Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
|
2023/24 - 2024/25
|
Institution
|
Dronninglund Gymnasium
|
Fag og niveau
|
Musik A
|
Lærer(e)
|
Jette Bendix
|
Hold
|
2022 MU-e MUs (2e MUs, 3e MUs)
|
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel
1
|
M1 2g
Repetition af den elementære musikteori fra 1.g og herefter fokus på akkordlæsning samt funktionsanalyse og melodisk analyse i deldisciplin M1.
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
65,9 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
2
|
Musikudøvelse 2g
Fællessang, flerstemmigt kor og sammenspil:
Englishman in New York
Vennerne skinner
Hurtige Hænder
Don't Blame It On The Boogie
Low Life
Sensommervisen
Nu falmer skoven trindt om land
I skovens dybe stille ro
I sne står urt og busk i skjul
Denne morgens mulighed
Syg den dag
Tak for det
Hil dig frelser og forsoner
Love is a matter
Isn't she lovely
I'm Gonna Sing
With a little help from my friends
Hold the Line
Samme vej
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
65,9 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
3
|
HITS
HITS
Opsamling på emnet fra 1.g.
Repetition af analysebegreberne med særligt fokus på groove og melodi i forhold til mere visuel og nodebaseret analyse. Videreudvikling af diskussionen om hvorfor et hit er et hit, og hvorfor det stadig er et hit efter 20-30 år.
Numre:
I'm af Barbiegirl, Aqua (1997)
Last Christmas, Wham (1984)
Tekst:
"Du tror du kender 'Last Christmas' ud og ind"
Artikel af Marianne Carsten Pedersen fra Zealand.dk:
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.zetland.dk%2Fhistorie%2FsoGP5BDR-a8l4v9jA-087a2%3Futm_source%3Dfacebook%26utm_medium%3Dzetlanddk%26utm_campaign%3Dartikel%26fbclid%3DIwAR3odajdDxkyvgbN6b2Gv22Au-Fs0PsEaRrVZ8dpoB06VDd0agVGzCzNDMQ&h=AT3IzdBMmyZTD7U52pxq37BK1_4I4zn-iCP5h7tdOuxpYAt-HoYDgWrIT66CMvX9ITdCJxQWUR8ojJULfHSo9_jFnbV22yYtFWxJ2nFPulu-sy9btdl85LakLx9kAfosl-rggayfDg&__tn__=-UK-R&c[0]=AT1SjDfU_TF9MqwqxvIX2nNp_g3HKRaFdBIEnDz4KXK0bkSMzHPqhdx8fDjAPSOqaMizVBqXDgyBe5ayH6886QH5SjuI0W-00d03ugXxB2hFw94nuVGQWO_vnBNUZsGXV4NFUJnCQ-TalPYXNku1aV-Gj3s2TlPLf9AsLI2aU3Eu2LUoUVux6BJYd6JNjhpWditnDlkAMrsljJHXKWXD-5c
Det særligt studerede emne i 1.g. var "HITS". Det centrale i forløbet var tekster om hvad ordet hits egentlig betegner, hitpotentiale, hitskabelonen, den gode melodi, hits i/fra radioen og om hvad der sælger hits. Emnet var forberedt med forløb om musikanalyse, hvor vi havde fokus på melodisk analyse, grooveanalyse og formanalyse - herunder også begreber som hook, break, gimmick, etc.
Tekster:
"Hit med hittet" artikel af Louise Top Rasmussen
"Efter to øl vil alle høre "Så længe jeg lever"", artikel af Lone Beck, NORDJYSKE Stiftstidende, 18. marts 2018
"Mads Langer guider dig: Sådan laver du et pophit." artikel af Marie Carsten Pedersen, Politiken, 11. marts 2016
Numre:
Jeg ta'r imod, Thomas Helmig (1997)
Shape of You, Ed Sheeran (2017)
Moves Like Jagger, Maroon 5 (2011)
Nobody's Man, Tina Dickow (2005)
Smells Like Teen Spirit, Nirvana (1991)
Every Breath You Take, The Police (1983)
Særlige fokuspunkter: At gøre eleverne i stand til at kunne lave en auditiv og teoretisk analyse af hits og at kunne føre en diskussion af, hvad et hit egentlig er, og hvorfor nogle typer numre "hitter" mere end andre.
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
36,7 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
4
|
M2 2g
Introduktion til deldisciplin M2, pop/rock arrangement.
Fokus på flydekor, melodirytmefordobling, bas og trommer.
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
65,9 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
5
|
Aalborg Operafestival
DENIS & KATYA - En opera om en digitaliseret verden, hvor voyeurisme, fake news og trolls hersker.
Forestilling i Musikhuset i Aalborg.
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
1 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
6
|
Koncert med August Høyen
Med bevægende singler og uden store armbevægelser har August Høyen på kort tid vundet et stort publikum. Med bookinger til Smukfest, Roskilde Festival, Syd For Solen og Tivoli såvel som en debut-EP i ryggen er han nu til efteråret klar til sin første egne danmarksturné, hvor han blandt andet besøger Dronninglund Kunstcenter og OPUSS!
OPUSS glæder sig vildt meget til det her! Vi ser frem til at åbne dørene til endnu et koncertarrangement med musik i udkanten – arrangeret af unge, for unge!
Adresse: Dronninglund Kunstcenter, Thorup Hedevej 1
Dørene åbner kl. 19:00
Musikken begynder kl. 20:00
|
Indhold
|
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
1 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
7
|
Sund med Musik
KONCERT / WORKSHOP
“SUND MED MUSIK”
Selvværd med smilehuller og skæve toner.
Det er ofte i de mest sårbare udfordinger, at de største potentialer kan vokse frem.
“SUND MED MUSIK” opstod som et projekt støttet af KulturKANtens Nordjyske projekt.
“SUND MED KULTUR”. Vores formål er at undersøge og udfordre hvad kunst, og her musik, kan i
forhold til mental sundhed. Vi kalder os i andre sammenhænge Harmony Restored og optræder
også i trio format med percussionisten Ayi Solomon.
• Vi inviterer til en KONCERT/WORKSHOP, en kombination af musik og enkle øvelser for at
vække kroppen og stilne sindet. Vi kaster “lys på skæve toner, flere smil og mere tillid”.
• Vi har lavet vores workshop for gymnasieelever, musikklasser, højskoleelever og udsatte unge
med diagnoser og andre udfordringer, hvor den er blevet modtaget med stort engagement. En
“timeout”, et “bad” af musik, der holder rum for en stille omsorg for krop og sjæl.
* Der kræves ingen forudsætninger som deltager. Kun frivillig åben nysgerrighed, på hvordan bl.a.
musik kan være en læremester i tilstedevær og tillidsfuld interaktion.
* Vi runder en workshop af med at tale sammen om deltagernes oplevelser. Det er klart det er et
fortroligt rum vi træder ind i, hvilket vi respekterer højt.
HARMONY RESTORED DUO
Vokal: Hanne Skov synger sange du kan mærke
Klaver: Carsten Kær spiller poesi i tangenterne
Sanger Hanne Skov spiller stemningsfyldte intimkoncerter og energifyldte performances.
Hun laver happenings ved kunstferniseringer, har sans for rum og meditative åndehuller.
Hanne repræsenterer feminin essens, mod til sårbarhed og dedikeret nærvær, der berører,
løfter et slør og indimellem et tag. Hannes stemme tager dig med til dit hjerte, hvis ikke du
er der i forvejen. www.hanneskov.dk
Pianist Carsten Kær Nielsen har en unik stemme på jazz- og verdensmusik scenen og
er en bjergtagende solist, improvisator, komponist. Han er bl.a.ankermand i STREJF,
Carsten Kær Trio, Shadow Government. Carsten har rejst og studeret intensivt i Cuba og
Brasilien. Han fik prisen som “Årets Nordjyske jazznavn” i 2021. https://carstenkaer.dk/
... og er i øvrigt tidligere elev på Dronnniglund gymnasium.
HARMONY RESTORED: Carsten Kær, og Hanne Skov
FB-side: https://www.facebook.com/Koncertoplevelser
YouTube: https://studio.youtube.com/channel/UCV4w7q01WJ5axbKT-TMNmOw/content/playlists
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
1,45 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
8
|
Musik Karavane og Jule Lounge 2024
2e MUs, 3e MUs og 1g mu spiller koncerter på Hals Skole og Sæby Privatskole og slutter af med en koncert hjemme på DG for familie, venner og andre interesserede.
Setliste:
Stomp - 1g mu
Don’t blame it on the boogie - 2e MU
Malene - 3e MU
Tidsrejsen - 2e MU
Jul på Vesterbro - 3e MU
Creep - 2e MU
War is over - 3e MU
Low life - 1g mu + 2e MU + 3e MU
Let love be love - 3e MU
Drømte mig en drøm i nat - 2e MU
Børn af natten - 3e MU
Last Christmas - 2e MU
|
Indhold
|
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
6 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
9
|
Soul og sort kultur
Emnet lægger op til SRO om Borgerrettighedsbevægelsen
Kernestof:
Jakob Jensen & Thomas Hammer, "Soul - sort musik i 1960'erne" (systime)
Arbejdspapirer om karakteristiske træk, analyser og metoder.
Sam and Dave: Soul Man
Aretha Franklin: Respect
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
15,8 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
10
|
Forårskoncert 2024
Forårskoncert DG 2024
En hjælpende hånd 3e
You Know 3e
Forår Fatale 3e
You are the reason 3e
I build a friend 3e
Hold the line 2e
Silverflame 2e
Hjem 2e
From the start 2e
Smuk og dejlig 1e
Let me entertain you 1e
Slow hands 1gmu
As it was 1gmu
Comfortably Numb 2e+3e
The great gig 2e+3e
Alt hvad hun ville var at danse 2e+3e
Bad moon rising 2e+3e
Samme vej 1e+2e+3e
Lyse Nætter 1e+2e+3e
|
Indhold
|
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
4,5 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
11
|
SRO
SRO MU EN 2e JB 2024
Hovedspørgsmål:
Hvordan kommer de sortes position i USA i 1960’erne til udtryk i litteratur og musik?
Opgaven skal indeholde:
• En kort redegørelse for borgerrettighedsbevægelsen og soulmusikken i USA i 1960´erne.
• En analyse og fortolkning af Shirley Jacksons novelle ”After You, My Dear Alphonse” (1943) med fokus på de hvides opfattelse af de sorte.
• En analyse og fortolkning af Aretha Franklins sang ”Chain of Fools” (1967) med fokus på en karakteristik af nummeret i forhold til typiske soul-træk.
• En vurdering af hvordan de sortes position kommer til udtryk i novellen og sangen, samt en diskussion af hvordan værkerne kan indgå i den aktuelle debat om raceforholdene i USA.
I diskussionen inddrages nedenstående link til uddrag fra podcasten “We Are Not Cured: Obama Discusses Racism In America” With Marc Maron” (nrp.org by Bill Chapel 2015).
Link til bilag:
https://drive.google.com/drive/folders/1fVHago2pji_rCpVqju783IBlowpWxn_h
Rammer og Krav
Produkt
Opgaven er individuel, dvs. du skal skrive hele opgaven alene.
Du må gerne samarbejde med andre undervejs i processen.
Opgaverne må IKKE være identiske.
Omfang
6-8 sider, eksklusiv forside, indholdsfortegnelse, resume, litteraturliste og bilag.
Inddrag
Du skal i din skriveproces bruge SRP-håndbogen.
Du skal også læse og bruge din feedback fra DHO - og lære af dine fejl;)
Evaluering
Du vil i løbet af skrivedagene få en individuel vejledningssession af ca 5-10 minutter.
Individuel skriftlig feedback og mundtlig årsprøve.
Samlet karakter der dækker både opgaven og den mundtlige præstation.
Aflevering
Opgaven skal uploades i lectio onsdag d. 24. april kl. 14.50.
Opgavens opbygning i store træk
● Forside (fra 2eMU SRO-mappen)
● Indholdsfortegnelse (automatisk genereret)
● Resume på dansk (læs om det i SRP-håndbogen)
● Indledning (præsentation af opgaveformuleringen)
● Hovedafsnit med overskrifter og referencer/henvisninger (automatisk genereret)
● Konklusion (besvarelse af hovedspørgsmålet med rød tråd til indledningen)
● Litteraturliste (automatisk opstillet)
● Bilag (bl.a. noder, evt. formskema)
Materialer
Shirley Jackson, After You My Dear Alphonse, 1943 (pdf i 2eMU SRO-mappen)
Aretha Franklin, Chain of Fools, 1967 (noder/grooves/tekst i 2eMU SRO-mappen)
Aretha Franklin, Chain of Fools, 1967 (original version)
https://open.spotify.com/track/2oZmMp5M6L0Rh7G84Um2tF
“Black Americans’ Struggle for Freedom”, fra Chapters in American History af Mari Zipes, Current 1988 (pdf i 2eMU SRO-mappen)
Jakob Jensen og Thomas Hammer: SOUL – sort musik i 1960’erne, Systime 2007, kapitel 1-3, s. 7-67 (udleveret bog)
“Sort Stolthed“ kapitel 6, fra Rebel & Remix - rockens historie af Per Reinholdt Nielsen, Systime 2011 (pdf i 2eMU SRO-mappen)
2eMU SRO-mappe på Google Drev
https://drive.google.com/drive/folders/0ACIFsGWnkrwcUk9PVA
2g SRO 2024 på Google Drev
https://drive.google.com/drive/folders/0AFD4rQ6TM5feUk9PVA
|
Indhold
|
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
0 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
12
|
SOUL EKSAMEN
SOUL
Emne om "soul music", den sorte populærmusik i 1960'ernes USA, med udgangspunkt i de musikhistoriske rødder i bl.a. blues og gospel og den stærke tilknytning til den sorte kultur og de værdier, den bærer med sig. Analytisk fokus på sydstatssoulen og de musikalske parametre og karaktertræk, der er dominerende i soulmusikken.
Kernestof:
Jakob Jensen & Thomas Hammer, "Soul - sort musik i 1960'erne" (systime) - om Rødderne s. 7-9, Sydstatssoul s. 23-30, Sam & Dave + Soul Man s. 40-45, Wilson Pickett + Mustang Sally s. 52-56, Aretha Franklin s. 57-67, Motown s. 82-83 + 88-93, James Brown s. 73-77 + s. 80-81
“Sort Stolthed“ kapitel 6, fra Rebel & Remix - rockens historie af Per Reinholdt Nielsen (systime 2011)
Gert Uttentahl Jensen: Analyser af Soul Man, Respect, Say it Loud I'm Black And I'm Proud, Hard to Handle (hentet fra Nicolau Gladere musikside tartelet.dk)
Nicolai Glader: Analyse af soulnummer (hentet fra tartelet.dk)
Jakob Jensen: Soul-skema - en oversigt (hentet fra tartelet.dk)
Sam and Dave: Soul Man (1967) Analyseret
https://open.spotify.com/track/4eGHlplaq1ME8oetnTuFFf?si=f323b2c75d7a42c0
Wilson Pickett: Mustang Sally (1966)
https://open.spotify.com/track/5Sz09kaSzvpTC8lgm5W8Mt?si=ab7e1a10244a47d9
Otis Redding: Hard to Handle (1967)
https://open.spotify.com/track/7FXuCkl1kfxwS5icDjTwbM?si=9db584fa85cf4480
Aretha Franklin: Respect (1967) Analyseret
https://open.spotify.com/track/7s25THrKz86DM225dOYwnr?si=38f6a8b3e1b74ef1
Aretha Franklin: Chain of Fools (1967)
https://open.spotify.com/track/2oZmMp5M6L0Rh7G84Um2tF?si=4881952f91e8441a
James Brown: Say It Loud I'm Black and I'm Proud (1968) Analyseret
https://open.spotify.com/track/5h8ve1B7Gr3k4W0WXAgLxE?si=6ea25c0e8e474086
The Supremes: Baby Love (1964) Analyseret
https://open.spotify.com/track/5uES1C2NgkdrNHiCwf9jRr?si=573e767cc8be48dc
The Temptations: My Girl (1964)
https://open.spotify.com/track/745H5CctFr12Mo7cqa1BMH?si=65e4e4e6c8544a26
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
39 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
- Faglige
- Lytte
- Læse
- Søge information
- Skrive
- Diskutere
- Almene (tværfaglige)
- Analytiske evner
- Kommunikative færdigheder
- Overskue og strukturere
- Personlige
- Selvstændighed
- Initiativ
- Ansvarlighed
- Sociale
- Samarbejdsevne
- IT
- Tekstbehandling
- Internet
|
Væsentligste arbejdsformer
|
-
Gruppearbejde
-
Individuelt arbejde
-
Lærerstyret undervisning
-
Pararbejde
|
Titel
13
|
Musikudøvelse 3.g
Det modsatte/Mumle
Let It Rain
You've got to hide your love away
Diæt (talekor)
Håbstango
Hist hvor vejen slår en bugt
Nu falmer skoven trindt om land
Mit land (En stribe grønt)
Billie Jean
War is over
Pagten
Rehab
Shiver
Waterline
Stay
Flammer Rammer
Santa Lucia
Sensommervisen
Lyse Nætter
Joanna
I Wish
Kiss Me
Creed
Somewhere only we know
This charming man
Du ligner din mor
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
61 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
14
|
M1 3g
Fokus på opgaverne D Rytmisk analyse og B2 Modalharmonik i efteråret.
Foråret bruges på repetion og løsning af alle fem deldiscipliner i M1.
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
61 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
15
|
M2 3g
Fokus på treklangsmedstemmer i efteråret og det fulde arrangement i foråret.
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
61 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
16
|
SYNG
Forberedelse til og deltagelse i Operation SYNG på Aalborg Katedralskole.
Flammer Rammer
Omvendt
På kanten af ingenting
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
18 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
18
|
Sangundervisning 2g
Sangundervisning i små grupper af professionelle sangere.
|
Indhold
|
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
1 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
19
|
Talk & Concert
Talk & Concert i Musikkens Hus - historien om og musikken af Carl Nielsen.
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
2 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
20
|
MusikKaravane, JuleLounge og Lucia 2025
Tre koncerter med et mix af hits gennem tiderne og traditionelt julemusik.
Musik Karavanen kører til Hals Skole og Sæby Privatskole og afslutter med JuleLounge på DG.
Morgenen efter går alle musikelever Lucia på DG.
Program:
Lucia, Alle
Tidsrejsen, 2g mu
Working day & night, 2e MU
Billie Jean, 3e MU
I en stjerneregn af sne, 1e MU
Set fire to the rain, 2g mu
Shiver, 3eMU
Let love be love, 2e MU
Flammer Rammer, Alle
Drømte mig en lille drøm, Fællessang
Riptide, 2g mu
Stay, 3e MU
Linger, 2e MU
Rehab, 3e MU
Waterline, 3e MU
Happy Christmas, Fællessang m. kor
Pagten, 3e MU
|
Indhold
|
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
2 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
21
|
BAROK OG RONDO EKSAMEN
Emne om barokken og orkestermusikken med fokus på den barokke instrumentalkoncert, rondoen.
Analytisk fokus på barokkoncert og rondoform.
Kernestof:
Bach: Violinkoncert i E, 1. sats. Analyseret.
https://open.spotify.com/track/6yemAM2uDC7Tk1X0ciTdMH?si=a25759c2fc03401b
Bach: Suite nr. 2, H-mol, 2. sats, Rondeau.
https://open.spotify.com/track/2r0w1JT3wEGzCtiU1anhVP?si=db733606c8d84430
Vivaldi: De fire Årstider, Foråret, 1. sats. Analyseret.
https://open.spotify.com/track/01jzf4G6nhhTX6aigYfUul?si=1004f6745d8e4e1b
Vivaldi: Obokoncert i D-mol, op. 8, nr. 9, 1. sats. Analyseret.
https://open.spotify.com/track/1a16xRnwulLs4VuaeOQejg?si=e08f0572b42847b3
Händel: Concerto Grosso, op. 3, nr. 1, 3. sats. Analyseret.
https://open.spotify.com/track/7KRnXOMHClf4q9jcKP4ynZ?si=965116252de442df
Händel: Arie und Rondio, 2. sats Rondo i G-dur
https://open.spotify.com/track/4Tx7v4AfjLysZqkGDjNKXT?si=d5910d15cf4445a7
Jens Dalsgaard: Barokbogen (systime)
Et kunst- og kulturhistorisk overblik, s. 17-18
Orkestermusikken, s. 110-119
Antonio Vivaldi og instrumentalkincerten, s. 121-129
Back og Händel, s. 189-199
Ordliste, s.201-208
Uffe Englund: Musik - metoder til analyse (systime) s. 156-158
tartelet.dk: Barok og rondo - arbejdspapirer, stikord og analyse
jakobjensen.dk: Om Barokken
musikipedia.dk: brugt som opslagsværk
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
22 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
- Faglige
- Lytte
- Læse
- Diskutere
- Almene (tværfaglige)
- Analytiske evner
- Overskue og strukturere
- Personlige
- Selvstændighed
|
Væsentligste arbejdsformer
|
-
Forelæsninger
-
Individuelt arbejde
-
Lærerstyret undervisning
-
Pararbejde
|
Titel
22
|
Lovlige links
Lovlige links til eksamen i skriftlig musik 2025 3eMUs
• Bastarden, e-bog (systime)
• Musikipedia, https://www.musikipedia.dk/
|
Indhold
|
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
0 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
23
|
Forårskoncert 2025
Forårskoncert DG 2025
Program 1. del
Joanna
Fællessang/1e
Baglæns
1g mu
I’m not the only one
2e MU
I want it that way
2g mu
Under din sne
1g mu
Somewhere only we know
3e MU
1999
1e MU
Alt hvad hun ville var at danse
2e MU
Creep
3e MU
Program 2. del
Lyse Nætter
Fællessang
Jeg vil la’ lyset brænde
2e MU
Kiss me
3e MU
Have you ever seen the rain
1e MU
This charming man
3e MU
Back to black
2e MU
I wish
3e MU
Du ligner din mor
Alle
|
Indhold
|
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
0 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
24
|
Studieindspilning
Vi indspiller I Wish og Silverflame i PoolHouseStudio med Kenneth
|
Indhold
|
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
2 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
{
"S": "/lectio/292/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d57226785466",
"T": "/lectio/292/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d57226785466",
"H": "/lectio/292/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d57226785466"
}