UCH Gymnasier
lan
Hovedmenu
history
Versionsinformation
UCH Gymnasier
Hovedmenu
Log ind
keyboard_arrow_down
login
Brugernavn
login
MitID
Kontakt
Hjælp
Hjælp
Holdet EUXT22-DA HF3 (2025/26) - Undervisningsbeskrivelse
menu
document_scanner
Vis udskriftsvenlig udgave
print
Print med tilpasset bredde til A3
print
Print med tilpasset bredde til A4
Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
2023/24 - 2024/25
Institution
Z - NAB UCH
Fag og niveau
Dansk A
Lærer(e)
Grit Linding Sand, Hanne Merete Corneliussen
Hold
EUXT22-DA (
EUXT22-DA HF1
,
EUXT22-DA HF2
)
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1
Aviser og nyhedsformidling
Titel 2
Retorik og argumentation
Titel 3
Analyse af reklamekampagner
Titel 4
Tendenser i samtiden
Titel 5
Litteraturhistorie forløb Oplysningtid og Romantik
Titel 6
Forløb om Barndom
Titel 7
Holstebro Kunstmuseum
Titel 8
Forløb om dokumentarfilm
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1
Aviser og nyhedsformidling
Vi arbejder med nyheder i aviser og på tv.
Vi analyserer nyheder og kigger også på fortællende nyhedsjournalistik.
Vi arbejder med de presseetiske regler / de journalistiske spilleregler og ser dokumentarprogrammet "Hængt ud på forsiden - Herningmordet"
Indhold
Kernestof:
5.1 Avisjournalistik Link fra vores "Håndbog til Dansk".
Kompendium til Avisjournalistik 2023.pdf Gem dette kompendium i en mappe.
Velkommen til Dansk. Vi taler lidt om faget og går i gang.
Vores trang til nyt tøj koster klimaet dyrt artikel Berlingske.pdf
Læs de første 6 sider i vores kompendium.
Kig på artiklen i går og find ud hvilke nyhedskriterier og nyhedsbehov, artiklen opfylder. Der er 5 nyhedskriterier og 4 nyhedsbehov.
Analyse af nyhedsindslag om letbane i Odense.docx
Letbanebyggeri koster butikken: Ingen erstatning, når vejarbejde gør det svært at drive forretning- Nyhedsreportagen findes her.
Læs s.19-20 i vores pdf-fil / kompendium om nyhedstrekanten og sørg også for at spørgsmålene fra i fredags er besvaret. Vi ses :-)
Læs i kompendiet om fortællende nyhedsjournalistik og servicejournalistik, s.15-19.
Under overfladen: Narkokarteller smugler kokain i Nordsøen | TV MIDTVEST Et eksempel på fortællende nyhedsjournalistik.
I denne time arbejder vi med fortællende nyhedsjournalistik. Se i kompendiet s.15, 16 og 17. Det er samme lektie som til torsdag.
Læs artiklen og find beviser på, at artiklen fra TVMidtVest er et eksempel på fortællende nyhedsjournalistik, en såkaldt feature.
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 6
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 2
Retorik og argumentation
Vi analyserer meningsjournalistik.
Vi anvender Det retoriske Pentagram, Toulmins argumentationsmodel og kigger på sproglige virkemidler.
Indhold
Kernestof:
4.9 Retorik Det retoriske Pentagram
Læserbrev Kattefolk stop jer selv Politiken 2022.docx Læs dette læserbrev forud for timen.
Afskaf kongehuset, kommentar fra BT.pdf
Kongehuset er alt andet end forbilledligt arbejdsark.docx
Find på et argument til denne time. Fik du skrevet alle 6 bestanddele ned i timen i går?
Vi gør kommentaren fra i går færdig, og dernæst arbejder I med afleveringen.
Kig i kommentaren og find 5 eksempler på sprog. Hvad gør afsender for at fastholde læsers opmærksomhed? Se arbejdsarket for hjælp.
4.10 Argumentation Læs om Toulmins argumentationsmodel her og stop, når du kommer til argumenttyper.
Tekst 5 Jan Gintberg om elbiler.pdf Læs Jan Gintbergs debatindlæg fra Politiken den 25/01 2020.
Sproglig virkemidler.pptx
Vi arbejder videre med Gintbergs tekst. I finder sproglige virkemidler i Gintbergs tekst.
Den fjerde statsmagt og etik.pptx
Sluk solariet - Din hud glemmer aldrig
Vi kigger på argumentation og virkemidler i en reklame og dernæst arbejder vi med pressen som den 4. statsmagt.
Vi arbejder med de presseetiske regler.
Hængt ud på forsiden Herning mordet DR1.docx
Vi arbejder videre med "Hængt ud på forsiden".
De journalistiske Spilleregler.pdf Skim denne tekst om de presseetiske regler forud for timen.
Vi arbejder med kunsten at skrive en indledning.
Minlæring Her finder du bogen "God Stil".
Alex Vanopslaghs folkemødetale
Den gode tale: 3 retoriske råd
4.9 Retorik - Taler Læs her om retorik og taler forud for timen
Alex Vanopslags folkemødetale Læs denne tale forud for timen
Alex Vanopslaghs folkemødetale.docx
Analyse af Alex Vanopslags folkemødetale 2023.docx
Læs tømrer Anders Nielsens klumme til i dag. Den ligger under "opgaver".
Definitionen på en klumme.docx En klumme er meningsjournalistik / opinionsjournalistik ligesom læserbreve, kronikker, kommentarer og lign.
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Analyse af avisartikel
10-09-2023
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 15
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 3
Analyse af reklamekampagner
Vi arbejder med reklamekampagner.
I forrige forløb har vi arbejdet med sprog og argumentation og det er derfor nærliggende at anvende denne viden på kampagnegenren.
Eleverne har i grupper holdt oplæg for mig om en selvvalgt reklamekampagne, og vi har i fællesskab arbejdet med en kampagne fra Fødevarestyrelsen. Denne opgives som værk.
Indhold
Kernestof:
Kampagnespottet
Kampagnearbejde Fødevarestyrelsen.docx
Oplysnings- og informationskampagnen Læs om denne kampagnetype forud for timen.
Vi øver os i at lave fodnoter til den kommende aflevering.
Vi taler om analyserne fra i går først. Flere af jer sagde rigtignok, at sangen "Hvad fuck er en bælgfrugt?" er til de unge. Vi går på jagt efter beviser :-)
Hvad fuck er en bælgfrugt? Studerende går viralt Læs denne tekst forud for timen.
norsk reklame Forsvaret.docx
Toms Yankie-Bar reklame i Billed-Bladet 1955
Kampagnens historie Læs dette korte kapitel forud for timen.
Vi ser en gammel reklame med Ove Sprogøe fra 1950erne; Snehvidt vaskepulver ligesom vi ser en reklamefilm for Jomi Højfjeldssole.
Tidslinje - reklamens historie i Danmark fra DR1
Zlatan du gamla du fria Volvo reklame.docx
5.6 Reklamer Laswells kommunikationsmodel Skim Laswells model og de enkelte punkter igennem inden timen og scrol dernæst ned til "Reklamefilm". Her er 3 korte afsnit om den kommercielle reklamefilm. Den kan inddeles i tre genrer: Den lyriske, den nar
Vi foretager analyse af Volvos reklame. Se Word-filen på timen i går.
Opstart af gruppearbejde forud for oplæg for mig.
Vi starter lige timen med at finde ud af, hvilken danske film vi skal se (og analysere) :-)
Gruppearbejde fortsat. Lav en god power point, som viser jeres analyse.
Gruppearbejde for sidste gang. Power point laves færdig og I øver jer på at holde oplæg og aftaler hvem, der siger hvad - og finder ud af, hvor lang tid jeres oplæg varer :-)
Oplæg begynder. Når man ikke holder oplæg for mig, så ser man filmen "Sommeren ´92" som jeg har lånt til os på CFU. Dvs. at du kan logge på med dit UniLogin og se de minutter hjemme, som du går glip af, mens du holder oplæg for mig ;-)
EUX HF1 Oplæg for mig reklamekampagne.docx Her er oversigten. Vi begynder med gruppe 1, gruppe 2 osv.
Oplæg for mig - fortsat.
Sommeren 92 film.docx Når filmen er færdig, så besvarer man spørgsmål 2, 5 og 7 resten af timen.
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Retorik og argumentation
08-10-2023
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 13
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 4
Tendenser i samtiden
Indhold
Kernestof:
Oplæg for mig - fortsat.
Sommeren 92 film.docx Når filmen er færdig, så besvarer man spørgsmål 2, 5 og 7 resten af timen.
2.1 Kontrakter, koder og genrer Læs om fakta og fiktion forud for vores arbejde med filmen "Sommeren´92".
Fakta og fiktion.pptx
5.4 Spillefilm Læs om hvad der kendetegner spillefilm forud for timen.
Vi arbejder videre med "Sommeren 92" efter gennemgang af ny teori.
Analyse af Sommeren 96 koder og spillefilm.docx
Vi afvikler de sidste oplæg. I analyserer filmen imens.
Aktantmodellen Vi foretager analyse af "Sommeren" 92 ved hjælp af denne model.
Vi gør arbejdet med filmen helt færdig.
Ny aflevering for.
Læreplads Vi læser en novelle.
Opstart af forløb om Tendenser i Samtiden. Filmen "Sommeren 92" er en del af dette forløb.
Analyse af litteratur.
Foretag personkarakteristik af jeg-fortælleren, den unge mand, i novellen "Læreplads". Forhold dig også til hans relation til hans far.
3.1 Hvad handler teksten om? Personkarakteristik.
Vi arbejder med torsdagens program.
Og så siger jeg lidt om brug af skærm i timerne. Vi har en del timer sammen frem mod jul (Dansk på A-niveau kræver en del timer) og for mange gamer i timerne. Det skal stoppe.
Jakob Ejersbos univers
Vi læser og analyserer novellen "Punk Afrique" fra novellesamlingen "Revolution".
En eksistentiel ønskeseddel – Niviaq Korneliussen Her findes arbejdsspørgsmål. Scrol ned.
Novelle af Niviaq Korneliussen Ønskeseddel.docx Læs denne korte novelle forud for timen.
Novelle af Niviaq Corneliussen: Ønskeseddel Teksten findes også her.
Yahya Hassan: YAHYA HASSAN (2013)
Se det berømte klip: Her får Yahya Hassan sit gennembrud på tv
Vi kigger på endnu en tendens fra samtiden.
Uhuru Peak fra Revolution 2009.pdf Læs indtil s.88 øverst. Stop ved "Næste morgen".
Uhuru Peak af Jakob Ejersbo.docx
Uhuru Peak. Læs novellen færdig til denne time.
Juleklip. Hvem sørger for en playliste? Jeg medbringer pebernødder :-)
Kreativ øvelse om Panos. Se Word-filen fra i går.
Der er uro i disse 2 timer, da I skal fremlægge EO1. De resterende elever laver derfor aflevering til på søndag eller læser novellen "Diskretionslinjen" (som ligger under opgaver).
Yahya Hassan: YAHYA HASSAN (2013) Vi arbejder med digtene "Barndom" og "Jetlagformørkelse". Læs digtene forud for timen.
Vi ser Thomas Korsgaards Coronamonolog "Nu må du ikke bliver sur".
Vi arbejder med uddrag af Thomas Korsgaards roman "Hvis der skulle komme et menneske forbi" kapitel 24 og 25.
Thomas Korsgaard: Hvis der skulle komme et menneske forbi
8. 2000-2020: Eksperimenterende realisme Vi kigger på alle tendenser.
Vi går en tur på UCH-biblioteket. Medbring meget gerne dit sygesikringsbevis.
Læs novellen "Diskretionslinjen" til denne time.
Thomas Korsgaard novellen Diskretionslinjen fra samlingen Tyverier 2019.pdf
Teksten ligger også OCR-behandlet under opgaver (jeg kan pt. ikke få lov til at uploade her pga. dårligt net)
Vi undersøger, hvordan man laver power point med lyd.
Læs Thomas Korsgaards eneste interview om kortromanen Mente I det .Interviewet findes også her.
Praxis Forløb til "Mente I det" Åbn linket og læs forfatterportrættet og interviewet med Thomas Korsgaard forud for timen.
Opgaver til uddraget af Thomas Korsgaards kortroman.docx
Gennemgang af de 5 gruppers analyse. Vi perspektiverer afslutningsvist kortromanen til Tendenser i Samtiden / eksperimenterende realisme. Hvad passer på "Mente I det"?
Første Dag Sang af Benjamin Hav fest. Ella Augusta.
Første Dag af Benjamin Hav.docx
I arbejder videre med jeres power point; analyse af "Diskretionslinjen".
Medbring kortromanen "Mente I det," så tager jeg den med på biblioteket til aflevering :-)
Medbring "Mente I Det," så den kan komme tilbage til biblioteket. Vigtigt, da andre klasser står i kø.
I får stil retur.
Medbring pålæg til boller!
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 28
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 5
Litteraturhistorie forløb Oplysningtid og Romantik
Oplysningtid og Romantik
Kanonforfattere
Indhold
Kernestof:
Rather Homemade Productions: "Oplysningstiden - Hvad fanden skete der lige der"
4. 1720-1800: Oplysningstiden
Kære alle. Så er sommerferien til ende og skoleåret begyndt. Jeg glæder mig til at se jer igen og høre nyt om jeres sidste halve år. I denne time taler vi lidt om, hvor langt vi er kommet i danskfaget, og så starter vi stille og roligt ud med vores n
En kongelig affære (2012) - Officiel trailer
4. 1720-1800: Oplysningstiden Se denne video forud for timen og notér mindst 8 ting, der kendertegner perioden.
Læs også de to kapitler, som er under videoen. De er korte og hedder "Oplysningstidens samfund" og "Livssyn".
Erasmus Montanus (1723, uddrag)
5 ting du skal vide om: Ludvig Holberg
Erasmus Montanus Det kongelige Teater
Vi gør uddraget fra Holbergs "Erasmus Montanus" færdigt. Genlæs gerne scene 3, så du er klar til at arbejde med den.
Spørgsmål til Erasmus Montanus anden akt scene 3.docx
Der er et yndigt Land - udfyld.pdf
Rather Homemade Præsenterer: Romantikken - Hvad skete der lige der? Se denne video forud for timen. Tag noter, så du kan huske mindst 5 pointer.
I Danmark er jeg født tekst.docx Tekst af H.C. Andersen.
I Danmark er jeg født Video YouTube.
4.2 Sproglige billeder
5. 1800-1870: Romantikken I sidste time så vi videoen i fællesskab. Forud for timen skal du notere dig, hvilke varianter, der findes inden for den romantiske litteratur.
Vi arbejder med nationalromantikken.
Fremlæggelser i grupper om Romantikken.docx
I denne time finder I ud af, hvilken variant af Romantikken, som jeres tekst repræsenterer. Dén variant skal I kunne forklare klassen til oplægget (eventyr-gruppen tager udfordringen op). I finder også noget om jeres forfatter i vores I-bog "Litterat
Forud for denne time læser du den tekst, som din gruppe arbejder med.
Gruppearbejde. Aftal lektie hjemme til i dag i gruppen.
Den første gruppe, som jeg taler med er "Præludium". Find evt. digtet på YouTube; Kim Larsen fx.
3.1.2 Disposition
2.1 Inden du skriver
I lægger sidste hånd på jeres power point. Flere er sikkert snart færdige. Du går derfor i gang med at lave indledningen til deres skriftlige aflevering.
Alle grupper holder oplæg for klassen i denne time :-)
den lille pige med svovlstikkerne læst op - Google-søgning
Et barn er født i Betlehem
Sig nærmer tiden
Det er så yndigt at følges ad
Vi afvikler de sidste to oplæg.
2.2 Skriv din opgave Vi dykker ned i, hvordan man laver en indledning, og I går dernæst i gang med indledningen til jeres aflevering.
Oplæsning af litteratur Opstart af værklæsning; "Sildig Opvågnen" af Steen Steensen Blicher. Værket kan høres her.
Blicher Sildig Opvågen OCR.PDF
St.St. Blicher: Brudstykker af en Landsbydegns Dagbog Læs om Blicher forud for timen. Klik også på "Læs mere om forfatteren Blicher" og læs det kapitel. Der er tale om to korte kapitler.
Læs til og med linje 240 i "Sildig Opvågnen" forud for denne time og noter derudover de nye navne, som dukker op i historien.
Eksempler på indledninger.docx
Læs til og med linje 460 i novellen.
Personkarakteristik fortsat. Grupperne fortæller om deres arbejde.
Personkarakteristikker.docx
Analyse af komposition i Sildig Opvågnen.docx
Hvad er diskursanalyse.pptx
Københavner Kærlighed
Foretag diskursanalyse af reklamen "Københavner Kærlighed". Du skal finde ækvivalenskæde og differenskæde.
Kommentar Liv la Cour om at skralde i Information.docx
Vi taler om resume. Øver resume på fx Liv la Cours klumme.
Hvad er et resumé.docx
H.C. Andersen Mick Øgendal møder HC Andersen. Afslutning af vores litteraturhistoriske forløb.
Opstart af nyt forløb; "Barndom".
Blinkende lygter indsætningsøvelse.docx
Blinkende Lygter personer.docx
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Oplæg Romantikken
06-09-2024
Aflevering Romantikken
15-09-2024
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 25
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 6
Forløb om Barndom
Forløb om barndom.
Kanontekster.
Filmanalyse.
Indhold
Kernestof:
H.C. Andersen Mick Øgendal møder HC Andersen. Afslutning af vores litteraturhistoriske forløb.
Opstart af nyt forløb; "Barndom".
Blinkende lygter indsætningsøvelse.docx
Blinkende Lygter personer.docx
Vi ser filmen "Blinkende Lygter" af Anders Thomas Jensen. Filmen er fra år 2000.
Blinkende Lygter - analyse af filmen.docx
Vi ser de sidste 10 min. Dernæst filmanalyse.
Se den aflyste time tirsdag.
Berettermodellen
Diskussionsspørgsmål til filmen.docx
Vi mødes foran Holstebro Kunstmuseum. Kør direkte, når I får fri kl. 10.10.
Blinkende lygter Læs dette kapitel forud for timen. Dernæst fortsat gruppearbejde om personerne.
Oplæg om filmen Blinkende Lygter HF2.docx
Gruppearbejde for sidste gang. I laver et power point med tekst. Oplæggene afvikles i næste time.
Oplæg. Vi når alle 4 i denne time.
Man læser næste uges lektie, når man er færdig.
Karen Blixen: Ringen | Litteraturhistorien – på langs og på tværs Læs de korte afsnit inden selve novellen "Ringen" forud for timen. Novellen læses i skolen.
Supplerende materiale til Blixens novelle. Se, hvordan den udkom i USA.
Spørgsmål til Øgendahl og de store forfattere Karen Blixen.docx
Mick Øgendahl møder Karen Blixen
Lav spørgsmål 1-11 (minus nr.8) til "Ringen".
Jeg medbringer også en kryds og tværs til "Ringen" - så vær skarp!! ;-)
Dernæst en skriveøvelse i tilknytning til "Ringen".
Ringen, efter bruddet, kreative øvelser.docx
Eksistentialismen.pptx HCO taler om denne filosofiske retning.
om begrebet eksistentialisme.pdf
Paradisæblerne - arbejdsspørgsmål.docx
digteroglandskab_martin_a_hansen_paradisaeblerne.pdf
Læs Martin A. Hansens novelle "Paradisæblerne" forud for timen. Vi har 3 timer sammen i dag, så vi skal have noget at arbejde med.
Hansen, Martin A.: Paradisæblerne (1953) | Litteraturens huse Novellen ligger også her på Systime, hvis man vil høre den :-)
Jeres kreative skriveøvelser fra i fredags.
3.1.3 Opgavebesvarelse | Guide til skriftlig dansk hhx/eux
Rejsen til Ribe af Peter Seeberg novelle.pdf Læs denne tekst forud for timen.
Rejsen til Ribe af Peter Seeberg novelle OCR.PDF
Mysterier om de grønne timer i næste uge er nu løst, og jeg kommer med en forklaring ;-)
Det blomstrende slagsmål (1920) | Litteraturportalen
Læs digtet "Det blomstrende slagsmål" igen til denne time (se fredag). Vi gør forløbet om Barndom færdigt.
Om terminsprøven på fredag.
2. Fakta og fiktion | Håndbog til dansk – litteratur, sprog, medier Power pointen bygger på dette kapitel.
Fakta og fiktion - dokumentarfilm.pptx
Opstart af nyt forløb og valg af dokumentarfilm.
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Aflevering til Barndom
06-11-2024
Oplæg Blinkende Lygter
08-11-2024
Blinkende Lygter
11-11-2024
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 21
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 7
Holstebro Kunstmuseum
Besøg på Holstebro Kunstmuseum.
Rundvisning ved en kunsthistoriker.
Analyse og fortolkning af moderne kunst.
Indhold
Kernestof:
Vi mødes foran Holstebro Kunstmuseum. Kør direkte, når I får fri kl. 10.10.
Omfang
Estimeret: 2,00 moduler
Dækker over: 2
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 8
Forløb om dokumentarfilm
Analyse af dokumentarfilm
Indhold
Kernestof:
Læs digtet "Det blomstrende slagsmål" igen til denne time (se fredag). Vi gør forløbet om Barndom færdigt.
Om terminsprøven på fredag.
2. Fakta og fiktion | Håndbog til dansk – litteratur, sprog, medier Power pointen bygger på dette kapitel.
Fakta og fiktion - dokumentarfilm.pptx
Opstart af nyt forløb og valg af dokumentarfilm.
Hjemme ser du to dokumentarfilm. Tag noter, så du kan huske handlingen. Brug vedhæftede fil.
Ark til FILMNOTER.docx
DRTV - Forfulgt af politiet? Se denne dokumentar.
Log på CFU og se "Skjold & Isabel" eller se den på DRTV.
DRTV - Skjold og Isabel - det første break-up
Filmiske virkemidler i dansk.pptx
Dokumentarfilmstyper.pptx
5.2 Dokumentarfilm og Mockumentary | Håndbog til dansk – litteratur, sprog, medier
Læs dette kapitel om dokumentarfilm. Stop, når du kommer til kapitlet om Mockumentary. Du skal lære at kende forskel på de forskellige typer af dokumentarfilm. Det er pointen med denne lektie.
Forfulgt af politiet.docx
DR sætter troværdigheden over styr
Jens skød sig selv i hovedet som 10-årig og overlevede Se denne kortfilm forud for timen.
Jens skød sig selv i hovedet som 10årig.docx
Gruppearbejde opfølgning på terminsprøven.docx
Stile retur; feedback og gruppearbejde om stilene.
Vi arbejder med årets sidste aflevering. Gennemgang af spørgsmålene fra i fredags, så gik på dem, hvis ikke du blev færdig i timen. Vi giver hinanden ideer til afleveringen.
Vi arbejder med "Skjold og Isabel"
’Skjold & Isabel’-instruktør: »Jeg er aldrig før kommet så tæt på nogen, som jeg gjorde der« Læs denne artikel forud for timen.
Skjold & Isabel på Filmcentralen.
Vi ser Ved det grønne Bord; mundtlig dansk eksamen. Eleven trækker nemlig en dokumentarfilm.
Eksamen 1 fra Ved det grønne Bord Jan Grarup Krigsfotograf.pdf Læs teksten forud for timen.
Afslutning, glædelig jul og tak for denne gang :-)
HCO har lavet en Jeopardy, der passer lige til os.
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Terminsprøve Dansk A
29-11-2024
Dokumentar
19-12-2024
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 21
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Vis samlet undervisningsbeskrivelse samt elevtilknytning til forløb
lan
Hovedmenu
login
MitID
login
Brugernavn
more_horiz
Mere
{ "S": "/lectio/6897/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d74087787178", "T": "/lectio/6897/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d74087787178", "H": "/lectio/6897/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d74087787178" }