|
Titel
1
|
Marketing, reklamer og kampagner på sociale medier
Værklæsning af Kræftens Bekæmpelses miniserie: ”Nico & Tine – en miniserie om afhængighed” (https://www.youtube.com/results?search_query=nico+og+tine)
Modul 1: Markedsføring, reklamer og kampagner (Begreb om dansk, Dansklærerforeningen)
Modul 2: Fuckr med din hjerne - Den perfekte reklame (DR, 2014), SAS - What is truly Scandinavian? (SAS, 2020), Laswells kommunikationsmodel: Laswells kommunikationsmodel (Håndbog til dansk, Dansklærerforeningen), Opgave: SAS shitstorm (Begreb om dansk, Dansklærerforeningen)
Modul 3: Interesse og fokus (Begreb om dansk, Dansklærerforeningen), Nico & Tine – en miniserie om afhængighed, episode 1: ”Ny by, nye venner, nye vaner” (Kræftens bekæmpelse, YouTube, 2024)
Modul 4: Reklamens sprog (Begreb om dansk, Dansklærerforeningen), Værklæsning: Nico & Tine – en miniserie om afhængighed, episode 2: "Fra casual til afhængighed" (Kræftens bekæmpelse, You-tube, 2024)
Modul 5: Kampagner vil ændre adfærd (Begreb om dansk, dnasklærerforeningen), Alle fortjener en Volkswagen... men... (Folkekirkens Nødhjælp, YouTube, 2020), Værklæsning: Nico & Tine – en miniserie om afhængighed, episode 3: ”Det er svært at quitte" (Kræftens bekæmpelse, YouTube, 2024)
Modul 6: Kampagnens caseperson (Textur, Systime), Personer, Ydre karakteristik, Indre karakteristik (Begreb om dansk, Dansklærerforeningen).
Modul 7: Berettermodellen (Håndbog til dansk, Dansklærerforeningen), Kampagnefilmens dramaturgi (Textur, Systime), Nico & Tine – en miniserie om afhængighed, episode 4: "Et nej er et nej" (Kræftens bekæmpelse, YouTube, 2024), AIDA-modellen (Textur, Systime)
Modul 8+9: Gruppearbejde med fremlæggelser af kampagnen.
Frivilligt stof: bestemmelse af målgruppen for kampagnen og en vurdering af kampagnens gennemslagskraft. (Textur, Systime), perspektivering: Kræftens bekæmpelse: "Help a Dane" (videoen kan ses her, Kræftens bekæmpelse, YouTube, 2018)
Modul 10: Feedback og evaluering.
|