Learnmark Horsens Handelsgymnasium HHX
lan
Hovedmenu
history
Versionsinformation
Learnmark Horsens Handelsgymnasium HHX
Hovedmenu
Log ind
keyboard_arrow_down
login
Brugernavn
login
MitID
Kontakt
Hjælp
Hjælp
Holdet 2022 hh122ia2 AF - Undervisningsbeskrivelse
menu
document_scanner
Vis udskriftsvenlig udgave
print
Print med tilpasset bredde til A3
print
Print med tilpasset bredde til A4
Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
2022/23 - 2024/25
Institution
Learnmark Horsens
Fag og niveau
Afsætning A
Lærer(e)
Merete K. Nielsen
Hold
2022 hh122ia2 AF (
hh122ia2 AF
,
hh223ia2 AF
,
3ia2 AF
)
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1
1 Virksomhedens interne situation
Titel 2
2 Virksomhedens eksterne forhold
Titel 3
3 Købsadfærd BtC (Eksterne forhold, Efterspørgsel)
Titel 4
4 Købsadfærd BtB (Eksterne forhold, Efterspørgsel)
Titel 5
5 Konkurrenceforhold (Eksterne forhold - Udbud)
Titel 6
6 Brancheforhold (Eksterne forhold - Branche)
Titel 7
7 Strategi
Titel 8
8 Marketingmix
Titel 9
9 Samfundsvidenskabelig metode og markedsanalyse
Titel 10
8 Marketingmix - forsat
Titel 11
11 Segmentering, målgruppevalg + positionering BtC
Titel 12
12 Internationalisering
Titel 13
13 Segmentering og målgruppevalg i int. perspektiv
Titel 14
14 Marketingmix i international perspektiv
Titel 15
15 Projektforløb og repetition
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1
1 Virksomhedens interne situation
Indhold
Kernestof:
Læse Kap 2 i "Marketing" - afsnit 2.1 Virksomhedskarakteristik - følg link herunder:
Link til Kap 2 Den interne situation
Link til Kap 2.1 Virksomhedskarakteristik
Læse kap 2.2 Konkurrencedygtighed
link til kap 2.2
Læse Kap 2.3 Forretningsmodeller
Link til Kap 2.3
Vi starter med en lille øvelse fra emnet torsdag
Genlæs Kap 2.4 BMC - se også de små film i afsnittet.
Se under "Opgaver" og upload gruppen besvarelse - HUSK at medtage alle deltagere i gruppen
Opfølgning på opgave fra virtuel model tirsdag
Vi arbejder videre med BMC-modellen
Jeg er desværre syg i dag og I skal individuelt lave opgave 2.10 Miintos Forretningsmodel
Opfølgning på BMC og opgaver
Læse kap 2.5 Værdikæder
Kap 2.5 Værdikæder - fortsat - genlæs gerne
Læse kap 2.6 SW-opstilling
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 9
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 2
2 Virksomhedens eksterne forhold
Indhold
Kernestof:
Løse resten af case 2.3 AP Grønt fra torsdag
I dag bliver I delt i to grupper: Piger og drenge
Læse kap 3.1 Omverdensmodellen
Case 2.6: Delebiler i Danmark
Løs opgave 3.3 Forlystelsesparker - se link
Genlæse virksomhedens uafhængige omverden
Læse Kap 3.2 OT-opstilling
3.2 OT-opstillling
Gruppearbejde - fortsat
Fremlæggelse af case fra sidste uge
"Jule-ned-pyntning"
Muligheds- og trusselsmatrix - kap. 3.3
Casearbejde i dette modul - gruppevis i makkerskabsgrupper
Billigvvs gruppearbejde.docx
Grupper:
Gruppearbejde fortsat
Plan for fremlæggelse
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 10
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 3
3 Købsadfærd BtC (Eksterne forhold, Efterspørgsel)
Indhold
Kernestof:
Grundigt læse Kap 6 Købsadfærd på konsumentmarkedet - til og med Kap 6.3 Købemotiver
6. Købsadfærd på konsumentmarkedet (B)
Test i afsætning
Grundigt læse resten af kap 6 Købsadfærd på konsumentmarkedet - fra kap 6.4 Beslutningsprocessen til-og-med kap 6.6 Køberoller
Vi arbejder videre med kap 6 Købsadfærd - afsnit 6.7 Andre købsadfærdsbegreber på konsumentmarkedet - genlæs/skim gerne kapitlet.
6.7 Andre købsadfærdsbegreber
Løse case 6.1 Shopping bestemmes af livsfaser
Købsadfærd - fortsat
I skal arbejde i grupper med Købsadfærd på konsumentmarkedet - BtC - genlæs gerne kap 6
Løs tjekopgaverne via dette link: Opsamling på kapitel 6
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 6
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 4
4 Købsadfærd BtB (Eksterne forhold, Efterspørgsel)
Indhold
Kernestof:
Købsadfærd - fortsat
Wish Købsadfærd ved E handel.docx
Vi starter nyt emne: Købsadfærd på BtB-markedet/producentmarkedet (altså handel mellem virksomheder)
Grundigt læse kap 7 Købsadfærd på producentmarkedet (BtB) kap 7.1 Købstyper BtB og 7.2 Købsbeslutningsproces BTB-markdet - følg link herunder:
Løs opgave 7.2 Købsbeslutningsproces BtB/BtC
Læse Kap 7.3 Valgkriterier på BtB-markedet
Læse Kap 7.4 Faktorer der påvirker BtB-købsadfærden
Læse kap 13 - afsnit 13.1 Segmentering på producentmarkedet og afsnit 13.2 Segmenteringsvariable på producentmarkedet - følg link herunder
13. Segmentering på producentmarkedet (A)
Grundigt læse om segmentering af producentmarkedet Afsnittene 13.3 Build-up tankegangen og 13.4 Break-down tankegangen
I dette modul skal I arbejde parvis med mindre case om Købsadfærd og segmentering på producentmarkedet - repetér gerne Kap 7 og kap 13.
Gruppearbejde
Gruppearbejde - I færdiggør Jeres besvarelse af BtB- købsadfærd og BtB segmentering
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 10
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 5
5 Konkurrenceforhold (Eksterne forhold - Udbud)
Indhold
Kernestof:
Fremlæggelse af Købsadfærd BtB og segmentering BtB
Grundigt læse kap 4 Konkurrenceforhold - afsnit 4.1 Markedskarakteristik
De sidste fremlæggelse af Købsadfærd BtB og segmentering BtB
Vi gennemgår jeres Markedskarakteristikker fra mandag
Læse kap 4 Konkurrenceforhold afsnittene 4.2 til-og-med 4.4
Læse kap 4 Konkurrenceforhold afsnittene 4.2 til-og-med 4.4 (fra fredag sidste uge)
Læse kap 4.3 Konkurrent-identifikation og kap 4.4 Markedsandel og præferencer
Læse kap 4.5 Konkurrencemæssige positioner
Genlæs Kap 4.5 Konkurrencemæssige positioner
4.5 Konkurrencemæssige positioner
Læse Kap 4.6 Konkurrentanalyse
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 8
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 6
6 Brancheforhold (Eksterne forhold - Branche)
Indhold
Kernestof:
Gennemgang af Konkurrentanalyse opgave 4.7 C.L. Seifert, fra sidste modul.
Herefter fortsat Kap 4 Konkurrenceforhold - genlæs gerne Kap 4.6.
Kap 4 Konkurrenceforhold - fortsat
Grundigt læse kap 5 Brancheforhold og afsnit 5.1 Branchekarakteristik
5. Brancheforhold (B)
Genlæse Kap 5 Brancheforhold - forsat
Fremlæggelse brancheanalyse
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 10
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 7
7 Strategi
Kernestof-område: Strategi Kap 8 og kap 10
Indhold
Kernestof:
Velkommen til afsætning
Læse Kap 8 - afsnit 8.1 SWOT-opstilling
I skal arbejde selv i små grupper, da jeg desværre er syg.
8.1 SWOT-opstilling
Læse kap 8 - afsnit 8.2 TOWS-opstilling
Grundigt læse kap 8.3 Mission, vision og værdier samt kap 8.4 konkurrencestrategier
8.3 Mission, vision og værdier
8.4 Konkurrencestrategier
Konkurrencestrategier (kap 8.4) fortsat
Grundigt læse kap 8.5 vækststrategier og kap 8.6 Bowmans strategiske ur
8.5 Vækststrategier
8.6 Bowmans strategiske ur
Løs Case 8.1 Dan Cake
Case 8.1: Dan Cake
Læse kap 10 Strategiske analyser - afsnit 10.1 Vækststrategier
10. Strategiske analyser (A)
10.1 Vækststrategier
Læs de to artikler om Søstrene Grene herunder:
Kap 10 strategi - fortsat
mindre opgaver Strategi.
Ugens nyhed: Zakarias
Læs kap 10.2 Blue Ocean-strategi - link herunder
10.2 Blue Ocean-strategi
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 9
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 8
8 Marketingmix
Indhold
Kernestof:
Grundigt læse hele kap 14 Marketingmix
14. Marketingmix (B)
Ugens nyhed: Victoria B.J.
Kap 14 Marketingmix - fortsat
Ugens nyhed: Soffie
Vi arbejder med marketingmix - Produkt
15. Produkt (B)
Positionering og branding Secrets of the Superbrands.docx
Færdiggøre spørgsmålene til "Secrets of the Superbrands" fra sidste uge - Gennemgang på klassen
Læse Kap 15 Produkt - forsat
Ugens nyhed: Oskar Krogh
Vi fortsætter med marketingmix - Kap 15 Produkt
Læs Kap 3 Branding i i-bogen Markedskommunikation - følg link
3. Branding
15._Produkt MERN.pptx
Ugens Nyhed: Sarah (1t1)
Genlæs Kap 3 Branding i i-bogen Markedskommunikation - følg link herunder
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 6
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 9
9 Samfundsvidenskabelig metode og markedsanalyse
Indhold
Kernestof:
Vi starter med nyt emne: Samfundsvidenskabeligmetode og markedsanalyse.
Læse Kap 1 Markedsanalyse - afsnittene 1.2 til-og-med 1.6
Kap 1 Markedsanalyse - forsat
Ugens Nyhed: Oscar Emil
Ugens Nyhed: Noah
Vi afslutter emnet Samfundsvidenskabeligmetode og markedsanalyse
Repeter fra kap 1.8 Stikprøveudvælgelse
Elevtrivselsanalyse
Ugens Nyhed: Nicoline og Noah
EC fremlæggelse Jonas, Oscar, Oskar og Noah
Opfølgning af ec-forløb
Afslutning af samfundsvidenskabelig metode og markedsanalyse
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 4
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 10
8 Marketingmix - forsat
Indhold
Kernestof:
Ugens Nyhed: Nanna
Gennemgang af opgave om samfundsvidenskabeligmetode og markedsanalyse / Faglig festival
Læse kap 18 Pris - afsnit 18.1 Prisstrategi og priselasticitet
Læse kap 18 Pris - afsnit 18.1 Prisstrategi og 18.2 priselasticitet
Check in til modulet i emnet Pris HH2ia2.docx
Løs opgave 18.11 Camp-Let
Test
Læse kap 20 Distribution - til og med afsnit 20.3 Distributionsstrategi
20. Distribution (B)
Læs fra Kap 20.3 Butikstyper og kæder og resten af kapitlet
Grundig læse kap 16 Serviceydelser afsnit 16.1 til-og-med 16.3
Netbutik jagter milliarden.docx
Læs kap 16 Serviceydelser
Løs opgave 16.4 Take-away mad
Læse Kap 22 Promotion - afsnit 22.1 til-og-med 22.3 Promotionformer
Mere kap 22 Promotion og influencer marketing
Læs e-bogen: Influencer Marketing - se link
Læse kap 22.4 Den sociale medieplatform og kap 22.5 Influencer Marketing
Opgave Parvis (2-og-2)
Genlæs i-bogen: Influencer Marketing
Vi arbejder videre med Influencer Marketing
Kap 22 Promotion del 3 Promotionformer sociale medier og influencer marketing.pptx
Fremlæggelse af enkelte grupper - de har fået besked (4 grupper) Influencer Marketing
Ugens Nyhed: Naia og Mikael ( I må ikke vælge den samme nyhed). Find dokumentet: "Ugens nyhed" i lectio med nærmere vejledning.
Timen anvendes til færdiggøre gruppearbejdet
Fremlæggelse af Influencer Marketing
Ugens Nyhed: Marcus og Mathias. I må ikke anvende samme nyhed. Find evt. dokumentet: "Ugens nyhed" i lectio med nærmere vejledning
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 14
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 11
11 Segmentering, målgruppevalg + positionering BtC
Indhold
Kernestof:
Ugens Nyhed: Marcus, Mathias, Jonas og Malthe.
Grundigt læse Kap 10.3 Porteføljeanalyse og -strategi
Grundigt læse om "Boston-modellen" i i-bogen: Toolbox - følg link her:
Ugens Nyhed: Marcus og Filippa. I må ikke anvende samme nyhed. Find evt. dokumentet: "Ugens nyhed" i lectio med nærmere vejledning
Læse kap 11 Segmentering BtC - Grundigt - afsnit 11.1 og 11.2
11. Segmentering, målgruppevalg og positionering (B)
Gennemgang af aflevering
11._Segmentering__målgruppevalg_og_positionering MERN.pptx
Ugens Nyhed: Mathias, Emma og Esben. I må ikke anvende samme nyhed. Find evt. dokumentet: "Ugens nyhed" i lectio med nærmere vejledning
Løs opgave 11.3 og 11.4
Læs afsnittene om Livsstilsanalyser og Personas - følg link
Gallups Kompas Opgave.docx
Ugens Nyhed: Emma, Emirkan og Frederikke. I må ikke anvende samme nyhed. Find evt. dokumentet: "Ugens nyhed" i lectio med nærmere vejledning
Genlæs: Livsstilsanalyser
Og genlæs Personaer
Læs Kap 11.3 Målgruppevalg
Læs Kap 11.4 Positionering
Ugens Nyhed: Emilia, Cecilie og Christian. I må ikke anvende samme nyhed. Find evt. dokumentet: "Ugens nyhed" i lectio med nærmere vejledning
Løs opgave11.8 Molo børnetøj
Gennemgang af Case 11.4 Segmentering: Nature sko
Artikel
Ugens Nyhed: Aziz og Caroline. I må ikke anvende samme nyhed. Find evt. dokumentet: "Ugens nyhed" i lectio med nærmere vejledning
Genlæs kap 10.3 Porteføljeanalyse og - strategi og kap 10.4 Digitale forretningsmodeller
Ugens Nyhed: Aziz, Alexander og Andreas. I må ikke anvende samme nyhed. Find evt. dokumentet: "Ugens nyhed" i lectio med nærmere vejledning
Lille opgave der arbejdes med i modulet. Porteføljeanalyse af Toms Gruppen
10._Strategiske_analyser MERN.pptx
Sidste modul før EC-eksamen
BINGOPLADE Kernestofområder afs A - oversigt bekendtgørelse A.docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 8
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 12
12 Internationalisering
Indhold
Kernestof:
Hej 3ia2
Læs artiklerne herunder:
Ugens Nyhed HH3.pdf
BINGOPLADE Kernestofområder afs A - oversigt bekendtgørelse A.docx
Læse kap 9 Internationalisering - introduktion og kap. 9.1 Eksportmotiver - se linksherunder:
Læse Kap 9.2 Eksportberedskab
Læse Kap 9.3 Internationaliseringsmodeller - alle tre underpunkter - husk at folde det andet punkt ud
9.3 Internationaliseringsmodeller
Læse kap 9.4 Markedsudvælgelse
9.4 Markedsudvælgelse
Grundigt læse kap 9.5 information om internationale markeder - en model til analyse af et international marked
Markedsanalyse Carlsberg i Afrika.docx
I skal færdiggøre jeres markedsanalyse af et internationalt marked - genlæs gerne kap 9.5
Præsentation af resultater af analyse af land/øl-markedet
Grundigt læse kap 9.6 Kulturelle forhold - husk begge links
9.4 Kulturelle forhold - fortsat - genlæs gerne begge links
Vi ser det sidste af filmen og følger op med opgave samt branding ekspert, Martin Lindstrøm
Løs case 9.4 Sprout
9._Internationalisering 2 Kulturelle forhold MERN.pptx
Ugens nyhed: Alexander
Kageordning: Emma
Fortsat gruppearbejde - Skagen Clothing
Ugens nyhed: Andreas + Alexander
Kageordning: Caroline
Fremlæggelse af case 7: Skagen Clothing
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 15
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 13
13 Segmentering og målgruppevalg i int. perspektiv
Indhold
Kernestof:
Læse kap 12 Segmentering og målgruppevalg i internationalt perspektiv
Dollar Street - photos as data to kill country stereotypes
Ugens nyhed: Aziz
Segmentering i int. perspektiv - fortsat
Ugens nyhed: Caroline og Aziz
Kageordning: Mikael
Løs case 12.3 Summerbird
Sidste 2 grupper til fremlæggelse
Ugens nyhed: Cecilie
Kageordning: Marcus
I skal arbejde med case 12.5 Hospitalssenge til USA i dette modul - husk struktur i forhold til model/teori
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 4
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 14
14 Marketingmix i international perspektiv
Indhold
Kernestof:
Ugens nyhed: Cecilie og Emilia
Skim kap 14.1 Marketingmix og PLC-forløbet - som repetition
Læs grundigt introduktion til kap 21 International distribution
Og læs meget grundigt Kap 21.1 Markedsindtrængningsformer
Ugens nyhed: Emirkan, Cecilie og Emilia
Læs fra kap 21.2 Indirekte Eksport til og med 21.7 Valgkriterier ved markedsindtrængning
Ugens nyhed: Emma
Løs opgave 21.10 Change undertøj
Repeter gerne kap 21 International distribution
Ugens nyhed: Esben
Opstart mindre opgave - parvis
I arbejder med skriftlighed - parvis
Ugens Nyhed: Filippa
Læse kap 17 Produkt i int. perspektiv
Kageordning: Merete
Ugens Nyhed: Frederikke
Kap 17 Produkt i Int. perspektiv - Fortsat - genlæs gerne
17. Produkt i internationalt perspektiv (A) | Marketing – en grundbog i afsætning
Ugens Nyhed: Jonas
Kageordning: Nanna
Løs opgave 17.3 Danskernes forbrug af sødmælk
Genlæs gerne kap 17 - fra 17.4 P og T LC
Afsnit
Ugens Nyhed: Malthe
Kageordning: Oskar Krogh
Venligst læse Kap 19 Pris i internationalt perspektiv - kap 19.1 pris/kvalitetsstrategi til-og-med kap 19.2 Priseskalering
Ugens nyhed: Marcus og Malthe
Læse kap 19.3 Valutaforhold og 19.4 Prisfastsættelse af serviceprodukter samt 19.5 Bundling
Løs opgave 19.6 TV-pakker
Læs kap 19.6 prisfastsættelse på B-t-B markedet og resten af kap 19 eller genlæs hele kap 19
Ugens nyhed: Mathias
Kageordning: Cecilie
Gruppearbejde fortsat - I færdiggør casen om Lagkagehuset - fremlæggelse i slutning af modulet.
Ugens nyhed: Mikael
Gennemgang af aflevering I Say og opgave fra opgaveskrivningsdag: Planet Nusa
Kageordning: Alexander
Ugens nyhed: Mathias og Mikael
Læse kap 23 Int . promotion og afsnit 23.1 Den udvidede kommunikationsmodel
Ugens Nyhed: Nanna
Læs Opgaveguiden til HHX - se videoer og illustrationer - kap 1 og 2 som minimum
Kageordning: Frederikke
Ugens Nyhed: Malthe og Nanna
23.2 Virksomhedens nationale og internationale medievalg | Marketing – en grundbog i afsætning
Ugens Nyhed: Nicoline
23.3 Neuromarketing | Marketing – en grundbog i afsætning
Neuromarketing | Markedskommunikation
Ugens nyhed: Malthe
Jeg er desværre syg i dag, så I må arbejde selv.
Opgave Neuromarketing.docx
Kageordning: Esben
Se udsendelsen: Manipulator - Nudging - følg link herunder:
Kageordning: Jonas
Ugens nyhed: Noah
Præsentation af nudging opgaver
Kageordning: Aziz
Ugens nyhed: Oscar Emil
Læs vedhæftede artikel herunder - følg meget, meget gerne links i teksten i artiklen:
Læs også dette link vedr. bogen: Brand Activism - from purpose to action af Christian Sarkar og Philip Kotler
I får ca 10 minutter til at gøre færdiggøre brand activism opgave
Gennemgang af jeres besvarerelser - præsentation af de sidste spørgsmål
SOP informationssøgning hvis mere tid
Vi starter op på skriftlig opgave - gruppevis og individuelt
Kageordning: Filippa
Ugens nyhed: Oskar Krogh
Individuel skriftlighed - fortsat og evt. spørgsmål vedr. info-søgning SOP
Opgaveskrivning fortsat
Medbring hørebøffer o.lign så I kan få arbejdsro- i klassen.
Ugens nyhed: Sarah
Kageordning: Nicoline
Gruppearbejde om promotion på eksportmarked
Læse to afsnit i Kap 24 Marketingmix i int. perspektiv - følg links herunder (første og sidste afsnit):
Ugens Nyhed: Soffie
Venligst læse resten af kap 24. Marketingmix i internationalt perspektiv - produkt, prisfastsættelse, distribution, promotion
Læse kap 25 Marketingplan - læse afsnit 25.1 Situationsanalyse
Ugens Nyhed: Victoria BJ
Kageordning: Andreas
Læse resten af kap 25 Marketingplan - kap 25.2 og 25.3 og 25.4 - se links herunder
Besvar spørgeskema
25._Marketingplan.pptx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 34
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 15
15 Projektforløb og repetition
Indhold
Kernestof:
Opstart af projektforløb i grupper (max. 3 personer)
husk at besvare spørgeskema
Ugens Nyhed: udsat
Kageordning: Emirkan
Projektforløb i grupper.
Ugens nyhed: Victoria LN
Projektforløb - fortsat
Ugens Nyhed: Zakarias
Kageordning: Mathias
Projektforløb
Fremlæggelser:
Når I ikke fremlægger/har fremlagt skal I lave en planche til brug ved eksamen.
Kageordning: Noah
Når I ikke fremlægger/har fremlagt skal I lave en planche til brug ved eksamen. Sidste halvdel af onsdagsmodulet skal bruges på mindre opgave.
Opgave 1 Lakrids by Bulow (Marketingmix og internationalisering).docx
Kageordning: Oscar Emil
Fremlæggelse:
Løs opgave 1 - èn af Jer skal til det "grønne bord" - lectio vælger én
Kageordning: Sarah
Gennemgang af Terminsprøve
Løs eksamensopgave 4 - se lectio/opgaver - brug kun 30 minutter
Aflevér Poster vedr. forløbet: Internationalisering og marketingmix i international perspektiv (gælder de, som endnu ikke har afleveret)
Kageordning: Soffie
Løs eksamensopgave 5 og venligst up load din besvarelse i lectio - det må gerne være dine egne "noter/stikord"
Kageordning: Victoria B
Løs eksamensopgave 7. Brug KUN 30 minutter og upload din besvarelse i lectio
Læs og repeter kap 1-9 - og brug gerne dine noter samt "Bingopladen" til at få overblik
Læs og repeter kap. 10-19 og brug gerne dine noter samt "Bingopladen" til at få overblik
Segmentering Spot-kursus
AØ Spotkursus Segmentering BtB og købsadfærd BtB.pptx
Kageordning: Victoria L
Læs og repeter kap. 20-25 og brug gerne dine noter samt "Bingopladen" til at få overblik
Alt du skal vide om afsætning.docx
BINGOPLADE Kernestofområder afs A - oversigt bekendtgørelse A.docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 13
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Vis samlet undervisningsbeskrivelse samt elevtilknytning til forløb
lan
Hovedmenu
login
MitID
login
Brugernavn
more_horiz
Mere
{ "S": "/lectio/306/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d56360468526", "T": "/lectio/306/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d56360468526", "H": "/lectio/306/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d56360468526" }