Holdet 2Q ks (2025/26) - Undervisningsbeskrivelse

Undervisningsbeskrivelse

Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er) 2024/25
Institution Taastrup City Gymnasium
Fag og niveau K og S faggrup. -
Lærer(e) Emil Brandt Rex, Palle Rasmussen
Hold 2024Q ks (1Q ks, 1Q ks Hi, 1Q ks re, 1Q ks sa)

Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1 Den politiske slagmark og dens historie
Titel 2 Den amerikanske drøm og religion i USA (Flere fag)
Titel 3 Den amerikanske drøm -  historisk set (Flere fag)
Titel 4 Særfagligt forløb: Identitetsdannelser før og nu
Titel 5 Særfagligt emne: Inuitisk religion
Titel 6 Sociologi og Identitetsdannelse, og Kulturmøder
Titel 7 Globalisering - kulturmøder gennem historien
Titel 8 KS Kulturmøder (Sociologi)
Titel 9 Jødedom - et udvalgt folk (særfagligt)
Titel 10 "Det Gode Samfund" - Økonomi og Velfærdsstat
Titel 11 Repetition af alle forløb

Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1 Den politiske slagmark og dens historie

”Den politiske slagmark og dens historie”
• Introduktion til samfundsfag.
• De politiske ideologier og deres historiske oprindelse
• Identifikation af ideologier i politiske synspunkter
• De politiske partier og deres fundering i politiske ideologier
• Styreformer og demokrati, Magtens Tredeling
• Vælgeradfærd
• Politiske deltagelsesveje/indflydelsesveje
• Valg – Folketingsvalg
• Demokrati og andre styreformer
• Grundloven og magtens tredeling
• Borgerlige frihedsrettigheder
• Politiske aktører
• Magt og indflydelse
• Mediernes rolle og magt
• Andre demokratiske systemer, fokus på USA
• Det amerikanske POTUS valg

Kernestof:
Uddrag af Kureer og Frederiksen: ”Samfundsfag C”, 2024. Kap. 1 til 7
Uddrag af Brøndum og Hansen, ”Luk Samfundet Op”, Columbus 2024, Kap 1, 5 og 6-7
Uddrag af Hansen og Sindberg; ”USA – Historie, Samfund, Religi-on”; Kap 2

Supplerende stof:
Aktuelle avisartikler, Folketingets samt partiers hjemmeside.

Faglige fokuspunkter:
• De politiske partier og ideologier i Danmark
• Politiske deltagelsesmuligheder, rettigheder og pligter i et demokratisk samfund, herunder ligestilling mellem kønnene
• Politiske beslutninger i Danmark i en global sammenhæng
Eleven skal på baggrund af dette forløb kunne:
- argumentere for et synspunkt på et fagligt grundlag og kun-ne indgå i en faglig dialog
- kunne indgå i en demokratisk debat og diskutere konse-kvenserne af forskellige synspunkter.
- anvende forskelligartede materialetyper, herunder tekster, statistisk materiale og billedmateriale
- undersøge samfundsmæssige sammenhænge, mønstre og udviklingstendenser med brug af begreber

Læreroplæg (f.eks. politiske ideologier), klasseundervisning - dialog
Elevøvelser (f.eks. identifikation af ideologier)
Gruppearbejde (KS)
Informationssøgning- og bearbejdning
Indhold
Kernestof:
Omfang Estimeret: 14,00 moduler
Dækker over: 10 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer

Titel 2 Den amerikanske drøm og religion i USA (Flere fag)

Yes - we can!

Den amerikanske drøm og den ukuelige optimisme og virkelyst, som kendetegner USA, kan, som Obama på forbilledlig vis gør det, sammenfattes i tre små ord: Yes we can!

Den amerikanske drøm lever. Selvom dens indflydelse på det amerikanske samfund kan diskuteres, er det ubestrideligt, at drømmen og de amerikanske idealer har betydning for mange – både i USA og globalt. Millioner lever i demokratier inspireret af USA, køber amerikanske produkter, følger amerikanske berømtheder og ser talrige amerikanske film og tv-serier.

USA spiller en central rolle i den nuværende verdensorden – militært, politisk, kulturelt og økonomisk. Derfor vil det amerikanske samfund forblive et aktuelt emne for debat, også i gymnasiet. For at forstå den amerikanske drøm, det amerikanske samfund og USA’s nutidige rolle, må vi også kendskab til landets historie, samfundsforhold og religion.


Indhold:

Fra Thor Banke Hansen og Andreas Bonne Sindberg, USA - Historie, samfund,
religion. Systime: 2017.
https://usahistoriesamfundreligion.systime.dk/:


Den amerikanske drøm og religion i Amerika

Indhold:

Amerikansk religionshistorie (1)
Puritanismen
Max Weber og den protestantiske etik
Kilde:
Mark Hertsgaard: Vi sætter vor lid til Gud

De Store Vækkelser
Wall of separation – Adskillelsen af stat og religion
De amerikanske protestanter

Religion i USA i dag (2)

Oversigt over store kristne retninger i USA
Religiøse forskelle i USA
Megakirker

Protestantisk fundamentalisme og den kristne højrefløj (3)
Fra fundamentalisme til ny-evangelikalisme
Fundamentalisterne bliver til den politiske kristne højrefløj


Kreationisme og Intelligent design (4)
The Monkey Trial: Staten Tennesse vs. John Thomas Scopes – Kreationisme
Susan Epperson vs. Staten Arkansas – Videnskabelig kreationisme
Tammy Kitzmiller vs. Dover Area School District - Intelligent Design

Sekulariserings tesen og den amerikanske undtagelse (5)
Sekularisering
Sekulariseringstesen
Sekularisering og USA

Civilreligion i Guds eget land (6)
Begrebet Civilreligion - den teoretiske baggrund
Robert Bellah og Civilreligion i USA
Guds eget land

Indhold
Kernestof:
Omfang Estimeret: 8,00 moduler
Dækker over: 8 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer

Titel 3 Den amerikanske drøm - historisk set (Flere fag)

Yes - we can!

Den amerikanske drøm og den ukuelige optimisme og virkelyst, som kendetegner USA, kan, som Obama på forbilledlig vis gør det, sammenfattes i tre små ord: Yes we can!

Den amerikanske drøm lever. Selvom dens indflydelse på det amerikanske samfund kan diskuteres, er det ubestrideligt, at drømmen og de amerikanske idealer har betydning for mange – både i USA og globalt. Millioner lever i demokratier inspireret af USA, køber amerikanske produkter, følger amerikanske berømtheder og ser talrige amerikanske film og tv-serier.

USA spiller en central rolle i den nuværende verdensorden – militært, politisk, kulturelt og økonomisk. Derfor vil det amerikanske samfund forblive et aktuelt emne for debat, også i gymnasiet. For at forstå den amerikanske drøm, det amerikanske samfund og USA’s nutidige rolle, må vi også kendskab til landets historie, samfundsforhold og religion.
Indhold:

Fra Thor Banke Hansen og Andreas Bonne Sindberg, USA - Historie, samfund,
religion. Systime: 2017.
https://usahistoriesamfundreligion.systime.dk/:

USA´s historie

Den nye verden

Den europæiske kolonisering af Amerika
Mødet med den oprindelige befolkning – Sygdom, rotter og krig

Modul 2 fra Europæisk kolonier til amerikansk føderation
https://usahistoriesamfundreligion.systime.dk/?id=121

De engelske kystkolonier i 16-1700-tallet
Opgøret med Den Gamle Verden
Den amerikanske uafhængighedskrig
Den amerikanske Forfatning – 13 stater bliver til en føderation
A Manifest Destiny - USA udvider sig


Slaveri og borgerkrig (Modul 3)

Slaveri og trekantshandel
Borgerkrigen
Forsoning - borgerkrigens efterspil

Indvandring og opdyrkning (4)

Indvandringen fra 1840 - irsk arbejdskraft og tysk frisind
The Frontier
’Fremmede’ indvandrere og grænserne lukkes


Amerikansk udenrigspolitik (5)

En pragtfuld lille krig, der fødte en stormagt
USA og Første Verdenskrig

Den progressive periode, børskrakket og new deal (6)

Fra monopoler til progressivisme
De brølende 20’ere
Wall Street-krakket
F. D. Roosevelt & New Deal
USA og Anden Verdenskrig

Efterkrigstidens Amerika - The Great Society? (7)

USA i 1950’erne - Fair Deal, Eisenhower og overflodssamfundet
USA i 1960’erne - JFK, Lyndon B. Johnson og Great Society
Kilde:
Lyndon B. Johnson State of the Union, 1965
Ronald Reagan: A Time for choosing, 1964

Nixon og Watergate

Den Kolde Krig 1947-1979 (8)
1947-1962 – Den klassiske koldkrigsperiode
Koreakrigen
Fra inddæmning til roll back
Kilde:
Chance for Peace tale af Dwight D. Eisenhower d. 16. april 1953 (uddrag)

Cuba
1963-79 - Afspænding
Kilde:
J. F. Kennedy: A Strategy of Peace, 1963

Vietnamkrigen
Kilde: J. W. Fulbright: Imperiets pris, 1967

Afspænding – SALT og Helsinkiaftalen


Den konservative revolution – lavere skat, større ulighed og finanskrise (9)
Murens fald og Sovjetunionens sammenbrud
Kilde:
Ronald Reagan: Tale til Den Nationale Forsamling af Evangelikale, 1983
Reaganomics

Clinton og den tredje vej
Den politiske splittelse tager til
Fra økonomisk fremgang til gælds- og finanskrise


Amerikansk udenrigspolitik 1991-2022 (10)
Tre amerikanske teorier om den nye verdensorden efter den kolde krig
The End of History? Francis Fukuyama
The Clash of Civilizations? Samuel P. Huntington
Jihad vs McWorld? Benjamin Barber

Optimisme omkring FN og den nye amerikanske verdensorden (1991-2001)
Krig mod terror (2001-2014)
Smart power eller America First
Er den kolde krig på vej tilbage?
Kilde:
Tale af udenrigsminister for Demokraterne Hillary Clinton i Senatet, Washington DC. d. 13. januar 2009
Tale af den Republikanske præsidentkandidat Donald Trump om udenrigspolitik på Mayflower Hotel i Washington D.C., d. 27. april 2016

Politisk splittelse - er det amerikanske samfund ved at gå i stykker? (11)

Barack Obama - Change?
Make America Great Again
Kilde:
Trumps tweets under optøjerne d. 6. januar 2021

Tre eksempler på historiebrug i moderne amerikansk politik
KIlde:
Eksempel 1 – Make America Great Again
Eksempel 2 – National Garden of American Heroes
Eksempel 3 – Præsident Joe Bidens State of The Union 7. marts 2024



Fra Thor Banke Hansen og Andreas Bonne Sindberg, USA - Historie, samfund, religion. Systime: 2017.
https://usahistoriesamfundreligion.systime.dk/:
Indhold
Kernestof:
Omfang Estimeret: 12,00 moduler
Dækker over: 15 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer


Titel 5 Særfagligt emne: Inuitisk religion

Særfagligt emne: Inuitisk religion

Kernestof:
● “Indefra og udefra” (Begrebs Nøglen til religion – teori og
metode)
● Myte stx (1A + 2ABX) - Google Docs (“Myte fordelt på fem
hovedtyper”, Horisont)
● “Mytens funktion” (Grønland – Historie, samfund, religion)
● “ritualer” (Grundbogen til religion C)
● “ritualer” (bog: Grønland – Historie, samfund, religion )
● taburegler (bog: Grønland – Historie, samfund, religion )
● fødselstaburegler (kildetekst (bog: Grønland – Historie,
samfund, religion )
● “Havdyrenes oprindelse” kildetekst (bog: Grønland – Historie,
samfund, religion )
● Angakkoq (bog: Grønland – Historie, samfund, religion )
● Kristen mission i Grønland (bog: Grønland – Historie,
samfund, religion )
● inua og sila (bog: Grønland – Historie, samfund, religion )
● hvid magi og sort magi, herunder tupilakker og amuletter (bog:
Grønland – Historie, samfund, religion )
● “solen og månen” kildetekst, (bog: Grønland – Historie,
samfund, religion )

Supplerende stof:
● Initiation With Ants | National Geographic - YouTube  (eksempel på et
ritual)
● klip fra tegnefilmen “Bjørnebrødre”, for at vise, hvor vigtig naturen og
dyrene er for menneskerne; herunder inuitisk religion, hvor man ser
naturen som værende “besjælet” og respekterer dyrene og dyrenes sjæl. 
● Klip fra tegnefilmen “prinsessen og frøen”, hvor vi talte om hvid og sort
magi og satte det i relation til bl.a. amuletter og tupilakker i inuitisk
religion.

Kernestof:

Kernestof:
● “Indefra og udefra” (Begrebs Nøglen til religion – teori og
metode)
● Myte stx (1A + 2ABX) - Google Docs (“Myte fordelt på fem
hovedtyper”, Horisont)
● “Mytens funktion” (Grønland – Historie, samfund, religion)
● “ritualer” (Grundbogen til religion C)
● “ritualer” (bog: Grønland – Historie, samfund, religion )
● taburegler (bog: Grønland – Historie, samfund, religion )
● fødselstaburegler (kildetekst (bog: Grønland – Historie,
samfund, religion )
● “Havdyrenes oprindelse” kildetekst (bog: Grønland – Historie,
samfund, religion )
● Angakkoq (bog: Grønland – Historie, samfund, religion )
● Kristen mission i Grønland (bog: Grønland – Historie,
samfund, religion )
● inua og sila (bog: Grønland – Historie, samfund, religion )
● hvid magi og sort magi, herunder tupilakker og amuletter (bog:
Grønland – Historie, samfund, religion )
● “solen og månen” kildetekst, (bog: Grønland – Historie,
samfund, religion )

Supplerende stof:
● Initiation With Ants | National Geographic - YouTube  (eksempel på et
ritual)
● klip fra tegnefilmen “Bjørnebrødre”, for at vise, hvor vigtig naturen og
dyrene er for menneskerne; herunder inuitisk religion, hvor man ser
naturen som værende “besjælet” og respekterer dyrene og dyrenes sjæl. 
● Klip fra tegnefilmen “prinsessen og frøen”, hvor vi talte om hvid og sort
magi og satte det i relation til bl.a. amuletter og tupilakker i inuitisk
religion.
Indhold
Kernestof:
Omfang Estimeret: 9,00 moduler
Dækker over: 13 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer

Titel 6 Sociologi og Identitetsdannelse, og Kulturmøder


• Sociologisk teori
• Familiemønstre
• Negativ social arv
• Kulturmøder

Kernestof:
Kureer og Frederiksen: ”Samfundsfag C”, 3. udgave 2012. Kap. 9, 10, 11, 12
Uddrag af Lars Dencik og Per Schultz Jørgensen: "Børn og familie i det postmoderne samfund". Hans Reitzels Forlag, 2004.

Supplerende stof:
Aktuelle avisartikler og debatindlæg, film; "Submarino"

Faglige fokuspunkter:
• identitetsdannelse og socialisation
• sociale og kulturelle forskelle, kulturmøder

Eleven skal på baggrund af dette forløb kunne:
• anvende og kombinere viden om sociologi, økonomi og politik til at redegøre for aktuelle samfundsmæssige problemer og løsninger herpå
• undersøge sammenhænge mellem relevante baggrundsvariable og sociale og kulturelle mønstre
• formidle viden om faglige sammenhænge ved anvendelse af faglige begre-ber
• formidle og analysere på fagets taksonomiske niveauer med anvendelse af fagets terminologi
• på et fagligt grundlag argumentere for egne standpunkter, indgå i en faglig dialog og diskutere en faglig problemstilling.
Indhold
Kernestof:
Omfang Estimeret: 10,00 moduler
Dækker over: 8 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer

Titel 7 Globalisering - kulturmøder gennem historien

Fælles



Se alle forløbsaktiviteter på holdsitet:

___________________________
KS-bogen

Historie: “Indvandring i Danmark efter 1945”
https://ksbogen.ibog.forlagetcolumbus.dk/?id=161

Lektie

• Hvad betyder ‘heterogent’? Hvad er dets modsætning?
• Hvad defineres “folket” som?
• Hvad fører til, at Danmark i 1800-tallet bliver et ‘homogent’ samfund?
• Hvad fører til, at Danmark i 1960erne bliver et ‘heterogent’ samfund?
• Hvorfor voksede de kritiske stemmer overfor gæstearbejderne efter
1973?

Opgave 1: Syn på gæstearbejdere
Slides: https://drive.google.com/file/d/1qGKo6u83LJjImXtPhq721QWvWBWV68hy/view?usp=sharing

Opgaven:
https://drive.google.com/file/d/14791q2J_JOktrPTwtWm1-tl2_I8ajY7O/view?usp=sharing

___________________________

KS-bogen:

Historie: Vesten og Østen - Osmannerriget
https://ksbogen.ibog.forlagetcolumbus.dk/?id=160

Supplerende tekst: https://drive.google.com/file/d/14tp5g6N1HE7tEtc2gJviiyKMrQ_jEqr6/view?usp=sharing

Opgaver: Se 3. modul på holdets site

___________________________

KS-bogen: Vesten og Østen: Korstog og Araberstorm
Opgaver: se modul 4 på holdets site

KS-bogen: Vesten og Østen: Grækerne og perserne

Opgaver: https://drive.google.com/file/d/1_eNePKNch8aAVsPbctIiZzDK0Dvsopfi/view?usp=sharing

___________________________

KS-bogen: https://ksbogen.ibog.forlagetcolumbus.dk/?id=159
Slides: https://drive.google.com/file/d/1JYgOmVEz04INHREIQntVP4QFEj5094Si/view?usp=sharing

___________________________

KS-bogen: https://ksbogen.ibog.forlagetcolumbus.dk/?id=158

Projekt i form af gruppearbejde, hvor de har skullet arbejde med amerikanisering. Her skulle hver gruppe vælge et aspekt af dansk kultur, som er kommet fra USA og fremlægge det for klassen i form af PowerPoint-præsentationer.

Opgaver: se holdets site under modul 8

Forløbet blev afsluttet med at se udvalgte passager af filmen “Kingdom of Heaven” med en diskussion af fremstillingen af “fjendebilleder” i Hollywood og hvordan denne film bryder med ‘normen’ i fremstillingen af det “andet”.

___________________________

Fokuspunkter:
Hvordan forskellige kulturer har mødtes i fortiden og nutiden
Hvorvidt der findes et ”Clash of Civilizations?” fra et nutidigt og fortidigt perspektiv
En forståelse af klassisk, middelalderlig og moderne tid, og hvorvidt konflikter mellem civilisationer altid har fundet sted, eller er et nyt fænomen
En forståelse af de store imperier og deres kulturelle ophav herunder, Romerriget, Perserriget og det islamiske imperium.


12 moduler á 90 minutters varighed

At anvende og kombinere viden, kundskaber og metoder fra faget til at opnå indsigt i historiske og kulturelle sammenhænge i Danmark og i andre lande
formulere, forklare, undersøge og diskutere flerfaglige og enkeltfaglige problemstillinger ved anvendelse af begreber og viden fra fagenes kernestof
redegøre for forskellige livsanskuelser, religioner og politiske grundholdninger samt analysere deres betydning i en historisk og aktuel sammenhæng
diskutere egne og andres kulturelle værdier i forhold til nutidige og fortidige værdier
anvende viden om centrale begivenheder og udviklingslinjer til at opnå forståelse af sammenhænge af kulturel og samfundsmæssig art i Danmark i samspil med omverdenen


Kernestof:
Kapitel 2 i ”KS-bogen”: https://ksbogen.ibog.forlagetcolumbus.dk/?id=130
Indhold
Kernestof:
Omfang Estimeret: 12,00 moduler
Dækker over: 10 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer


Titel 9 Jødedom - et udvalgt folk (særfagligt)

Indhold

Fra Grundbogen til Religion C, Allan Friis Clausen og Søren Korshøj Laursen,

red. Systime: 2016.
https://grundbogentilreligionc.systime.dk/:
● “Fakta om jødedom”
● “Menneskesyn”
● “Ninian Smarts syv dimensioner”


“Hvem er jøde?” på Religion.dk, Bent Lexner og Brian Arly Jacobsen. Kristeligt
Dagblad: 2020.
https://www.religion.dk/j%C3%B8dedom/2005-03-08/hvem-er-
j%C3%B8de
Fra Religionsportalen, Katrine Haaning og Søren Korshøj Laursen, red. Systime.
https://religion.systime.dk/:
● “Det vigtigste i jødedommen (2011)”
● “Bent Lexner: Konversion er en kamp (2011)”
● “Arnold van Genneps ritualteori”
● “Jørgen Podemann Sørensens ritualteori”
1. Mosebog 12:1-3
1. Mosebog 17:1-14
3. Mosebog 20:24-26
“Shema” (5. Mosebog 6:4-9)
Traktat Baba Bathra, uddrag
Mig og jøderiet, Ulrik Gutkin. Copenhagen Film Company kort og dok.: 2008.
https://filmcentralen.dk//gymnasiet/film/mig-og-joederiet

Særlige fokuspunkter:

● Gammel nordisk religion: kosmologi, guder, skabelsesberetningen i
Vølvens spådom
● Moderne asatro: gudsopfattelser, etik, relation til naturen, ritualer
(fokus på blót)

Fællesfaglige mål:
̶ anvende og kombinere viden, kundskaber og metoder fra fagene i
faggruppen til at opnå indsigt i historiske, samfundsmæssige og
kulturelle sammenhænge i Danmark og i andre lande
̶ formulere, forklare, undersøge og diskutere flerfaglige og enkeltfaglige
problemstillinger ved anvendelse af begreber og viden fra fagenes
kernestof

Religionsfagligt kernestof:
̶ udvalgte sider af yderligere én religion
̶ etiske, herunder religionsetiske, problemstillinger
̶ religioners samfundsmæssige, politiske og kulturelle betydning i fortid og
nutid
̶ religionsfaglige metoder

Væsentlige arbejdsformer:

Klasseundervisning, gruppearbejde, individuelt arbejde, quiz,
gruppefremlæggelser
Indhold
Kernestof:
Omfang Estimeret: 5,00 moduler
Dækker over: 4 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer

Titel 10 "Det Gode Samfund" - Økonomi og Velfærdsstat

- Samfundsøkonomiske mål, sammenhænge og økonomiske politikker
- Det danske velfærdssamfund - og de andre.

• Økonomisk system og politisk system
• Planøkonomi - markedsøkonomi - blandingsøkonomi
• Velfærdssamfund og velfærdsmodeller

Kernestof:
Kureer og Frederiksen; "Samfundsfag C", 2024, Kap 12- 19

Supplerende stof:
Velfærdskommisionens Rapport, gengivet forkortet i, Friisberg, Gregers; ”Politik og Økonomi”, Columbus, 2006, s. 303- 309, ”Velfærdstrekanten” sammesteds, Velfærdsspillet, http://www.fm.dk/publikationer/velfaerdskommissionen/2008/rapporter-fra-velfaerdskommissionen/velkommen-til-velfaerdsspillet/, )
Aktuelle avisartikler og debatindlæg

Faglige fokuspunkter:
• Sammenhæng mellem økonomi og politik
• Udfordringer for og fremtidssikring af velfærdssamfundet

Eleven skal på baggrund af dette forløb kunne:
• anvende og kombinere viden om og begreber fra økonomi og politik til at redegøre for aktuelle samfundsmæssige problemer og løsninger her-på
• anvende viden om det politiske system i Danmark til at forklare tilbli-velsen af løsninger på aktuelle samfundsmæssige problemer
• anvende viden om grundlæggende økonomiske sammenhænge til at diskutere aktuelle samfundsøkonomiske prioriteringer
• opsøge informationskanaler, formulere samfundsfaglige spørgsmål og anvende forskellige materialetyper til at dokumentere enkle, faglige sammenhænge
• formidle faglige sammenhænge i enkle modeller, tabeller og diagram-mer
• på et fagligt grundlag argumentere for egne standpunkter, indgå i en faglig dialog og diskutere en faglig problemstilling.
• formidle viden om faglige sammenhænge ved anvendelse af fagli-ge begreber

Indhold
Omfang Estimeret: 15,00 moduler
Dækker over: 7 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer

Titel 11 Repetition af alle forløb

Repetition af alle forløb
Indhold
Kernestof:
Omfang Estimeret: Ikke angivet
Dækker over: 3 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer