Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
|
2024/25
|
Institution
|
Stenhus Gymnasium
|
Fag og niveau
|
Nat. faggruppe -
|
Lærer(e)
|
|
Hold
|
2024 nf/o (1o nf)
|
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel
1
|
Vand og forurening
Geografi:
I dette tværfaglige forløb skal vi i geografi lære om vandets kredsløb. Gennem eksperimenter og opgaver fokuserer vi på de forskellige led i vandbalanceligningen. Vi undersøger hvorfor der dannes nedbør, og hvilke forhold der har betydning for fordampning, samt hvilken betydning nedbør og fordampning har for dannelsen af grundvand. Vi går i dybden med jordbundsforhold og forureningskilder i forhold til nedsivning til grundvandet.
Vi introduceres for vejrsystemerne i Danmark og undersøger regionale forskelle i nedbør, fordampning og dets betydning for grundvandet forskellige stedet i Danmark.
opdates...
BIOLOGI:
Introduktion til cellers opbygning og funktion, herunder mikroskopi af dyre- og planteceller.
Introduktion til økologi og centrale begreber, herunder fotosyntese og respiration.
Med et forsøg har vi påvist fotosyntese i laboratoriet, og lavet en rapport på baggrund af forsøget.
Vi har undersøgt åen som økosystem og set på betydningen af forurening med organisk og uorganisk stof på åen. I har i den forbindelse udformet en formidlende plakat på baggrund af undersøgelsen.
|
Indhold
|
Kernestof:
-
210708-Naturvidenskabelig-faggruppe-hf-vejledning-juni-2021.pdf
-
Verdenskort.JPG
-
Medbring Biologi i udvikling
-
colonialism.gif
-
European overseas colonies and their colonizers over time
-
True size
-
Afsnit
-
Det periodiske system OPGAVEARK 1o NF.docx
-
Ingen læselektier til i dag. I må gerne tage bogen (Basiskemi C) med - men vi klarer det også uden bog lige i dag ;)
-
Modulets program:
-
Arb.sp. BIU. 14-16. Cellers opbygning med skema.docx
-
Biologi i udvikling, 2014, 1. udgave, Nucleus; sider: 14-16, 23-26, 59-64, 133-138
-
Kort mikroskopi vejledning.doc
-
Plan for modulet:
-
Lektie: Se to små film (i alt tager de ca 12 minutter) om Det Periodiske System som lektie til modulet:
-
Opgaver_ioner_salte_aug2024.docx
-
Vand i verden
-
Fakta om vand.docx
-
Opgave om havene.docx
-
Arb.sp. BIU. 51-55. Åer og vandløb.doc
-
Medbring biologi i udvikling
-
Kopi - Vandets kredsløb.pdf
-
Hydrologi.pptx
-
Dagens program:
-
Se følgende video som lektie til modulet:
-
HUSK at medbringe opgaven fra sidst (på papir)... hvis du løste den på papir. Hvis du løste den på computeren, skal du kunne genfinde dokumentet fra sidst...
-
IONER formler og navne.docx
-
01 - Vandets kredsløb - Alverdens geo - 65-68 - spm (1).docx
-
Ekstra-opgave 23aug_2024.docx
-
Lektie:
-
Vi mødes i E3. Går i C2 og laver "lab-intro" undervejs i dette modul.
-
02 - Vandbalanceligningen - Alverdens geografi - s.65 - 70 - spm 2021.docx
-
NF Vandløbsundersøgelse biologi 2024.docx
-
BIU_Søer og vandløb.ppt
-
Opgaver_ioner_salte_30aug24.docx
-
Dagens modul
-
Feltundersøgelse af vandløb. nyeste udgave.docx
-
Vej til Butterup å.JPG
-
Rejseplanen Stenhus til Tuse kirke.pdf
-
Det er lektie at se videoen (som er en gentagelse af tidligere lektie). VI STARTER modulet med at snakke om, hvad videoen handler om... så det er vigtigt at enten tage lidt notater - eller måske se den flere gange, hvis man ikke kan huske indholdet e
-
Resultatbehandling af vandløbsundersøgelse A3.docx
-
VI MØDES I E3
-
Det er LEKTIE at have læst øvelsesvejledningen igennem
-
Skabelon til naturvidenskabelig journal.docx
-
Bearbejdning af forsøgsresultater fra 1. modul.
-
WWF_Arter_miniguide_2019.pdf
-
Teoretisk OG praktisk opgave 10sept2024.docx
-
Se følgende video som lektie til i dag:
-
Dagens program (1. og 4. modul):
-
Vi mødes i E3
-
Arb.sp. BIU. 24. Fotosyntese.doc
-
Bestemmelse af fotosyntese i vandplante - NF.docx
-
Sedimenteringsgraf.png
-
Opmåling af vandløb
-
03 - Teksten - Floden - 208 - 220 - Geografihåndbogen.docx
-
Skema til registrering af det personlige vandforbrug.docx
-
Vejledning til øvelsen dit personlige vandforbrug.docx
-
Vand og forbrug
-
ebog adgangs vejledning.docx
-
Arb.sp. BIU 136-138 Kønsorganer hos mænd og kvinder.doc
-
En forudsigelig katastrofe
-
Aralsøen arbejdsspørgsmål.docx
-
Aralsøen: Sådan forsvandt verdens fjerdestørste sø
-
Store oversvømmelser har ramt dele af Europa: Her er 3 grunde til, at det gik så galt
-
Naturgeografiportalen; sider: 1, 5, 9
Jeres grundbog i geografi
-
Lektie: Det er lektie at se denne video inden modulet. Den genopfrisker kemi fra tidligere OG introducerer kovalente bindinger (som vi skal arbejde med i dag).
-
BEKLAGER! Jeg er blevet syg og kommer ikke i dag. Forsøg at lave opgaverne i dagens lektie alligevel.
-
Arb.sp. BIU 133-138 Sexologi og hormoner.doc
-
Vi arbejder videre med molekyler med kovalente bindinger
-
Det er lektie at lave set følgende videoer INDEN modulet:
-
MEDBRING bogen (Basiskemi C) til timen ;)
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
43 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
2
|
Sexologi (Særfaglig emne i biologi)
Introduktion til udviklingen af puberteten og de hormoner der regulerer denne. Gennemgang mandens og kvindens kønsorganer med fokus på hvordan mandens kønsceller dannes og reguleres.
Eleverne har arbejdet med præventionsformer og typiske kønssygdomme som de kan risikerer at få.
Eksperimentelarbejde: Smittespredningsforsøg af en kønssygdom.
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
19 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
3
|
Geologi (særfaglig geografi)
GEOGRAFI
I dette særfaglige forløb skal vi lære om Jordens opbygning, det geologiske kredsløb og forskellige typer at sten. Vi undersøger hvordan Jordens overflade hele tiden ændres af vulkaner og jordskælv pga. pladeteknik.
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
6,00 moduler
Dækker over:
20 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
4
|
Kost og sundhed
Fælles forløb
GEOGRAFI:
- Den demografiske transition
- Blackers model
- Befolkningspyramider
- Demografiske begreber: Fødsels- og dødsrate, samlet fertilitet
- ældrebyrden
klima plantebælte
Fødevareproduktion
Eksperimentelt:
- Befolkningspyramider.
Biologi:
Vi har arbejdet med kost og fordøjelse, BMI og livsstilssygdomme. Diabetes og blodsukkerregulering er gennemgået. Kredsløbsfysiologi med fokus på hjertets opbygning, blodårer, puls og blodtryk, åreforkalkning.
Biologiøvelser:
1) Tre små fordøjelse (effekt af spytamylase, kulhydraters opløselighed, effekt af galdesalte).
2) Aktivitet og måling af brænding af en burger
3) Undersøgelse af puls og blodtryk.
Kemi:
I dette forløb har vi arbejdet med
- Molekyler og elektronparbinding
- Prikformler, strukturformler og zigzagformler
- Eksempler på molekyler i kosten
- Polaritet og blandbarhed, herunder 4:1-reglen og elektronegativitet
- organisk kemi herunder navngivning navngivning.
Øvelser:
- Undersøgelse af polaritet
- Fedt i chips
- Energi i peanuts
Materiale Kemi:
Basis kemi C: s. 53-77 & s. 117- 130
|
Indhold
|
Kernestof:
-
Naturgeografiportalen; sider: 1-11
Jeres grundbog i geografi
-
Pladetektonik: Vores urolige Jord
-
Kikseøevelse som kan prøves derhjemme
-
Varmekonvektion - varmetransport: Konvektionsceller - Københavns Universitets Videoportal
-
FETA-modellen.JPG
-
Mængdeberegning intro og start-opgaver 25.10.24.docx
-
Vi mødes i E3 og går sammen i C2
-
Biologi i udvikling, 2014, 1. udgave, Nucleus; sider: 75-79, 90-92, 95-97, 99-101
-
Modulets program:
-
Introduktion til mængdeberegning
-
Befolkningspyramider
-
Worldometer - real time world statistics
-
Globalis
-
Infografik
-
Vi mødes i E3.
-
ØVELSE_3 Fedtindhold i CHIPS.docx
-
Human Development Index – Lex
-
Medbring biologi i udvikling
-
Fordøjelsesforsøg_3 små forsøg.docx
-
Thomas Robert Malthus – Lex
-
Vi mødes i E3. Jeg har booket C2, da forsøget måske er færdigt/klar til at veje. Jeg vil forsøge at tjekke dette lige inden modulet.
-
Næste gang skal vi på besøg på Lucerna. DERFOR skal vi lige snakke om, hvordan man laver mayonnaise... SE de første 5½ minut af denne video INDEN modulet: Mayonnaise mv
-
HUSKEREGLER geografi.docx
-
Arb.sp. BIU 75-85 Varedeklaration_Lucerna.doc
-
MÆNGDEBEREGNING 14nov2024.docx
-
Det er lektie at have set de første 6½ minut af denne video INDEN modulet:
-
Dagens program:
-
Lektie: Det er lektie at have set følgende video inden dagens moduler:
-
Dagens program
-
Hydrologi.pptx
-
Gemmelink
-
Medbring biologibogen
-
BIU_Kost fordøjelse og sundhed s. 75-101.pptx
-
SOM AFTALT skal I se de første ca. 10 minutter af den video vi så starten af i fredags. Den kan findes her:
-
Arb.sp. BIU 95-97 Næringsstoffernes optagelse og blodsukker regulering.doc
-
Dagens program.
-
Titel
-
Arb.sp. BIU. 99-101. Stationsarbejde_sundhed og livsstil.docx
-
Lektie: Alkener og alkyner | Kemi C - 14
-
Opgaver_Alkaner_alkener_dec24.docx
-
Program for moduler:
-
kort udgave tekst lavtryk højtryk.pdf
-
klima og hydrotermfigurer.pdf
-
opgaver klima og plantebælter.docx
-
5 ITK zonen.pdf
-
11 - Teksten-Klima-og-plantebælter - Alverdens geo - 48 til 54.docx
-
tekst nedbør.pdf
-
Nedbørsdannelse (Skyforsøg i flaske)
-
TO programpunkter:
-
image.png
-
VIGTIGT:
-
Regler-for-besoegende-paa-Roskilde-Kraftvarmevaerk-29.08.2022.pdf
-
Fødevareproduktion.pptx
-
flyttemarksbrug.pdf
-
opgave flyttemarksbrug.docx
-
NF 6 landbrug i Afrika.pdf
-
Opdag havet - WWF.pdf
-
Opdag havet - WWF OCR.pdf
-
Plastik og klimaforandringer_Opdag havet s. 6-10+51-59.pptx
-
Matrixgrupper til havet og plastik_Opdag havet s. 6-10+51-59.docx
-
Arb.sp. Opdag havet. 51-53_Miljøtema Plastik.doc
-
Arb.sp. Opdag havet. 56_Miljøtema Plastik.doc
-
De to moduler i dag bruges som opsamling på ekskursionen i tirsdags. Medbring derfor de fagligt relevante billeder, du måtte have taget på turen.
-
Arbejdsspørgsmål Jimmy og den globale fødekæde Kenya.docx
-
CFU-login
-
Eksperiment vind med toiletruller.docx
-
Corioliskraft og roterende vejr
-
Arb.sp. Opdag havet. 39-42_Forsuring i havet.doc
-
Klimaforandringer
-
CO2 i havvand_vejledning 2025.docx
-
Tegning_Forsuring af havene med formler.pdf
-
Medbring biologi i udvikling, da I skal læse om spildevandsrensning
-
BioFOS-opfølgning - fældning af et tungtopløseligt salt 24jan2025.docx
-
Opgave om fødevareproduktion i Afrika 1o.docx
-
Arb. sp. BIU s. 43-47 Spildevandsrensning.docx
-
Trusler mod drikkevandet.ppt
-
Medbring biologi-bogen
-
Kulstofkredsløb_klippeklistre opgave.docx
-
Opdag havet, pdf, OCR, 2020; sider: 20-21
-
Nyt emne: Syrer, baser og pH
-
Syre-base opstart og opgaver jan2025.docx
Skriftligt arbejde:
Titel |
Afleveringsdato |
Opløselighed
|
27-10-2024
|
Fedt i chips
|
19-11-2024
|
Bio-øvelse 2: Kostanalyse af Lucerna måltid
|
25-11-2024
|
Bio-øvelse 3: Tre små fordøjelsesforsøg
|
27-11-2024
|
Bio-Øvelse 4: Livsstil og sundhed
|
03-12-2024
|
Prøve i kost og sundhed
|
05-12-2024
|
Bio-øvelse 5: Hvor lang tid tager det at forbrænde
|
06-01-2025
|
Bio-øvelse 8: Forsuring: CO2 i havvand
|
22-01-2025
|
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
78 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
5
|
Demografi
Geografi:
I dette tværfaglige forløb supplerer vi biologi og kemi med at se på den demografiske udvikling i forskellige lande i verden ved at sammenligne fødsels- og dødsrater, befolkningspyramider, middellevealder og BNP med den demografiske transitionsmodel (Blackers model) samt Malthus' vækstmodel.
Vi dykker derefter ned i kommunedata fra Danmark hvor vi diskuterer regionale forskelle i sundhed og livsstil i Danmark.
GEOGRAFI:
- Den demografiske transition
- Blackers model
- Befolkningspyramider
- Demografiske begreber: Fødsels- og dødsrate, samlet fertilitet
- ældrebyrden
Human Development Index (HDI) Skoleår, BNP, Middellevetid.
Erhvervsudvikling og hovederhverv: Primære, Sekundære og Tertiære.
Eksperimentelt:
- Befolkningspyramider.
Empirisk:
Præsentation af Plakat med 2 nationers demografiske udvikling.
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
8,00 moduler
Dækker over:
14 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
6
|
Vejret (særfaglig geografi)
GEOGRAFI
I dette særfaglige forløb fortsætter vi med at se på, hvordan de forskellige klimafaktorer påvirker vejret. Vi undersøger vejret på vores breddegrader og i de ækvatoriale områder og vurderer, hvordan klimaforandringer kan påvirke vejret forskellige steder i verden.
Vahls Klimazoner og plantebælter.
De globale vindsystemer Hadley-, Ferrel- og Polarcellerne.
Høj- og lavtrykssystemer.
Sø og landbrise (Observationsøvelse ved fjorden)
Corioliskraftens betydning.
Tør adiabat og våd adiabat samt dugpunktsberegning.
Felttur til Holbækfjord (Sø-landbrise)
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
6,00 moduler
Dækker over:
21 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
7
|
Klima og ressourcer
Geografi:
I dette tværfaglige forløb skal vi lære om processerne strålingsbalancen og kulstofkredsløbet samt hvilke faktorer der har betydning for temperaturen på jorden. Vi går i dybden med forskellige feedback-mekanismer såsom drivhuseffekten og albedoeffekten, og vi ser hvordan menneskers aktivitet på jorden påvirker disse mekanismer og processer. Vi skal lære om fortidens, nutidens og fremtidens klimaforandringer, undersøge vores eget CO2-aftryk samt se på hvordan vi ved cirkulær økonomi og reformation af energisektoren kan begrænse menneskers påvirkning på klimaet.
opdateres...
Biologi:
Kulstofkredsløb, forsuring af havene og udvalgte konsekvenser heraf. CO2 neutrale brændsler. Fokus på havet hvad der kan gøre for at nedbringe CO2 i atmosfæren.
Besøg på Kloak-lab på Avedøre værket, elever lavede forskellige gæringsforsøg.
Eksperimentelarbejde: CO2 i havvand
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
43 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
8
|
Genetik: Særfagligt emne i biologi
Indhold:
Intro til klassisk genetik, krydsningsskemaer og stamtavler, nedarvning af egenskaber og sygdomme. X og Y-bundet autosomal nedarvning.
DNA og kromosomers opbygning og funktion. Gennemgang af kromosom- og kromosomtalsmutationer. Introduktion til proteinsyntesen.
Gennemgang af bioteknologi metode til at bestemme PTC genotyper ved PCR og gel-elektroforese, dog kun teoretisk.
Øvelse: PTC-nedarvning ved to forskellige metoder
|
Indhold
|
Kernestof:
-
Modulets program: I skal arbejde selv (da jeg jo er med til jeres individuelle mini-ASP i et andet lokale).
-
OPGAVER arbejd-selv-modul 4marts 2025.docx
-
13 - Kulstofkredsløbet - spm.docx
-
13 - fig. C - kredsløbet - side 57 - Alverdens geografi.docx
-
Drivhuseffekt.docx
-
BIU - 181-195 Genetik og Mendels arvelove.ppt
-
Biologi i udvikling, 2014, 1. udgave, Nucleus; sider: 171-172, 176-179, 184-187, 201-202, 205-207
-
ØVELSE_5 Husholdningseddike.docx
-
Fremlæggelse af opgaverne I lavede i går...
-
Forarbejde til forsøget i 2. modul...
-
Forsøg: Bestemmelse af syre-indhold i eddike
-
Færdiggøre forsøg og lave journal
-
Det naturlige kulstofkredsløb
-
Naturgeografiportalen; sider: 1, 3-8, 203-205
Jeres grundbog i geografi
-
Genetikøvelse_PTC med DNA-sekventering.docx
-
Medbring biologi i udvikling
-
Journal vejledning.pptx
-
Permeabilitet og porøsitet
-
billeder nedsivning.docx
-
Permeabilitet og porøsitet øvelse.docx
-
Opgave_4_5_B_Oliemigration_eksperiment (1).docx
-
Olie of gasdannelse forklaret
-
Journal-Oliemigration.pdf
-
Olie og gas dannelse
-
Arbejdsspørgsmål oliedannelse.docx
-
REDOX-kompendium - Korte forklaringer og opgaver.docx
-
En fisks lange rejse
-
Råstoffer – samfundets byggesten
-
Råstofferne spørgsmål til filmen..docx
-
Klimaberegner
-
Redox-kemi
-
Menneskeskabte klimaforandringer
-
Klimaets feedbackmekanismer
-
Geografi - Hjælpefilm - Tilbagekoblingsmekanismer
-
Den termohaline cirkulation
-
Svækkelse af havstrøm kan give kaotisk klima i Norden
-
BIU_ s. 201-203_Genmutationer.pptx
-
Arb.sp. BIU. 201-202. Genmutationer.docx
-
Verdensøkonomien nærmer sig planetens grænser - Vid&Sans
-
De 17 Verdensmål
-
Afsnit
-
Energisystemet lige nu
-
Medbring Biologi i udvikling
-
BIU - Genteknologi-PCR og gelektroforese s. 203-208.ppt
-
Modulernes program:
-
ØVELSE_6_Spændingsrækken.docx
-
Skrive journal. HUSK alle reaktionsligninger skal med... Journalen skal afleveres i aften
-
NY PLAN: Vi er skemalagt i C2 og kan lave forsøget i dette modul.
-
Metoder - Gelelektroforese | Biotech Academy
-
DNA isolering fra planteceller_turbo.docx
-
Program for 2. modul og første halvdel af 3. modul:
-
Opgaver med brug af spændingsrækken 4_april.docx
-
De fire opgaver skal løses af følgende fire (tilfældigt dannede) grupper:
-
Krav til ASP .docx
-
Forside til ASP_2025.docx
-
ASP tjekliste til elever.docx
-
NF_ Afsluttende Skriftligt produkt (ASP) 2025 1o.docx
-
Medbring alle relevante biologifagbøger!
-
1o ASP emnevalg og grupper
-
2025 elevspørgsmål istid elsempel nf.docx
-
Jordbunden – Naturen i Danmark | Lex
-
Istiderne i Danmark – Trap Danmark | Lex
-
BIU s. 176-181_Det centrale dogme og proteinsyntese.pptx
-
BIU s. 201-203_Genmutationer.pptx
-
Arb.sp. BIU. 177-197+201-203 DNA, proteinsyntese og mutationer.doc
-
Titel
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
49 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
9
|
Projekt grønomstilling
Anvendelse af FN's 17 verdensmål for bæredygtig omstilling i en geografisk relation.
I skal i grupper af 3 eller i par finde på bæredygtige løsninger til den grønne omstilling. Jeres produkt et 10 slides ppt. med uddybende forklaringer til figurer, tabeller, etc. der indeholder geografiske fagbegreber samt en sammenfattende infografik i A3 format!
I skal inddrage FN's 17 verdensmål for bæredygtig omstilling i jeres projekt!
Fra bekendtgørelsen
Faglige krav:
- beskrive enkle problemstillinger af såvel enkel- som fællesfaglig karakter ved anvendelse af viden, modeller og metoder fra geografi.
- gennemføre og dokumentere empiribaseret arbejde af kvalitativ og kvantitativ karakter
- præsentere, vurdere og formidle data fra empiribaseret arbejde, herunder beskrive og forklare enkle sammenhænge mellem det empiribaserede arbejde og viden, modeller og metoder fra fagene
- indsamle, vurdere og anvende biologi-, geografi- og kemifaglige tekster og informationer fra forskellige typer af kilder
- udtrykke sig mundtligt og skriftligt ved brug af fagenes begreber og repræsentationer
- sætte lokale natur- og samfundsmæssige forhold ind i en regional eller global sammenhæng og forstå globale processers lokale konsekvenser
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
6,00 moduler
Dækker over:
11 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
10
|
Istidslanskaber
Fokus: At opnå en grundlæggende forståelse af den seneste istid Weichel-istiden og de processer som har medvirket til landskabsdannelse i Danmark og de danske jordbundstyper.
Istid begreber:
Istid og mellemistid
Lammefjordens skabelse
Randmoræner
Bundmoræner
Smeltevandssletter
Åse
Drumlinbakker
Kamebakker
Tunneldale
Sedimentationsrater
Betydningen af Milankovitch Cycler for istiderne.
Opgaver:
Opg: istidslandskaber
Opg: om eccentricity, precession og tilt.
Øvelse: jordarters permeabilitet og porøsitet.
Materiale
Geografihåndbogen 232-235 og 247-250
Naturgeografiportalen 1.7.2 -1.7.4
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
6,00 moduler
Dækker over:
16 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
Titel
11
|
Repetition og eksamenstræning
|
Indhold
|
Kernestof:
|
Omfang
|
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over:
21 moduler
|
Særlige fokuspunkter
|
|
Væsentligste arbejdsformer
|
|
{
"S": "/lectio/95/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d65961764833",
"T": "/lectio/95/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d65961764833",
"H": "/lectio/95/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d65961764833"
}