-dur.mscz
Ugens anbefaling med Andrea.
Ugens anbefaling med Alma.
Ugens anbefaling med Asta og Alma.
Studielæs kapitel 8 i Bastarden om korsvar og vippeakkorder.
Afrikansk musik spørgsmål.docx
Ugens anbefaling med Carla.
Medbring jeres kompendium (som I fik udleveret som kopi inden ferien). Vi læser i det på lektionen.
Introducing The Music Of Africa
Musik - Polyrytmik spil + dans.mp4
Afrodans Dea Kjeldsen.mp4
Sorsonet - Musik og dans.mp4
Ugens anbefaling Benjamin.
OBS: Indskriv i elevfeedback!
Husk kompendium.
Ugen anbefaling af Elyssa.
Ugen anbefaling af Emma.
Overvej hvilke 2 danske sange som du tænker ville være gode at have med og optræde med i Tanzania.
Afrikans musik oplæg.pptx
Ugens anbefaling af Emma.
Analyse_af_rytmisk_musik_jakob-m-jensen.pdf
SAUTI SOL - SURA YAKO (OFFICIAL MUSIC VIDEO) SMS [Skiza 1063395] to 811
Analyse af Sauti Sol.docx
Program Tanzania 2a.pdf
Musik og metode.pptx
Ugens anbefaling af Felicia.
Ugens anbefaling af Frida.
Omfang
Estimeret: 10,00 moduler
Dækker over: 32
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 8
Afrikansk musik og dans (verdens musik)
Indhold
Kernestof:
Sorsonet - Musik og dans.mp4
Ugens anbefaling Benjamin.
OBS: Indskriv i elevfeedback!
Husk kompendium.
Ugen anbefaling af Elyssa.
Ugen anbefaling af Emma.
Overvej hvilke 2 danske sange som du tænker ville være gode at have med og optræde med i Tanzania.
Afrikans musik oplæg.pptx
Ugens anbefaling af Emma.
Analyse_af_rytmisk_musik_jakob-m-jensen.pdf
SAUTI SOL - SURA YAKO (OFFICIAL MUSIC VIDEO) SMS [Skiza 1063395] to 811
Analyse af Sauti Sol.docx
Program Tanzania 2a.pdf
Musik og metode.pptx
Ugens anbefaling af Felicia.
Ugens anbefaling af Frida.
Omfang
Estimeret: 12,00 moduler
Dækker over: 11
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 9
Studietur til Tanzania
Indhold
Omfang
Estimeret: 12,00 moduler
Dækker over: 10
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 10
SRO og musikvidenskab
Indhold
Kernestof:
Oplæg om sound
Husk høretelefoner.
Skemaer til analyse af sound og udtryksfelt.docx
Portishead - Numb (Official Video)
Portishead.docx
Analyse af rytmisk musik, skema, arbejdsark.docx
Soundoplæg
Husk høretelefoner!!!
Omfang
Estimeret: 10,00 moduler
Dækker over: 3
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 11
Groove, sound og udtryksfelt.
I dette forløb har eleverne arbejdet med 2. del af den mere grundlæggende teori i forhold til analyse af rytmisk musik.
Eleverne har læst og arbejdet med begreberne:
- Sound og soundbox
- Udtryksfelt og tekstanalyse
- Grooveanalyse, herunder fokus på at aflæse grooveskemaer og forholde sig til samspillet mellem instrumenterne.
Eleverne har arbejdet både selvstændigt og i grupper, hvor de har lavet analyser og lavet fremlæggelser af disse.
Følgende hjemmesider er benyttet:
https://www.musikipedia.dk/stikord-til-musikanalyse
https://www.tartelet.dk/musikanalyse/rock/Analyse_af_rytmisk_musik_jakob-m-jensen.pdf
Indhold
Kernestof:
Skemaer til analyse af sound og udtryksfelt.docx
Portishead - Numb (Official Video)
Portishead.docx
Sound og udtryksfelt gruppearbejde.docx
Lyt og skriv noter til det i mangler af "Sound oplægget" til lektionen i dag.
Husk høretelefoner!!!
I skal være færdige med tekstanalysen (gruppearbejdet omkring "numb" inden lektionens start).
Introduktion til nye læsegrupper (med start 1. marts).
Sound og udtryksfelt gruppearbejde-2.docx
Karaktersamtaler 2a.docx
A-B1-Mozart-allegretto.docx
Funktionstegn vejledning.pdf
Funktioner2019.ttf
A-B1-Jeg-ser-de-boegelyse-oer.docx
Trinanalyse & Funktionsharmonik
akkordoversigt.pdf
Funktionsharmoniske betegnelser.pdf
Grooveanalyse i grupper.docx
Coldplay-The Scientist-groove.pdf
Tim-Christensen-Love-is-a-losers-game-groove.pdf
CarparkNorth-Transparent.pdf
Depeche Mode- Personal Jesus- groove.pdf
Grooveoplæg
Indsæt jeres noter i elevfeedback inde lektionen.
Ugen anbefaling Hilde!
Ugens anbefaling Hilde og Hjalte!
Afsnit
Ugen anbefaling Ida!
Omfang
Estimeret: 10,00 moduler
Dækker over: 11
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 12
Forårskoncert - musikvidenskab samarbejde
Indøvning af numre til Forårskoncerten (i fællesskab med 2b)
I år har øvning frem mod Forårskoncerten været baseret på et samarbejde med studerende fra Musikvidenskabeligt Institut ved Århus Universitet. 2a og 2b har arbejdet med numre på tværs af de to klasser og indstuderingen af de enkelte numre er primært forgået på musikvidenskab.
Følgende numre har eleverne arbejdet med:
"Jeg kan rigtig godt li´dig" (Andreas Odbjerg)
"Juice" (blæst)
"Giv lys igen" (Jacob Aksglæde)
"Murder on the Dancefloor" (Sophie Ellis-Bextor)
FAGLIGE MÅL:
- arbejde kreativt, innovativt og selvstændigt, individuelt og i samspil med andre med henblik på at udvikle og realisere musikalske udtryk.
- udfylde en plads som vokalist og instrumentalist – solo og i ensemble – inden for et dansk og internationalt repertoire af en- og flerstemmige sange og satser.
- samarbejde om indstudering og fremførelse af et musikalsk arrangement for et publikum.
KERNESTOF:
- musikalsk stilkendskab, fortolkning og indstudering med henblik på fremførelse.
- et varieret udvalg af flerstemmige vokal- og instrumentalsatser fra ind- og udland stemmedannelse og instrumentale teknikker.
- indstudering, fortolkning og fremførelse af et musikstykke, solistisk og i gruppe.
Indhold
Kernestof:
Se hvilke hold I er blevet fordelt på.
Lektie til Gruppe 1
Lektie til Gruppe 2
Lektie til Gruppe 4
Vivaldi_efteraar_1.pdf
Melodisk analyse.pptx
Melodiskanalyse af Efteråret.docx
VIVALDI "The Four Seasons" - Autumn
Barokken.docx
Indsæt jeres noter i elevfeedback inden lektions start.
Ugen anbefaling af Idamarie!
Ugens anbefaling af Idamarie og Johannes!
ANTONIO VIVALDI Gruppearbejde.docx
Vivaldi_oboekoncert_dm_1sats_node.pdf
Ugens anbefaling af Leon!
Oboe Concerto in D Minor, Op. 8 No. 9, RV 454: I. Allegro
Ugens anbefaling af Leon og Lise!
Gruppe 1
Ugens anbefaling af Rasmus og måske Leon!
Omfang
Estimeret: 10,00 moduler
Dækker over: 17
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 13
Rondo (klassisk form 1)
Vi har i denne forløb arbejdet indledningsvis med melodisk analyse og funktionsharmonik.
Indhold
Kernestof:
Vivaldi_efteraar_1.pdf
Melodisk analyse.pptx
Melodiskanalyse af Efteråret.docx
VIVALDI "The Four Seasons" - Autumn
Barokken.docx
Indsæt jeres noter i elevfeedback inden lektions start.
Ugen anbefaling af Idamarie!
Ugens anbefaling af Idamarie og Johannes!
ANTONIO VIVALDI Gruppearbejde.docx
Vivaldi_oboekoncert_dm_1sats_node.pdf
Ugens anbefaling af Leon!
Oboe Concerto in D Minor, Op. 8 No. 9, RV 454: I. Allegro
Ugens anbefaling af Leon og Lise!
Gruppe 1
Ugens anbefaling af Rasmus og måske Leon!
Omfang
Estimeret: 8,00 moduler
Dækker over: 12
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 14
Bas og trommer del 2
Indhold
Kernestof:
Ugen anbefaling af Rosemarie!
Opgave 11.3 - Gennemgangsbas med kromatisk gennemgang.mscz
Opgave 11.4 - Dobbeltbevægelse.mscz
Opgave 11.5 - Gennemgangsbas og udvidelser.mscz
Ugen anbefaling af Ruben!
Opgave 17.1a - Kvint- og oktavveksel.mscz
Opgave 17.1b - Kvint- og oktavveksel.mscz
Opgave 17.2 - Motown-vendingen.mscz
Opgave 17.3 - Basostinat.mscz
Opgave 17.4 - Kontrast og udvikling.mscz
Studielæs kapitel 17 (Mere Bas) i Bastarden.
Ugen anbefaling af Ruben.
Mere bas.pptx
Ugen anbefaling af Sofia!
Musescore-vejledning.pdf
Musescore-template-rock.mscz
Opgave 13.2 - Liftet og uliftet standardrytme.mscz
Læs enten kapitel 16, 18 eller 19 i Bastarden
Skriftlighedsdag.docx
Omfang
Estimeret: 10,00 moduler
Dækker over: 8
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 15
Sammenspilsforløb
Indhold
Kernestof:
Godthåbsvej
Elsker Dig Så Meget
Elsker dig så meget.docx
Godthåbsvej.docx
Alle som har et blæseinstrument derhjemme (sit eget eller lånt af skolen) eller et andet sjovt instrument må meget gerne tage det med til sammenspil.
Vil du være secret singer i Aarhus Festuge.pdf
Klaver for gymnasieelever | Aarhus Musikskole
Overvej hvilket emne du kunne tænke dig at få i musik.
Tonalitet i rock skalaer.pptx
Træning af skalaer.docx
Læsegrupper 3a.pptx
Evalueringskriterier-poprock.pdf
Modalharmonisk analyse.pptx
Omfang
Estimeret: 8,00 moduler
Dækker over: 7
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 16
Skalaer og tonalitet i rock/pop musik
Forløb hvor vi dykker ned i modalharmonik og bluesharmonik.
Vi taler om den harmoniske trekant - og genopfrisker funktionsharmonik og forskelle mellem de forskellige harmonikformer.
Materiale:
"Musikteori - på video" (Anders Aare)
Musikipedias opslag om harmonisk analyse + trinanalyse
https://www.musikipedia.dk/harmonisk-analyse
https://www.musikipedia.dk/trinanalyse
Udlevering af pdf: "Manual til M1"
Indhold
Kernestof:
Modalharmonisk analyse.pptx
Aarhus - Operation Syng 2024.pdf
På kanten af ingenting – Google Drev
ØVEFILER - Syng Ud i LIvet – Google Drev
Find jeres noter til groveanalyse og melodisk analyse (fra Rondo forløbet).
Gense videoen om grooveanalyse som ligger i jeres mappe på teams.
Funktionsharmoniske betegnelser.pdf
Plan
Samlet-manual-M1-.pdf
Lektie
Omfang
Estimeret: 10,00 moduler
Dækker over: 23
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 17
Sonatesatsform (klassisk form 2)
Supplement til 2g-forløbet om rondo - som et eksempel mere på en stor klassisk form
Musik - metoder til analyse s. 158-160
youtubevideo om sonatesatsform:
https://www.youtube.com/watch?v=HzHS7QL-B-c&list=PLZjrBvSPdGwS7Qv1qScnWcQcqiSBlD6cR&index=6
Mozart: Eine kleine Nachtmusik, 1. sats (næranalyse)
https://www.youtube.com/watch?v=Qb_jQBgzU-I
Mozart: Sonate i C, 1. sats (næranalyse)
https://www.youtube.com/watch?v=JcUh-ggBfzI
Indhold
Kernestof:
Lektie
Ingen lektie
Program: Se Teams
Omfang
Estimeret: 6,00 moduler
Dækker over: 14
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 18
Links til eksamen
bastarden.praksis.dk
musikipedia.dk
jakobmjensen.dk/musikkurser/teori/harmonik/funktionsharmonik/index.html
Indhold
Omfang
Estimeret: 1,00 modul
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Vis samlet undervisningsbeskrivelse samt elevtilknytning til forløb
lan
Hovedmenu
login
MitID
login
Brugernavn
more_horiz
Mere
{ "S": "/lectio/256/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d56233233091", "T": "/lectio/256/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d56233233091", "H": "/lectio/256/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d56233233091" }