Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
|
2022/23 - 2023/24
|
Institution
|
Brønderslev Gymnasium og HF
|
Fag og niveau
|
Skriftlige opgaver -
|
Lærer(e)
|
|
Hold
|
2022 SRP/c (1c FF, 2c FF)
|
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel
1
|
FF1 Kampen for det gode liv
Klassens første flerfaglige forløb, hvor det tværfaglige fokus er kost og sundhed.
Klassen har haft kompetencelektioner, hvor taksonomiske niveauer i samfundsfag og biologi er gennemgået med klassen. Klassen har fået forklaret de tre hovedområder med gennemgang af hvilke fag der hører til hvor, og hvilke metoder de forskellige fag kan anvende.
Derudover er der udleveret slides med gennemgang af den gode redegørelse, analyse og diskussion. (Solo og Bloom) Endvidere også slides med eksempler på opgaveformuleringer.
Fag + lærere
Biologi (LV)
Samfundsfag (RL)
|
Indhold
|
Kernestof:
Supplerende stof:
Skriftligt arbejde:
Titel |
Afleveringsdato |
Kampen for det gode liv (FF1)
|
10-03-2023
|
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
13 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
2
|
FF6 SRO
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
0 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
3
|
FF5 SRO
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
0 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
4
|
FF5 SRO
Engelsk: Katrine
Matematik: Amanda
Samfundsfag: Rasmus
|
Indhold
|
Kernestof:
-
Vidensmønstre. Basal videnskabsteori i stx
-
Den videnskabelige basismodel
-
Opgaveguiden til stx
-
Plan for 2c SRO 2024.docx
-
FF 5_Problemformulering.docx
-
FF 5_Fokusspørgsmål til SRO.docx
-
2c SRO resurcerum 2024.docx
-
FAQ (version dec-23).pdf
-
Ærkedansker Perkerdansker, side 10-18, 82-84, 105-114, 125-134.pdf
-
Kapitel_4_-_Indvandrere__tabeller__02.xlsx
-
Kapitel_4_-_Indvandrere__figurer_.xlsx
-
SOLO-taksonomi.docx
-
Eksempel_på_A4-ark - Problemformulering.pdf
-
Dusk over Atlantic Wharf.pdf
-
I feel like a stranger where I live-2.docx
-
Fra opgaveguiden
-
Forside SRO 2024 - Gruppe 1 - Julie, Kristine, Lærke og Maya.docx
-
Forside SRO 2024 - Gruppe 2 - Matilde, Signe, Thea og Freja.docx
-
Forside SRO 2024 - Gruppe 3 - Malthe, Sebastian og William.docx
-
Forside SRO 2024 - Gruppe 4 - Christian, Jesper og Mads.docx
-
Forside SRO 2024 - Gruppe 5 - Nuka, Sara, Simone og Cecilie.docx
-
Forside SRO 2024 - Gruppe 6 - Nicklas, Niels og Frederikke.docx
-
Forside SRO 2024 - Gruppe 7 - Alex, Gustav, Jonathan og Magnus..docx
-
Forside SRO 2024 - Gruppe 8 - Mette, Amalie, Malene og Rasmus.docx
-
Begrebspar. Kvantitativ-kvalitativ.pptx
-
Vidensmønstre-BG-de 8 begrebspar.pptx
-
Vejledningstidspunkt onsdag – I kaldes op i Teams
-
Vejledningstidspunkt torsdag – I kaldes op i Teams
Skriftligt arbejde:
Titel |
Afleveringsdato |
FF5 SRO
|
24-05-2024
|
SRO - Portefølje
|
14-06-2024
|
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
0 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
{
"S": "/lectio/281/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d53939239162",
"T": "/lectio/281/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d53939239162",
"H": "/lectio/281/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d53939239162"
}