Frederiksberg Gymnasium
lan
Hovedmenu
history
Versionsinformation
Frederiksberg Gymnasium
Hovedmenu
Log ind
keyboard_arrow_down
login
Brugernavn
login
MitID
Kontakt
Hjælp
Hjælp
Holdet 2023 Fr/acuxz - Undervisningsbeskrivelse
menu
document_scanner
Vis udskriftsvenlig udgave
print
Print med tilpasset bredde til A3
print
Print med tilpasset bredde til A4
Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
2023/24 - 2024/25
Institution
Frederiksberg Gymnasium
Fag og niveau
Fransk B
Lærer(e)
Hold
2023 Fr/acuxz (
1acuxz FrF
,
2acuxz FrF
)
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1
Forløb#1 L'amitié
Titel 2
Forløb#2 L'école et la jeunesse EKSAMEN
Titel 3
Forløb#3 Le monde francophone EKSAMEN
Titel 4
Forløb#4 Paris la grande ville
Titel 5
Forløb#5 Les banlieues EKSAMEN
Titel 6
Forløb#6 Dyrk sproget videoprojekt digitale medier
Titel 7
Forløb#7 Les SDF en France EKSAMEN
Titel 8
Oversigt over tilladte elektroniske hjælpemidler
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1
Forløb#1 L'amitié
Kernestof:
Tekst: 5 bonnes amis (franskportalen.dk)
Film:
- Les Intouchables (Éric Toledano, Olivier Nakache, 2011)
- Le temps de secrets (Christophe Barratier, 2022)
Indhold
Kernestof:
Vi ser på de regelmæssige verber med endelsen -er.
Opgaver på MinLæring om être og avoir:
Vi ser videoen "L'amitié qu'est-ce que c'est?" Og svarer på spørgsmål. Link til video:
Lektie: https://app.minlaering.dk/lektier?vis=240400
Lektie: Opgaver om adjektiver på MinLæring
Vi arbejder videre med l'amitié og adjektiver.
Vi ser filmen Les Intouchables
Vi ser filmen færdig og bagefter laver vi juleopgaver:
Skriftligt arbejde:
Titel
Afleveringsdato
Décris une image - Les amies
04-12-2023
Omfang
Estimeret: 8,00 moduler
Dækker over: 5
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 2
Forløb#2 L'école et la jeunesse EKSAMEN
Kernestof:
Tekst: "La vie scolaire" - baggrundstekst om det franske skolesystem
Tekst: "Les discussions continuent" (fra Carte Blanche om et møde på et gymnasium, hvor elever, lærere og forældre diskuterer problemer i skolen)
Tekst: "35 kilos d'espoir" (uddrag af roman af Anna Gavalda om en dreng, der hader at gå i skole) - læst 30.4 2025 - find tekst i Lectio.
Tekst: "La journée habituelle d'Antoine" (fra
franskportal.dk
om hverdagen for en gymnasielev i Frankrig)
Film:
La vie scolaire (Grand Corps Malade, 2019) - om en problemfyldt skole i en forstad til Paris
Video:
"Voici mon école" (YouTube) - en dreng fra Martinique viser rundt på sin skole
Videoprojekt: "Voici notre lycée" - eleverne laver en videopræsentation af gymnasiet
I dette forløb har vi haft fokus på forskellene mellem det franske og danske skolesystem og unges problemer og udfordringer i skolen/gymnasiet. Vi har også haft fokus på dansk og fransk ungdomsliv og hverdag.
Indhold
Kernestof:
Vi starter et nyt lille emne op om "L'école". Dagens program med 3 punkter:
Vi laver Quizlet med ordforråd til at tale om skole og gymnasie.
I laver jeres manuskript til videoen færdigt og optager videoen på skolen.
1. Vi gennemgår tidsudtryk, klokken, måneder, ugedage mm.TIDSANGIVELSER.pdf
I laver en lille mundtlig øvelse: Un petit interview.docx
LEKTIE: Grammatik på MinLæring: Aller og faire + lidt blandet
Vi læser teksten "Les discussions continuent"Texte les discussions continuent.pdf og laver opgaver.
AFLEVERING: Skriftlig opgave, Une journée de ma vie. Præsentationer af en serie/film: Dicte, Louis, Patricia + Klara, Victoria, Helena
I anden del af modulet deles klassen op og vi laver to forskellige aktiviteter
Præsentationer af en serie/film:
Lektie: Opgaver på Min Læring om nægtelser
I deles op i to hold: det ene laver mundtlig billedbeskrivelse og det andet laver grammatikopgave: 1Ggramopgave.pdf
Vi ser filmen La vie scolaire
Vi ser La vie scolaire færdig og arbejder med den. Opgaver: la_vie_scolaire_elev_materiale.pdf Lav fra opgave 2 og frem
Vi laver mundtlig billedbeskrivelse 2 og 2, hvor I præsenterer for mig. Billederne, som I skal præsentere er her: Mundtlig billedbeskrivelse LaVieScolaire2024.docx
Dem, som var fraværende mandag laver mundtlig billedbeskrivelse 2 og 2, hvor I præsenterer for mig. Billederne, som I skal præsentere er her: Mundtlig billedbeskrivelse LaVieScolaire2024.docx
Opgaver på Min Læring om verber på -ir og -re
Vi arbejder med "nos habitudes virtuelles et les réseaux sociaux" (vores virtuelle vaner og brugen af sociale medier)
Vi arbejder videre med opgaverne om les "Les habitudes virtuelles" - opgave 4 (musikvideoen). Fransk_2_-_Fransk_2_-_Nos_habitudes_virtuelles_-_Interaktiv.pdf
Dem, som var fraværende i sidste uge laver mundtlig billedbeskrivelse 2 og 2, hvor I præsenterer for mig. Billederne, som I skal præsentere er her: Mundtlig billedbeskrivelse LaVieScolaire2024.docx
Vi tager karaktersamtaler og I ser film imens
Omfang
Estimeret: 14,00 moduler
Dækker over: 16
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 3
Forløb#3 Le monde francophone EKSAMEN
Kernestof:
Tekster
- Introtekster på
Franskportal.dk
: "La francophonie" og "Les francophones".
- "Moussa Lô" (udleveret tekst fra Paroles francophones)
- "La Guadeloupe" ( fra Carte Blanche om en ung mand i Guadeloupe, som drømmer om et bedre job)
- "Partir du Paradis" (tekst på baggrund af en podcast om en pige fra Réunion, der tager til Europa for at studere)
Podcast:
- "Surfer au Sénégal" (Duolingo Podcast, om en pige, der vil være professionel surfer i Senegal mod sin families vilje)
Film:
Yao (Filmstriben) - om drengen Yao, der møder sit idol, den kendte skuespiller Seydou Tall, og de rejser rundt i Senegal sammen.
Andet: Mundtlige præsentationer om fransktalende lande for klassen
I dette forløb har vi haft fokus på de fransktalende lande og på de tidligere franske koloniers relation til Frankrig samt fransk kultur og sprog, der findes i mange dele af verden. Vi har haft særligt fokus på Senegal.
Indhold
Kernestof:
Vi ser filmen "Min sommer i Provence færdig" og tager de sidste karaktersamtaler.
I svarer på spørgsmålene til de to introtekster fra sidste uge og vi gennemgår sammen.Nous parlons français.pdf
I går i gang med at arbejde i grupperne på jeres præsentationer af et fransktalende land. Her kan I se, hvad præsentationen skal indeholde: LaFrancophonieLes présentations.docx
I arbejder selv hjemme, da I skal lytte til en podcast: "Surfer au Sénégal": https://podcast.duolingo.com/episode-18-surfer-au-senegal-surfing-in-senegal
Lektie: Opgaver på MinLæring om verber på -er og avoir/être.
Vi gennemgår brug af accenter og tegn på fransk og udtaleregler:
I skal ud på en lille "Balade à Copenhague" - en tur ud for at finde fransk kultur i byen og lave en video om det undervejs.
I arbejder selv hjemme i dag. Opgaverne på Min Læring skal være lavet klokken 10.
Mundtlige præsentationer af fransktalende lande:
Lektie om delingsartikler på MinLæring: https://app.minlaering.dk/lektier?vis=261914
Vi læser en tekst om Guadeloupe
Possesive pronominer: Possesive pronominer.docx
Lektier om Possesive pronominer på Min Læring
Vi hører præsentation:
Vi ser filmen "Yao", der foregår i Senegal - Omar Sy spiller en af hovedrollerne
Opgaver til filmen "Yao": Fiche de travail Yao.docx
Opgaver til filmen Yao (dem som ikke var der fredag, laver dem hjemme): Fiche de travail Yao.docx
Vi taler om opgaverne til filmen Yao, som vi arbejdede med fredag.
I laver opgaverne færdigt til teksten Moussa Lô og vi gennemgår dem sammen. Spørgsmål: Questions pour Moussa Lô.docx
Vi laver en skriveøvelse om emnet Les pays francophones. Det er en oversættelse fra dansk til fransk og en billedbeskrivelse. I må bruge billedbeskrivelsesmodellen: Boîtes à outils.pdfog ordbog og vi bruger 45 min.
Dem, som ikke var til stede mandag, laver skriveøvelsen om "Les pays francophones" i klassen.
Mundtlig præsentation: Aliza og Shifa (Monaco)
Opgaver præpositioner:
Vi gennemgår præpositioner og laver opgaver. I laver en video i grupper, hvor I bruger præpositioner.
I læser teksten "Partir du Paradis" om en ung pige fra La Réunion i det indiske Ocean, der tager til Frankrig. I forbereder en præsentation af teksten to og to.
Når man er færdig med den mundtlige præsentation, færdiggøres grammatikopgaverne, som man mangler på Min Læring. Det drejer sig om de tre sidste lektier: Genitiv, Possesive pronominer og Delingsartikler. Opgaverne skal være lavet, inden sidste underv
I præsenterer teksten "Partir du paradis" for mig i grupper. I skal tale 3-5 minutter. Se tekst og spørgsmål her: LaFrancophonieTekstPartirDuParadis2024.docx
I arbejder hjemmefra og skal lave en screening på MinLæring. Jeg noterer fravær, hvis man ikke har færdiggjort den kl. 10. Opgaverne er en blanding grammatik og læsning/lytning/forståelse.
Vi læser en artikel om det franske oversøiske territorium i Stillehavet Ny Kaledonien - la Nouvelle Caledonie - hvor der de sidste uger har været optøjer: https://www.dr.dk/nyheder/udland/efter-over-en-uges-uro-besoeger-praesidenten-stillehavsoeer-ra
Omfang
Estimeret: 16,00 moduler
Dækker over: 21
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 4
Forløb#4 Paris la grande ville
Kernestof:
Tekster:
"J'adore Paris" (fra Paris - la grande ville, Systime)
"L'aliénation et la solitude" (fra Paris - la grande ville - Systime)
Sang og tekst:
Dodo, boulout, resto, dodo (Eddy Mitchell)
"Les champs Élysées" (Joe Dassin)
Film:
Kortfilmen "Skin"
Kortfilmen "Quai de Seine"
Andet: Eleverne har lavet mundtlige præsentationer af et ophold i Paris med besøg på attraktioner osv.
I dette forløb har vi haft fokus på de positive og negative sider af Paris og de fordele og ulemper, der er ved at leve i en storby.
Indhold
Kernestof:
Velkommen tilbage! Vi taler om, hvad fransk i 2g går ud på - hvilke emner og forløb, vi kommer til at arbejde med. Vi laver et nogle mundtlige øvelser, så vi kommer i gang med fransk igen:-)
Vi øver verberne être, avoir og aller + lærer tiden "futur proche" (nær fremtid).
Repetition af verberne avoir, être og aller på Min Læring
Dagens sang.
Vi laver en test med verberne être, avoir og aller + le future proche (nær fremtid). I skal kunne bøje alle tre verber og bruge dem i sætninger. HUSK BLYANT!
I arbejder videre med jeres billedbeskrivelse og lille historie om parret på billedet. Når I præsenterer det, må I skrive 10 ord ned hver på et papir. I skal tale i 2-3 minutter samlet. Vi når nogle grupper i dag og resten i næste uge.
Opgaver på MinLæring: faire + det er / der er + blandet
Sang: Formidable
De sidste præsenterer deres billedbeskrivelse for mig ( Aya, Ayah, Shifa, Aliza, Emilia, Rosa)
Vi laver Quizlet med ordforråd om Paris: https://quizlet.com/dk/820519342/paris-la-grande-ville-flash-cards/?i=3twwwt&x=1jqt
Vi arbejder videre med passé composé og imparfait
Opgaver på Min Læring om passé composé med avoir som hjælpeverbum
Vi arbejder videre med passé composé og imparfait. I skal lave en skriveøvelse to og to som skal afleveres - et postkort fra Paris ”Une carte postale de Paris”
Vi ser kortfilmen "Quai de Seine" og laver opgave 7, 2 og 5 på Franskportal.dk:
Opgaver om passé composé og imparfait på Min Læring
Vi arbejder med Jacques Datins kendte sang "Dans ma rue" og taler om kvartererne Montmartre og Pigalle og de mindre positive sider af livet i "la grande ville". Jacques Datin Dans ma rue.docx
I får tid til at lave spørgsmålene og billedbeskrivelsen færdig til sangen "Dans ma rue" Jacques Datin Dans ma rue.docx
I arbejder med besvarelsen til kortfilmen Skin, som skal laves færdig i dag, indtales og afleveres på Lectio (opgaver).
Vi diskuterer de negative og de positive sider af livet i storbyen og I laver små mundtlige præsentationer ud fra billeder
Salut! I skal arbejde selv i dag. Line kommer og tager fravær, når hun har sat sin egen klasse i gang (indenfor ca. 10 min.) Derefter skal I arbejde med en individuel skriftlig opgave, som skal afleveres efter efterårsferien (24.10) - opgaven er opre
Omfang
Estimeret: 12,00 moduler
Dækker over: 16
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 5
Forløb#5 Les banlieues EKSAMEN
Kernestof:
Tekster:
- Introtekst, Les banlieues (Les banlieues kompendium)
- La Délinquance (reportage i Les banlieues kompendium)
- Suite à la mort de Nahel, des violences un peu partout en France (nyhedsartikel,
1jour1actu.com
)
- Devant la tour (Les banlieues kompendium, uddrag af roman)
Sang, tekst og musikvideo:
"Jeune de banlieue" (Disiz la Peste)
Film:
Les Misérables (2019)
La haine (1995)
Video:
Nyhedsklip fra franske nyheder om urolighederne efter drabet på Nahel
I dette forløb har vi haft fokus på livet i de franske forstæder uden for Paris og de store byer, som er præget af fattigdom, kriminalitet og sociale problemer. Vi har blandt andet beskæftiget os med forholdet mellem politi og unge samt urolighederne, der opstod i hele Frankrig efter at politiet dræbte den 17-årige Nahel i en forstad til Paris i 2023.
Indhold
Kernestof:
Vi starter nyt emne op om forstæderne (Les banlieues) til Paris og de franskmænd, der bor der
Vi læser en artikel om drengen Nahel, der blev skudt af politiet i 2023 i en forstad til Paris: https://www.1jour1actu.com/france/suite-a-la-mort-de-nahel-des-violences-partout-en-france.
https://play.blooket.com/play?hwId=671a316e41d45d954986c3db
Vi ser filmen Les Misérables om unge og politi, der kæmper i en forstad til Paris.
Vi ser Les Misérables færdig og arbejder med filmen, men jeg tager resten af karaktersamtalerne
I får tid til at lave det sidste på jeres mundtlige præsentationer af filmen Les Misérables - og de første grupper præsenterer for mig. Resten gør det næste gang. Husk ca. 5 minutter pr. gruppe. Les Misérables - fiche de travail.docx
I laver præsentationerne i grupper af spørgsmålene til filmen Les Misérables. Varighed pr. gruppe ca. 5 min. Vi satser på at nå alle grupper. Bagefter laver I grammatikopgaver om passé récent (nær fortid).
Resten af grupperne præsenterer opgaverne om filmen Les Misérables
Opgaver på MinLæring om passé récent
De sidste grupper fremlægger om Les Misérables: Aliza og Shifa, Dicte og Patricia, Ayah.
Screening på MinLæring
Vi kigger på et eksempel på en eksamenstekst indenfor emnet Les banlieues - og gennemgår, hvordan man skal præsentere den.
I skal lave en skriveøvelse med en oversættelse, hvor man skal kunne être, avoir og de regelmæssige verbers bøjning. Derudover er der en lille billedbeskrivelse om emnet Les banlieues, så øv jer på ordforråd til emnet + billedbeskrivelses-sætninger.
Gennemgang af tekst til fransk eksamen.docx
Øve til skriveøvelse - se herunder
Vi ser "La Haine". Vi læser en lille introtekst om instruktøren Matthieu Kassovitz i kompendiet: Banlieues kompendium.pdf
Vi ser La Haine færdig og bagefter taler vi om fransk slang "Le verlan"
https://www.youtube.com/watch?v=rpMMTIQwAck
Vi skal på en tur på Statens Museum for Kunst og se samlingen af fransk kunst fra 1900-1930 (Matisse, Picasso, Derain m.fl.) I skal vælge et af billederne og efterfølgende lave en billedbeskrivelse med lidt info om kunstneren, som skal afleveres som
I får opgaver tilbage og vi gennemgår typiske fejl. Line, som underviser fransk A, kommer og fortæller om det sammen med et par 3.g'ere. Vi laver Quizlet med les banlieues og spørgeord + live.
Bonne année - godt nytår! Vi starter stille og roligt op efter ferien med at læse den sidste tekst (Devant la tour) i vores forløb om Les banlieues - I arbejder i grupper med teksten
Mundtlige præsentationer af teksten "Devant la Tour" Les banlieuesDevant la Tour questions.docx
De sidste mundtlige præsentationer af teksten "Devant la Tour" Les banlieuesDevant la Tour questions.docx
Omfang
Estimeret: 16,00 moduler
Dækker over: 17
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 6
Forløb#6 Dyrk sproget videoprojekt digitale medier
Kernestof:
- materiale med baggrundsviden, statistik, interview og videoer fra NCFF
Produktion af video på fem minutter i grupper:
- Eleverne laver en video om deres eget / danske unges brug af digitale medier sammenlignet med franske unges forbrug. Hvordan bruger de det i skolen? I fritiden?
Deltagelse i konkurrence med mange andre sprogklasse rundt omkring på gymnasierne om at lave den bedste film på fransk.
Indhold
Kernestof:
Vi starter vores videoprojekt til konkurrencen "Dyrk sproget"
Vi går i gang med det videoprojekt, I skal arbejde med de næste par uger og som er en konkurrence med navnet Dyrk Sproget. De første moduler skal I arbejde med noget baggrundsmateriale for at få et ordforråd osv.
I arbejder med næste del af opgaverne til Dyrk Sproget. Vi ser også en af de videoer, som tidligere har været en del af konkurrencen.Dyrk Sproget materiale 2025.pdf
I arbejder med sidste del af materialet til Dyrk Sproget:
De sidste læser deres tekst om brug af sociale medier / digitale medier op. Bagefter laves grupperne og I går i gang med idé udvikling til jeres video. Vi kigger på planen først sammen + elevvejledning: Dyrk Sproget Elevintroduktion.pdf
I arbejder i grupperne med at få besluttet en idé til jeres film og gå i gang med at beslutte genre, location og skrive manus
Salut tout le monde!Torsdag d. 30.1 skal I arbejde selv i grupperne med jeres manuskript og story board. I slutningen af modulet, skal I sende mig jeres overordnede idé til filmen + manus (med replikker/dialog/scener) + foto af evt. storyboard, hvis
Grupperne skal lave manus helt færdigt (jeg sender jeres feedback til jer inden modulet). Nogle kan gå i gang med at optage scenerne. Vi mødes i klassen og laver status, inden I går i gang.
Alle grupper laver optagelser
Sidste modul med Dyrk Sproget - sidste optagelse og redigering
I går i gang med at arbejde på en mundtlig præsentation af en fransk kulturpersonlighed - imens tager vi løbende karaktersamtaler
Filmene skal afleveres i Classroom s'il vous plaît!
Vi ser alle gruppernes film og stemmer om, hvilken en, der skal deltage i konkurrencen. I anden del arbejder I med præsentationen af franske kulturpersonligheder
Alle videoer skal være afleveret!
Omfang
Estimeret: 8,00 moduler
Dækker over: 11
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 7
Forløb#7 Les SDF en France EKSAMEN
Kernestof:
Tekster:
- Introtekst til les SDF (Franskportal.dk)
- "Les Restos du Coeur" (tekst i SDF kompendium om organisationen, der hjælper de hjemløse og uddeler gratis mad)
- "Un coin d'humanité" (uddrag af tegneserien af KEK om at være frivillig hos Les Restos du Coeur, 2021)
- "No et Moi", Delphine de Vigan, 2007 (et uddrag fra romanen, hvor Lou ,øder den hjemløse pige No på den store banegård i Paris)
-- "L'enfant de sous le pont" (uddrag af roman af Jean-Marie Gustave le Clézio om en hjemløs, der finder en baby i en kasse og beholder hende)
Video:
- "J'ai 19 ans et je vis dans la rue" (om en unge mand, der er blevet smidt ud hjemmefra - video og artikel, Franceinfo)
Sang, tekst og musikvideo:
- La Chanson des Restos (Les Enfoirés)
I dette forløb har vi haft fokus på hjemløshed i Frankrig og livet som hjemløs samt forskelle mellem Frankrig og Danmark. Vi har også beskæftiget os med organisationen Les Restos du Coeur og de mennesker, der arbejder frivilligt for at hjælpe hjemløse.
Indhold
Kernestof:
Vi starter et nyt forløb om "Les SDF en France" - hjemløse i Frankrig. Vi læser en intro-tekst og svarer på spørgsmål. Tekst:Les SDF intro et questions.pdf
Vi laver Quizlet med ord til emnet "Les SDF" https://quizlet.com/dk/612429622/vocabulaire-sdf-flash-cards/?i=3twwwt&x=1jqt
De første 4 grupper præsenterer deres franske kulturpersonlighed - husk at aflevere power point i Lectio under opgaver
Les SDF: vi læser om organisationen "Les restos du couer", som hjælper hjemløse: SDF kompendium.pdf
Præsentationer af en kulturperson i grupper
I laver en skriftlig opgave i modulet, som skal afleveres. I laver en opgave med fokus på at læse og forstå, billedbeskrivelse + bøjning af de regelmæssige verber + être, avoir, aller, faire. I må bruge ordbog. Husk blyant!
La chanson des Restos: La chanson des Restos.docx
Rosa og Emilia præsenterer deres kulturpersonlighed
Vi mødes kl. 10 i Bremen Teater ( Nyropsgade 39-41, Kbh V). Filmen starter 10.15 og arrangementet slutter kl. 12.05.
I laver præsentationen af video/artikel "J'ai 19 ans et je vis dans la rue" færdig - I skal svare skriftligt på spørgsmålene + lave en video, hvor I præsenterer jeres svar. Både skriftlig og mundtlig besvarelse skal afleveres. SDF J'ai 19 ans et je v
Vi ser en lille video om nogle frivillige i Les Restos du Coeur + læser et uddrag af en tegneserie om en frivillig, der hjælper hjemløse (Un coin d'humanité af KEK)
Vi læser et uddrag af romanen "No et moi" og arbejder med den og ser et klip fra filmen.
Skriv en lille præsentation af en af "les bénévoles" fra KEK tegneserien (dem som ikke nåede det i modulet tirsdag).
Vi arbejder videre med spørgsmålene til "No et moi" og præsenterer svarene mundtligt i klassen.
KUN DEM SOM IKKE VAR DER I MODULET 2. april: Læs uddraget af romanen "No et moi".
Vi laver en skriveøvelse i modulet, som skal afleveres. Det handler om Les SDF og Les Restos du Coeur og indeholder en oversættelse + billedbeskrivelse.
I skal øve verberne: être, avoir, habiter, dormir (sove), manger (spise), boire (drikke), aider (hjælpe) + ordforråd til Les SDF og Les Restos du Coeur (Quizlet)
Vi gennemgår resten af modellen for, hvordan man præsenterer en tekst til eksamen:
Vi læser en tekst til emnet "Lécole" (som bliver eksamensemne): 35 kilos d'espoir (Gavalda) og laver en fælles gennemgang.
Omfang
Estimeret: 12,00 moduler
Dækker over: 13
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 8
Oversigt over tilladte elektroniske hjælpemidler
Tilladte elektroniske hjælpemidler:
https://www.ordbogen.com/da/
https://www.minlaering.dk/
https://leconjugueur.lefigaro.fr/
https://quizlet.com/
Indhold
Omfang
Estimeret: 0,00 moduler
Dækker over: 0 moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Vis samlet undervisningsbeskrivelse samt elevtilknytning til forløb
lan
Hovedmenu
login
MitID
login
Brugernavn
more_horiz
Mere
{ "S": "/lectio/8/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d60630252345", "T": "/lectio/8/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d60630252345", "H": "/lectio/8/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d60630252345" }