Borupgaard Gymnasium
lan
Hovedmenu
history
Versionsinformation
Borupgaard Gymnasium
Hovedmenu
Log ind
keyboard_arrow_down
login
Brugernavn
login
MitID
Kontakt
Hjælp
Hjælp
Holdet 2022 SA/r - Undervisningsbeskrivelse
menu
document_scanner
Vis udskriftsvenlig udgave
print
Print med tilpasset bredde til A3
print
Print med tilpasset bredde til A4
Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
2022/23 - 2024/25
Institution
Borupgaard Gymnasium
Fag og niveau
Samfundsfag A
Lærer(e)
Mads Herskind
Hold
2022 SA/r (
1r SA
,
2r SA
,
3r SA
)
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1
Ideologier, partier og demokratiopfattelse
Titel 2
Sociologi 1 - Identitet og samfund
Titel 3
Sociologi 2 - Ulighed
Titel 4
Økonomi og velfærdsstat
Titel 5
Køn og kønsforskelle
Titel 6
Globalisering, ulighed og EU
Titel 7
Kulturmøder og digital dannelse
Titel 8
International Politik
Titel 9
Det amerikanske præsidentvalg
Titel 10
Sociologi 3 - Ulighed
Titel 11
Økonomi og velfærdsstat 2
Titel 12
Ideologier, partier og demokratiopfattelse 2
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1
Ideologier, partier og demokratiopfattelse
Fokus på de 3 store ideologier, liberalismen, konservatismen og socialismen men også på den danske politik som meget socialliberalistisk. Arbejde med det danske parlamentariske system, fordelingspolitik, værdipolitik. Ydermere er der blevet lavet partiprojekt og arbejdet med catch-all, massepartier, Lipset og Rokkans, Kaare Strøms teori om vote-, office- og policy-seeking samt Downs model om stemmemaksimering. Samt teori om medborger og modborger, rettigheder, pligter i det danske samfund og Robert Dahls demokratiteori
Indhold
Kernestof:
Politik og ideologier, Hvorfor mener de det 10-13, 40-45, 54-62, 81-88 & Samfundsfag B&C 2. udg. 53-59.pdf
"Hvorfor mener de det - en introduktion til de politiske ideologier", Lise Hansen mfl., Columbus; sider: 10-12, 40-45, 54-62, 81-88
Politiske partier og ideologier
Konservatisme
Liberalisme
Undervisningsministeriets trivselsværktøj
Socialisme
DRTV - Historien om Danmark: Grundloven, folket og magten
Netwerk modul 1 - Cases.docx
Arbejdspapir - Lektion 28 – Ideologier og partier, partifremlæggelse – Ideologier og partier 10-88.doc
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 11
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 2
Sociologi 1 - Identitet og samfund
Vi har fokus på hvordan udviklingen fra det traditionelle, hen over det moderne til det senmoderne samfund, påvirker individet. Har specielt fokus på identitetsdannelse, socialiseringsprocesser i form af primær socialisering, sekundær socialisering, dobbeltsocialisering, normer, refleksivitet. Vi har i forløbet arbejdet med Anthony Giddens og Thomas Ziehe.
Indhold
Kernestof:
Sociologi, Samfund og individ - Luk Samfundet Op 2. udg. 57-84.pdf
Brøndum, P. (ansv.): LUK SAMFUNDET OP! 2.udgave, Columbus; sider: 35-55, 57-84
Arbejdspapir - Lektion 6 – Sociologi, Ziehe og Giddens, spm – Luk Samfundet Op 69-78.doc
Arbejdspapir - Lektion 7 – Sociologi, Risiko & socialkarakter – Luk Samfundet Op 78-84.doc
Sociologi, Identitet i forandring - Luk Samfundet Op 2. udg. 35-55.pdf
Arbejdspapir - Lektion 99 - Samfundsfaglig metode - Konspirationsfolket har ordet.docx
Arbejdspapir - Lektion 10 – Sociologi, hvem er jeg – Luk Samfundet Op 43-48 VT.doc
Arbejdspapir - Lektion 11 – Sociologi, Sociale grupper – Luk Samfundet Op 2. udg. 47-55 VT.doc
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 18
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 3
Sociologi 2 - Ulighed
Indhold:
- Social differentiering vha. livsformer, livsstile og levevilkår
- Ifm. levevilkår arbejdede vi med socialgruppe- og socialklasseinddeling og i den forbindelse med social arv og social mobilitet
- Fattigdom og ulighed i Danmark
- Bourdieus kapitalbegreb blev anvendt til at analysere, hvorfor det er svært for nogle at bryde den negative sociale arv i Danmark
Indhold
Kernestof:
Sociologi. Forskellige liv i Danmark - Luk Samfundet Op 2. udg. 84-104.pdf
Brøndum, P. (ansv.): LUK SAMFUNDET OP! 2.udgave, Columbus; sider: 85-98
Arbejdspapir - Lektion 16 – Sociologi, livsformer – Luk Samfundet Op 2. udg. 85-88.doc
Eksempel på synopsis.docx
Genreguide: Udled af lineær regression i skr. samfundsfag
Arbejdspapir - Lineær regression.docx
Lineær regression i samfundsfag
Arbejdspapir - Lektion 17 - Sociologi, Minervamodellen – Luk Samfundet Op 2. udg. 88-94.doc
Arbejdspapir - Lektion 18 – Sociologi, fattigdom – Luk Samfundet Op 2. udg. 94-98 VT.docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 7
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 4
Økonomi og velfærdsstat
Vi har I forløbet fokuseret på den danske velfærdsstat og dansk økonomki og hvad der karakteriserer denne. Vi har i den forbindelse arbejdet med de tre velfærdsmodeller og set på hvad der adskiller disse tre. I forlængelse heraf har vi set på de klemmer den danske velfærdsstat står overfor nu og i fremtiden. Vi har arbejdet med forskellige økonomiske politiske redskaber – finanspolitik og arbejdsmarkedspolitik og set på hvordan man med disse kan regulere den økonomiske aktivitet i samfundet. Herunder det økonomiske pengekredsløb, de forskellige konjunkturer, ekspansiv og kontraktiv finanspolitik samt udbud/efterspørgsel.
Indhold
Kernestof:
Samfundsfag BC 2. udg. - Samfundsøkonomi 123-138.pdf
Jensen, O.: SAMFUNDSFAG B&C 2. udg, Systime; sider: 109-119, 123-138
Struktur og aktør
Afsnit
P.P. 2g - Lektion 1 - Økonomi, hvad er økonomi - Samfundsfag B&C 2. udg. 123-127.pptx
Økonomiordbog
Bourdieu fra 50 samfundstænkere.pdf
Bourdieus felt - Afsnit fra filosoffen.pdf
Sociologisk Set, Pierre Bourdieu 154-155.pdf
Fællesskabende aktiviteter i 2R.docx
Den gode opgave - Notat.docx
Konfidensintervaller.
Statistisk usikkerhed og konfidensinterval
PowerPoint - statistisk usikkerhed.pptx
Aktuel meningsmåling.png
Arbejdspapir - Lektion 5 - Økonomi, centrale begreber - Samfundsfag B&C 132-138 VT.doc
Nu bliver den aktive arbejdsmarkedspolitik for alvor vigtig - Arbejdsbevægelsens erhvervsråd 11.10.2022.docx
Clemmesen, K. (ansv.): ØKONOMI - principper. praksis og perspektiver, Columbus; sider: 47-50
Økonomi - principper, praksis og perspektiver 47-79.pdf
Regression Lines in Google Sheets
Samfundsfag B_C 2. udg. - Velfærdsstaten 109-120.pdf
Luk Samfundet Op - 3. udgave - Brøndum & Hansen; sider: 205-216
Luk samfundet op 3. udgave - 201-220.pdf
ØkonomiNU, 3. udg. kap 10 Arbejdsmarkedspolitik og kap 14 Konkurrenceevne 128-139, 188-201.pdf
Kureer, H.: ØKONOMINU (3 udg.), Systime; sider: 128-139, 177-201
P.P. Arbejdsmarkedspolitik - Elanur, Malte, Sham.pptx
ØkonomiNU, 3. udg. kap 13 Teorier om handel - 177-188.pdf
Grupper handelsteorier.docx
Video 1 Introduktion til handelsteorierne
Omfang
Estimeret: 12,00 moduler
Dækker over: 24
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 5
Køn og kønsforskelle
Vi har arbejdet med det sociologiske køn vs det biologiske køn mup i "Queerteori" og Judith Butler. Derudover har vi arbejdet med Pierre Bourdieau og hans kapitaler og habitus.
Indhold
Kernestof:
Kort introduktion til queerteori - Woo Jin.pdf
Lektion 2 - Arbejdspapir - Køn og kønsforskelle, queerteori - Kort introduktion til queerteori.doc
Kompendium - Køn og kønsforskelle - Per Henriksen.pdf
Foredrag om Ludomani
Hvordan man laver litteraturhenvisninger i litteraturlisten.pdf
Meet
Grupper SRO-klyngevejledning.png
Link til meet
Lektion 5 - Arbejdspapir - Køn og kønsforskelle, SociologiNU 1-13.docx
Luk samfundet Op 3. udg. - Kap. 6 - Det politiske system i Danmark - 125-159.pdf
Arbejdspapir - Lektion 41 - Demokrati, politiske systemer og menneskerettigheder, rettigheder og pligter - Luk Samfundet Op 3. udg. 147-154 (3).doc
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
SRO klyngevejledning samf
14-12-2023
Virtuelt modul 11.01.2024
11-01-2024
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 13
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 6
Globalisering, ulighed og EU
I dette forløb arbejder vi med de forskellige dimensioner af globalisering og nøgleord når vi taler om globalisering. Vi arbejder med hvordan vi kan måle ulighed (gini-koefocient, relativ fattigdom, absolut fattigdom og kulturel fattigdom) og om de forskellige teorier der er om globalisering. globaliserings-optimister, globaliserings-pessimister og globaliserings-skeptikere. Til slut arbejder vi med EU samt EU's integrationsteorier. føderalisme, neofunktionalisme og intergovermentalisme.
Indhold
Kernestof:
Global Politik 3. udg. kap 4 - Globalisering 79-107.pdf
Andel af individer som bruger internettet
BNP per indbygger i PPP
Branner, H.: GLOBAL POLITIK (3 udg.), Columbus; sider: 80-107
Information til eleverne om mundtlige prøve SRO.docx
Samfundsfaglig metode for 2.r 2023.pptx
Skærmbillede 2024-02-01 kl. 12.27.38.png
Arbejdspapir - Lektion 23 - Globalisering og ulighed, verdensystemteorien - Global Politik 3. udg. 91-97 spm.doc
Arbejdspapir - Lektion 23 - Globalisering og ulighed, verdensystemteorien, globaliseringsteorierne - Global Politik 3. udg. 91-97 - Skema.doc
P.P. 2g - Lektion 24 - Globalisering og ulighed, fattigdomsdefinitioner - Global Politik 3. udg. 97-101.pptx
Arbejdspapir - Lektion 24 - Globalisering og ulighed, fattigdomsdefinitioner - Global Politik 3. udg. 97-101.doc
Farvel til globaliseringen Pandemi og krig baner vejen for en ny verdensorden - FINANS 21.03.2022.pdf
Den gode opgave.docx
Arbejdspapir - Lektion 23 - Globalisering og ulighed, verdensystemteorien - Global Politik 3. udg. 91-97 case.doc
Mens Vesten samlede sig mod Putin, har resten af verden haft en anden dagsorden - TV 2 21.02.2023.docx
Arbejdskraftens fri bevægelighed
Elevopgaver - I skal kun lave gruppens opgave
Push/pull faktorer - til gruppe 4
Tidslinjen om EU er lektie
Det gode Ungeliv
Rækkefølge karaktersamtaler.png
Den Europæiske Unions Historie
Danmark i EU - de 4 forbehold
Liv i Danmark 2 - Utzon & Jacobsen; sider: 108-115
Liv i Danmark 2 - EU 98-121.pdf
EU intergrationsteorier.pdf
Arbejdspapir - Lektion 28-29 - Globalisering og ulighed, EU, konvergenskriterier - teorier - Liv i DK 2 104-109 VT.doc
Konvergenskriterierne.docx
EUs historie - Tidslinje
Arbejdspapir - Lektion 31 - Globalisering og ulighed - Global Politik 3. udg. 80-107, Liv i DK 2 98-115.doc
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Diskuter - Rettigheder og pligter
21-01-2024
SRO talepapir
24-01-2024
SRO feedback
26-01-2024
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 19
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 7
Kulturmøder og digital dannelse
Vi har arbejdet med kulturmøder og kulturforskelle og har arbejdet med følgende begreber:
Bindestregsidentitet, dobbeltkulturel påvirkning, kin-stat, stereotyper, etnicitet og etniske grupper, nationalfølelse, nationalisme, national identitet, kulturel identitet, ghettoer, parallelsamfund ydermere har vi arbejdet med integrationsteorierne. Herunder Adran Hasting og Athony D. Smith
Indenfor området af digital dannelse har vi arbejdet med Goffmann frontstage og backstage, framing, sociale normer på nettet, social påvirkning, gruppeadfærd, flertalsmisforståelser, tilskuereffekten, lemmingeffekten, social samhørighed, misinformation, disinformation, informationskvalitet, clickbait, og propaganda. I forløbet inddragede vi det amerikanske polariserede samfund.
Indhold
Kernestof:
International energiforsker hjælper Danmark - hustruen er ikke velkommen - Ingeniøren 17.02.2022.pdf
Bülow, Morten: SAMFNU - Grundbog til samfundsfag, Systime; sider: 65-80
Kapitel 02.1 Kulturmøder - SamfNU 2. udg. 65-80.pdf
Arbejdspapir - Lektion 1 - Kulturmøder, parallelsamfund - SamNU 65-71 .docx
International energiforsker hjælper Danmark - hustruen er ikke velkommen | Ingeniøren
P.P. - Lektion 1 - Kulturmøder, parallelsamfund - SamNU 65-71 .pptx
Arbejdspapir - Lektion 2 - Kulturmøder, Nationalfølelse vs. nationalisme - SamNU 71-76.docx
25 år efter krigen i Bosnien bliver etniske grupper holdt adskilt med jernhegn i skolegården - Information 09.02.2021 - kort version.docx
25 år efter krigen i Bosnien bliver etniske grupper holdt adskilt med jernhegn i skolegården - Information 09.02.2021 - kort version.pdf
Arbejdspapir - Lektion 3 - Kulturmøder, Integration - SamfNU 75-80 .docx
Jeg forlod islam, fordi den forhindrede mig i at blive integreret i Danmark - Information 29.07.2020.pdf
Jeg forlod islam, fordi den forhindrede mig i at blive integreret i Danmark - Information 29.07.2020.docx
Arbejdspapir - Lektion 4 - Kulturmøder, Kulturelle værdier og identitet - SamfNU 75-80 VT.docx
Arbejdspapir - Lektion 4 - Kulturmøder, Kulturelle værdier og identitet - SamfNU 75-80 VT.pdf
Beregn video 1 af 2: Beregning af andele, indeks og årlig vækst i regneark (google)
Beregn video 2 af 2: Diagrammer + to ord om andet
Rå-data - FV 2015, 2019, 2022 område Kbh
Let forståeligt eksempel på indeks og andels relevans + hvornår man laver kurve- eller søjlediagram
Luk Samfundet Op - 3. udgave - Brøndum & Hansen; sider: 53-62
Luk Samfundet Op 3. udg 53-62.pdf
Medierådgiver- Trumps nye sociale medie Truth Social bliver for hans faste støtter - Jyllands-Posten 20.02.pdf
LIKE - Mehlsen & Hendricks.pdf
Like - F. Hendricks og Mehlsen; sider: 22-37, 128-134, 136-143
Arbejdspapir - Lektion 43 - Kulturmøder og digital dannelse - Like 22-24, 30-37.docx
Find og identificer fake news
Mobil- og skærmpolitik på BOAG - elevinfo
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Samf opgave - Sociale og kulturelle mønstre
26-04-2024
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 14
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 8
International Politik
Vi har arbejdet med realismen, idealismen, hård og blød magt, den danske aktivisme, Huntington og Fukujama samt USA dominans i form af PAX.Americana. FN med særligt fokus på FN Sikkerhedsråd samt elementet af atom-våben indenfor international politk. Ydermere har vi arbejdet med arktiskkonflikten og Ukraine. Til sidst arbejdede vi med terrorisme Al-queda set overfor ISIS, forskelle og ligheder. I forløbet havde vi besøg af Peter Viggo, havde debat om forsvarforbeholdet, havde besøg af Forsvarministeren samt foredrag af tidligere udstationeret soldat Jakob Panton-Christiansen.
Indhold
Kernestof:
Branner, H.: GLOBAL POLITIK (2 udg.), Columbus; sider: 8-25, 34-50, 75-79, 92-96, 98-125, 188-204
P.P. - Lektion 19 - IP, Idealisme og realisme - Global Politik 98-112.pptx
Hvorfor invaderede Putin Ukraine? - Forstå sagen
Arbejdspapir - Lektion 22 - IP, FN og det int. samfund - Global Politik 2. udg. 112-119.doc
Arbejdspapir - Lektion 23 - IP, Aktiskkonflikten - Global Politik 2. udg. 119-125.doc
Konflikt eller samarbejde i Arktis - Århus Universitet 30.09.13.pdf
Ekspert - Kollektiv boykot af Arktisk Råd får langsigtede konsekvenser - Altinget - 07.03.2022.pdf
Arctic War: The Growing Tensions over Arctic Resources - TLDR News
Arbejdspapir - Lektion 24 - IP, USA's dominans - Global Politik 2. udg. 8-16.doc
Arbejdspapir - Lektion 25 - IP, USAs magt - Global Politik 2. udg. 16-25.doc
Remarks by President Biden on the Drawdown of U.S. Forces in Afghanistan - White House 08.07.2021.docx
Den gode opgave.pdf
Arbejdspapir - Lektion 36 - IP, Hård vs. blød magt - Global Politik 2. udg 34-40.doc
Fig. 1.14 - Hård til blød magt - Global Politik 2. udg. s. 40.png
Arbejdspapir - Lektion 37 - IP, Udenrigspolitik, mål & muligheder - Global Politik 2. udg. 188-194.doc
Arbejdspapir - Lektion 38 - IP, dansk aktivisme - Global Politik 2. udg. 194-204 .doc
Tidslinje: Seks krige på tre årtier forandrede Danmark
Arbejdspapir - Lektion 39 - IP, Huntigton & Fukujama - Global Politik 41-50.doc
Arbejdspapir - Lektion 40 - IP, Terrorisme - Global Politik 75-79.doc
Islamisk Stat (IS) - Globalis 22.06.2021.pdf
P.P. - Lektion 41 - IP, Alternative sikkerhedsordninger - Global Politik 2. udg. 92-96.pptx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 20
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 9
Det amerikanske præsidentvalg
I dette forløb arbejder vi med det amerikanske præsidentvalg 2024.
Formålet med forløbet er at undersøge nærmere, hvad det er for et land der går til valg, hvad der er op og ned i det amerikanske valgsystem, hvad kandidaterne vil og hvorfor det amerikanske samfund betragtes som enormt splittet.
Gennem forløbet vil eleverne arbejde med:
- Det amerikanske valgsystem og betydningen af svingstaterne
- Kandidaternes politik
- Trumps populisme
- Det splittede USA, herunder mediernes rolle
- Vælgere og vælgeradfærden
Forløbet danner grundlag for elevernes SRO i samarbejde med engelsk.
Indhold
Kernestof:
Spørgeskema om mobilpolitik - 10 min
Systime e-bog "USA's udfordringer"
Arbejdspapir - Lektion 1 - Amerikanske valg - e-bog USA's udfordringer.docx
Systime e-bog "USA´s udfordringer"
Den gode opgave - Sammenligning - IP.pdf
Systime ebog "USA's udfordringer"
Valgseddel - Amerikanske præsidentvalg 2024.pdf
Stjerner og striber | Guide til en supersized valgdag | DR LYD
VALGSYSTEM: Forstå hvordan valget fungerer i USA
QUIZ: Er det dyrest at være dansker eller amerikaner?
Tip en 12'er - Det Amerikanske Præsidentvalg
DRTV - Deadline: Amerikansk demokrati på vej mod afgrunden?
Systime ebog "Vælgeradfærd og statistik"
!Arbejdspapir - Amerikanske præsidentvalg - Systime ebog Vælgeradfærd og Statistik.docx
Lektien er s. 28-32 samt s. 38-41 i SRP-bogen, som I fik/får udleveret fredag den 8.11.
Omfang
Estimeret: 12,00 moduler
Dækker over: 12
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 10
Sociologi 3 - Ulighed
Forløbet har haft til formål at undersøge ulighed
Lars Olsens ressourcebeholdere, funktionalisme, organiske og mekanisk solidaritet, Karl Marx, Max Weber, stratifikationsteori, konfliktteori.
Indhold
Kernestof:
Jensby, J. G. (ansv.): ULIGHEDENS MANGE ANSIGTER, Columbus; sider: 82-85, 104-117, 119-125, 144-149
Ulighedens mange ansigter 81-85, 107-117.pdf
Arbejdspapir - Lektion 5 - Sociologi, social ulighed - Ulighedens mange ansigter - 82-85.doc
Arbejdspapir - Lektion 6 - Sociologi, teorierne - Ulighedens mange ansigter - 107-117.doc
Ulighedens mange ansigter - kap. 6 slut, 117-141.pdf
Ulighedens mange ansigter 104-106.pdf
Ulighedens mange ansigter 144-149.pdf
Arbejdspapir - Lektion 7 - Sociologi, teorierne - Ulighedens mange ansigter - 82-85, 104-106, 107-117, 119-125, 144-149.doc
Axel Honneths tre anerkendelsesbehov.pdf
Hartmut Rosa og højhastighedssamfundet.pdf
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 7
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 11
Økonomi og velfærdsstat 2
Vi har i forløbet arbejdet med arbejdsmarkedspolitik, konkurrenceevne samt med handelsteorierne absolutte fordele (Adam Smith), komparative og relative fordele (D. Richardo), faktorudrustningsteorien (E. Heckscher) samt teorierne om efterspørgselsforhold og stordriftsfordele.
Indhold
Kernestof:
ETU
Kureer, H.: ØKONOMINU (3 udg.), Systime; sider: 128-139, 177-201
ØkonomiNU, 3. udg. kap 10 Arbejdsmarkedspolitik og kap 14 Konkurrenceevne 128-139, 188-201.pdf
Arbejdspapir - Lektion 1 - Økonomi, arbejdsmarkedspolitik - ØkonomiNU 3. udg. 128-139.docx
Befordringsfradrag og skattefri kørselsgodtgørelse stiger igen i 2024
Arbejdsspapir - Lektion 2 - Økonomi, konkurrenceevne - ØkonomiNU 3. udg. 189-193.docx
Store datacentrer i Danmark - Klimnarådet 2019.docx
Store datacentrer i Danmark - Klimnarådet 2019.pdf
ØkonomiNU, 3. udg. kap 13 Teorier om handel - 177-188.pdf
Arbejdspapir - Lektion 3 - Økonomi, handelsteorierne - ØkonomiNU 3. udg. 177-188.docx
Omfang
Estimeret: 12,00 moduler
Dækker over: 6
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 12
Ideologier, partier og demokratiopfattelse 2
Indhold
Kernestof:
Repetitionsdokument 3RSA
Bilag - Faellesdel - Tabel 2.xlsx
Explainer ved MaH - Linær regression i google sheets.mov
Den gode opgave - Terminsprøve.docx
Den gode opgave - Hypotese.docx
Den gode opgave - Hvad kan der udledes.docx
Repetitionsdokument 3R
P. P.- Fælles respons - Hvad kan der udledes .pptx
P. P.- Fælles respons hypotese .pptx
P.P. - Respons på terminsprøver.pptx
Repetitionsdokument
Repetitionsdokument 3R SA
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 14
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Vis samlet undervisningsbeskrivelse samt elevtilknytning til forløb
lan
Hovedmenu
login
MitID
login
Brugernavn
more_horiz
Mere
{ "S": "/lectio/37/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d52673679366", "T": "/lectio/37/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d52673679366", "H": "/lectio/37/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d52673679366" }