Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
|
Termin(er)
|
2025/26
|
|
Institution
|
Københavns åbne Gymnasium
|
|
Fag og niveau
|
Nat. grundf. -
|
|
Lærer(e)
|
Anne Jensen, Bruno Jerup, Mette Dyhre Steinbrecher, Navina Østergaard
|
|
Hold
|
GF3 2025 Naturvidenskabeligt grundforløb (GF3 nv, GF3 nv-bi, GF3 nv-fy, GF3 nv-ke, GF3 nv-ng)
|
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
|
Titel
1
|
Hvorfor er CO2 så betydningsfuldt
Vi har arbejdet med de 7 trædesten:
modeller, hypoteser, kvalitative og kvantitative data, variabelkontrol, grafer og regression
Fotosyntese, respiration og vækst har stået centralt i forløbet.
Vi har lavet forsøg med lysintensitetens betydning for fotosyntese. Fotosynteseaktivitet udtrykt i antal ilt-bobler som funktion af lysintensitet.
|
|
Indhold
|
Kernestof:
|
|
Omfang
|
Estimeret:
7,00 moduler
Dækker over:
14 moduler
|
|
Særlige fokuspunkter
|
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
{
"S": "/lectio/32/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d71475256396",
"T": "/lectio/32/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d71475256396",
"H": "/lectio/32/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d71475256396"
}