Tradium, Vester Allé
lan
Hovedmenu
history
Versionsinformation
Tradium, Vester Allé
Hovedmenu
Log ind
keyboard_arrow_down
login
Brugernavn
login
MitID
Kontakt
Hjælp
Hjælp
Holdet 2024 htx1 SaC - Undervisningsbeskrivelse
menu
document_scanner
Vis udskriftsvenlig udgave
print
Print med tilpasset bredde til A3
print
Print med tilpasset bredde til A4
Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
2024/25
Institution
Tradium
Fag og niveau
Samfundsfag C
Lærer(e)
Signar Brask Røsvik
Hold
2024 htx1 SaC (
h1 24htx SaC
)
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1
PU - Det optimale indkøb
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1
PU - Det optimale indkøb
Indhold
Kernestof:
Htx - læreplaner 2017
Kap. 1. Samfund, produktudvikling og teknologi (SamfNU HTX)
Kap. 1.1. Teknologisk udvikling og samfundsmæssig forandring (SamfNU HTX
Kap. 1.1: Platformsmodellen (3,2 sider)
Planlægning af spørgeskema
Kap. 11.2 Kvantitativ metode (SamfNU HTX) - 1,7 sider
Kap. 11.2.1 Lav et spørgeskema (SamfNU HTX) - 4,4 sider)
Analyse af spørgeskema – Produktudvikling.docx
Kap. 11.6 Hvordan læser du en tabel? (SamfNU HTX) - 1,7 sider
Oplæg - Trekassemodellen
Artikel: Rekord: Søndag producerede danske vindmøller 30 pct. mere strøm, end vi brugte
Trekassermodellen, Menneskeskabt
Arbejde/oplæg: Kap. 11, 11.1, 11.3 og 11.3.2
Kap. 11.0 Metoder (SamfNU HTX) - 0,5 sider
Kap. 11.1 Hvordan laver vi en undersøgelse? (SamfNU HTX) - 1,0 side
Kap. 11.3 Kvalitativ metode (SamfNU HTX) - 0,6 sider
Kap. 11.3.2 Interviews (SamfNU HTX) - 2,6 sider
Interviewguide - Produktudvikling - Det ideelle indkøb.docx
SamfNUhtx, Kap. 1.5 Modernisering og samfundstyper (1,1 side)
SamfNUhtx, Kap. 1.6.1 Det førmoderne samfund (-1800) (0,4 sider)
SamfNUhtx, Kap. 1.6.2 Det moderne samfund (ca. 1800-1950) (1,4 sider)
SamfNUhtx, Kap. 1.6.3 Det senmoderne samfund (ca. 1950-nu) (1,9 sider)
Produktudvikling - intern prøve - 2024.docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 10
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Vis samlet undervisningsbeskrivelse samt elevtilknytning til forløb
lan
Hovedmenu
login
MitID
login
Brugernavn
more_horiz
Mere
{ "S": "/lectio/572/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d65015246732", "T": "/lectio/572/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d65015246732", "H": "/lectio/572/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d65015246732" }