Nørresundby Gymnasium og HF
lan
Hovedmenu
history
Versionsinformation
Nørresundby Gymnasium og HF
Hovedmenu
Log ind
keyboard_arrow_down
login
Brugernavn
login
MitID
Kontakt
Hjælp
Hjælp
Holdet 2024 2g ps/4 (3) - Undervisningsbeskrivelse
menu
document_scanner
Vis udskriftsvenlig udgave
print
Print med tilpasset bredde til A3
print
Print med tilpasset bredde til A4
Undervisningsbeskrivelse
Stamoplysninger til brug ved prøver til gymnasiale uddannelser
Termin(er)
2024/25
Institution
Nørresundby Gymnasium og HF
Fag og niveau
Psykologi C
Lærer(e)
Marianne Vestergård P. Jensen
Hold
2024 2g ps/4 (3) (
2g ps/4 (3)
)
Oversigt over gennemførte undervisningsforløb
Titel 1
empiri: Bøger
Titel 2
Udviklingsps: Omsorg og svigt
Titel 3
udviklingsps: 0-6 år
Titel 4
udviklingsps/personlighed: Ungdom
Titel 5
Mangfoldighedens ps: Retninger i fht ungdom
Titel 6
Personlighed: Sorg og krise
Titel 7
Personlighedsps: Stress
Titel 8
Socialps
Titel 9
Udviklingsps: Voksenliv
Titel 10
personlighedsps: Personlighedsmodel
Titel 11
Udviklingsps: Latensfasen 6-12 år
Titel 12
Udviklingsps: Piaget, kognition+intelligens/motiva
Titel 13
Repetition
Beskrivelse af de enkelte undervisningsforløb (1 skema for hvert forløb)
Titel 1
empiri: Bøger
I undervisningen har følgende kilder været særligt anvendt, og selvfølgelig særligt e-bogen:-):
1. "Psykologiens veje", e-bog, Systime, 2018
Derudover:
2. pdf´er fra "udviklingens veje", O. S. Larsen, Systime, 1994
Endelig:
Talrige cases og artikler. Fremgår af undervisningsbeskrivelsen.
OG:
OBS
Til eksamen (i forberedelseslokalet) må man tilgå e-bogen som hjælpemiddel:-) Ikke andet. Øvrige pdf´er, artikler og cases skal være downloadet på computeren på forhånd!
Indhold
Kernestof:
Hvad er svenskernes fordomme om
PSYKOLOGI, c niveau version.pptx
Spørgeskema til psykologi (4).docx
Aktivering iBøger systime - Psyk veje 2024.pdf
Spørgeskema til psykologi (4) (5).docx
ER du mors lille dreng (1) (5) (4).docx
Omsorgssvigt (4).docx
ER du mors lille dreng (1) (5) (4) (1).docx
Google Drive: Sign-in
omsorgssvigt lektie (1) (4).pdf
Food or Security? Harlow's study on monkeys' attachment
Hvis jeg mødte min mor i dag, ville jeg køre hende ned
ER du mors lille dreng (1) (5) (4) (1) (1).docx
1 L'hospitalisme René Spitz
Tidligt skadede adoptivbørn har alvorlige psykiske problemer som voksne
Tilknytningsforstyrrelser (3) (1).docx
Tilknytningsforstyrrelser lektie (3) (1).docx
Det usynlige svigt
Når velstillede forældre svigter
Børns Vilkår: Forældretravlhed er en form for omsorgssvigt
Debat: Stilfærdige omsorgssvigt
Børnesager hober sig op i kommuner
Afsnit
Ingen lektie
Børns tidligste tilknytning har kæmpe betydning hele livet
Moderen fra tv (2).docx
Titel
den orale (1) (8).pdf
oral fase (10).pdf
Ærligt talt - Episode 27 om tilknytningsmønstre - Ærlig talt
Hvad vi egentlig ved om børns trivsel – Københavns Universitet
Rene Spitz.docx
Podcast (1).docx
Oral fase (3).do
oral fase .pdf
anal fase (6).docx
Den danske angst for opdragelse
Debat: Opdragelse er blevet noget man forhandler
Anerkendende opdragelse: Drop ris, ros og trusler
anal fase (7).pdf
img147 (15) (5).pdf
DRTV - Sådan opdrager du dit barn - hvor svært kan det være?
anal fase (8).pdf
img148 (3).pdf
img149 (3).pdf
anal fase (10).pdf
Du skal foretage feltundersøgelsen, og senest kl 18.00 skrive ca 10 linier i elevfeedback om, hvor du var henne, og kort hvad du observerede udfra ovenstående. Derved godskrives du. INDIVIDUELT OPLOAD - eller i grupper - (men så SKRIV NAVNE på - hvem
billeder af kønsroller i dag - Sök på Google
Hvorfor vækker kønsdebatten så stærke reaktioner? Det er der mindst fire grunde til
Introduktion til Køn & Psykologi
Den ødipale fase.docx
ødipal fase.pdf
img303 (1).pdf
jalousi – skinsyge | lex.dk – Den Store Danske
ødipal fase (1).docx
ødipal fase (3).pdf
Ungdommen 1 (7).docx
19. Ungdom og senmodernitet | Psykologiens veje
En flodbølge af muligheder | Psykologiens veje
Tvangen til at vælge | Psykologiens veje
Kapital og habitus | Psykologiens veje
Hvad er identitet? | Psykologiens veje
DER ER 5 links som du skal læse som lektie:-)
STYR PÅ DET HELE - om unge, stress og mental sundhed
Ungdommen 1 (7) (3).docx
Ungdommen 2 (6) (1).docx
Sociale arenaer, roller og identitet | Psykologiens veje
Den narcissistiske ungdom | Psykologiens veje
Selvrealisering, ansvarspres og mistrivsel | Psykologiens veje
Tre socialkarakterer | Psykologiens veje
fuld og for meget (5).docx
14, fuld og for meget
Unges alkoholforbrug
Ungdom og sciale medier.docx
fuld og for meget (5) (4).docx
Hvorfor_ryger_Nille (1) (4).pdf
Nille og udviklingspsykologien (3).docx
Case Nille (4) (4).docx
Case Nille (4) (4) (1).docx
Adfærdsps og Nille (14).docx
Hvorfor_ryger_Nille (1) (4) (2).pdf
kognitiv og postmoderne (18).docx
Hvorfor_ryger_Nille (5) (6).pdf
Kriser og kollektive katastrofer, del 1 (10) (2).docx
28. Kriser og kollektive katastrofer
Kriser
Kollektive katastrofer
Læs link 1, 2 og 3 som lektie. Jeg ved godt, at det er en del at læse, men prøv at lave hurtiglæsning. Vi bruger også noget tid i undervisningen til at besvare spørgsmål omkring lektien, og snakker det grundigt igennem. Og det er spændende læsning:-)
Kriser og kollektive katastrofer, del 2 (1) (1) (2).docx
Trine fortæller: Sådan er det at være ung og have PTSD
Posttraumatisk belastningsreaktion
At komme over krisen
Forsker: Vi spotter pårørende børns mistrivsel for sent
Sorg: Børn skal have lov til at se døden i øjnene
Børn i sorg; Luft for sorgen
Skilsmisser er fyldt med sorg – også for de voksne børn
Stifter Jes Dige
DRTV - Børnene fra sorggruppen
Introduktion til: Cullberg og Kriser
Stress (1) (9).docx
23. Stress og coping | Psykologiens veje
Akut og kronisk stress | Psykologiens veje
Stress: Et samspil mellem ydre og indre faktorer | Psykologiens veje
Stress (6).docx
Case Tina - stress (3).docx
Erik.docx
Lectio Log ind - Lectio - Nørresundby Gymnasium og HF
Afvej
Sundhedspsykologi: Stress og coping
Coping | Psykologiens veje
sress case (1) (Marie Arnbjorns modstridende (4).doc
socialps 1 (6).pdf
21. Socialpsykologi | Psykologiens veje
Hvad er en gruppe? | Psykologiens veje
Asch's konformitetsforsøg - med danske tekster
Ondskab - Onde situationer - Fra eksperiment til virkelighed (uddrag).doc
Milgram Experiment (Derren Brown)
Stanford Prison Experiment
Ond, ondere, ondest
Ond, ondere, ondest: Derfor stoppede fængselseksperiment før tid
Her er 11 episoder, hvor jeg blev ydmyget og mistænkeliggjort på grund af min hudfarve .docx
Jeg er blevet spyttet på og kaldt abe - Sådan oplever 20 danskere racisme i hverdagen.docx
Hej, jeg hedder HASSAN, og jeg er et MENNESKE...docx
Moralsk frakobling
CFU-login
Bølgen – Die Welle
Du bedes som forberedelse til filmen, som DU skal se i lektionen, læse de 2 vedhæftede links: Derved læser du om filmen og handlingen på forhånd:-)
HUSK COMPUTER (evt lader) OG HOVEDTELEFONER.
Brinkmanns briks | Det onde menneske | DR LYD
img187 (4).pdf
Voksenliv (6).pdf
Voksenalder 20-40 (3).docx
Voksenalder 2 (12).docx
img188 (4).pdf
Voksenliv (3) (1) (2).pdf
Midtvejskrise: Er din mand gået i panik?
Midtvejskrise.docx
Brinkmanns briks | Mærk livet - lev som en 18-årig! | DR LYD
Freuds personlighedsmodeller (8).docx
DRTV - Matador: Genboen
Freuds personlighedsmodel (1) (3).pdf
Innan du fortsätter till Google Sök
Latensfasen (5).docx
img183 (4).pdf
Latensfasen (2).pdf
img341 (1) (3).pdf
img396 (3).pdf
img339.pdf
img340.pdf
img395 (3).pdf
Her er lidt hjælpe (1).docx
kognitiv psykologi (1).pdf
Det kan ikke måles i IQ-tests, men 'kognitiv fleksibilitet' er afgørende for læring og kreativitet
The puzzle of motivation | Dan Pink
Hvad er intelligens?
De syv intelligenser
Howard Gardner og de forskellige typer intelligens
Eksamensspørgsmål 6 (4).docx
Brinkmanns briks | Aflys mistrivselskrisen | DR LYD
Husk opladet computer og hovedtelefoner
https://vdgb.dk/course/psykologi-c-2022/?parent=stx
Psyk C 2022 opgave inkl forside.pdf
psykologi c valgfag august 2017 ua.pdf
Eksamensspørgsmål (2) (6) (1).docx
Eksamensspørgsmål (2) (6) (1) (3).docx
Analyse1.docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 58
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 2
Udviklingsps: Omsorg og svigt
Hvad er god omsorg, og hvad sker der når omsorgen svigter:
FOKUS:
Omsorg og omsorgssvigt
Først fokus på tilknytning: Teoretikerne Spitz, Bowlby, Harlow og Lagercrantz
4 typer omsorgssvigt i fht e-bog - samt forsinkelser og konsekvenser af omsorgssvigt.
Holdet har set: "Er du mors lille dreng", fokus på 1 og 2. Frivillig med del 3.
I forbindelse hermed har der været rapportskrivning over casen.
25 sider
Indhold
Kernestof:
Hvad er svenskernes fordomme om
PSYKOLOGI, c niveau version.pptx
Spørgeskema til psykologi (4).docx
Aktivering iBøger systime - Psyk veje 2024.pdf
Spørgeskema til psykologi (4) (5).docx
ER du mors lille dreng (1) (5) (4).docx
Omsorgssvigt (4).docx
ER du mors lille dreng (1) (5) (4) (1).docx
Google Drive: Sign-in
omsorgssvigt lektie (1) (4).pdf
Food or Security? Harlow's study on monkeys' attachment
Hvis jeg mødte min mor i dag, ville jeg køre hende ned
ER du mors lille dreng (1) (5) (4) (1) (1).docx
1 L'hospitalisme René Spitz
Tidligt skadede adoptivbørn har alvorlige psykiske problemer som voksne
Tilknytningsforstyrrelser (3) (1).docx
Tilknytningsforstyrrelser lektie (3) (1).docx
Det usynlige svigt
Når velstillede forældre svigter
Børns Vilkår: Forældretravlhed er en form for omsorgssvigt
Debat: Stilfærdige omsorgssvigt
Børnesager hober sig op i kommuner
Afsnit
Ingen lektie
Børns tidligste tilknytning har kæmpe betydning hele livet
Moderen fra tv (2).docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 8
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 3
udviklingsps: 0-6 år
Hvordan er den "normale" udvikling emotionelt i alderen 0-6 år:
Det lille barns emotionelle udvikling i alderen 0-6 år.
Fokus på arv, miljø og opdragelse:
Oral fase: 0- 1 1/2 år
Anal fase: 1 1/2 år-3 år
Ødipal fase: 3-6 år
Teoretikerne: Freud, Erikson, Mahler
Derudover kort blik på kønsroller og køn
Opdragelses teoretisk udgangspunkt i Hesselholdt og Kaad´s 3 delte opdeling: demokratisk, autoritær og laissez faire.
62 sider
Indhold
Kernestof:
Titel
den orale (1) (8).pdf
oral fase (10).pdf
Ærligt talt - Episode 27 om tilknytningsmønstre - Ærlig talt
Hvad vi egentlig ved om børns trivsel – Københavns Universitet
Rene Spitz.docx
Podcast (1).docx
Oral fase (3).do
oral fase .pdf
anal fase (6).docx
Den danske angst for opdragelse
Debat: Opdragelse er blevet noget man forhandler
Anerkendende opdragelse: Drop ris, ros og trusler
anal fase (7).pdf
img147 (15) (5).pdf
DRTV - Sådan opdrager du dit barn - hvor svært kan det være?
anal fase (8).pdf
img148 (3).pdf
img149 (3).pdf
anal fase (10).pdf
Du skal foretage feltundersøgelsen, og senest kl 18.00 skrive ca 10 linier i elevfeedback om, hvor du var henne, og kort hvad du observerede udfra ovenstående. Derved godskrives du. INDIVIDUELT OPLOAD - eller i grupper - (men så SKRIV NAVNE på - hvem
billeder af kønsroller i dag - Sök på Google
Hvorfor vækker kønsdebatten så stærke reaktioner? Det er der mindst fire grunde til
Introduktion til Køn & Psykologi
Den ødipale fase.docx
ødipal fase.pdf
img303 (1).pdf
jalousi – skinsyge | lex.dk – Den Store Danske
ødipal fase (1).docx
ødipal fase (3).pdf
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 10
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 4
udviklingsps/personlighed: Ungdom
Særligt studeret emne: UNGDOM (+ se: Mangfoldighedens ps: Nille case).
Berører forskellige emner, felter og metoder - samt psykologiske retninger omkring ungdommen og dets mulige problematikker:
ungdom særligt udfra afsnittet i e-bog med forskellige teoretikere
Derudover fokus på senmoderniteten, mediers påvirkning på unge og stress og unge.
Endelig: hvad med unge og alkohol - case om Tue, der danner identitet som at være den der "drikker mest" i hans vennegruppe som 14 årig.
28 sider
Indhold
Kernestof:
Afsnit
Ungdommen 1 (7).docx
19. Ungdom og senmodernitet | Psykologiens veje
En flodbølge af muligheder | Psykologiens veje
Tvangen til at vælge | Psykologiens veje
Kapital og habitus | Psykologiens veje
Hvad er identitet? | Psykologiens veje
DER ER 5 links som du skal læse som lektie:-)
STYR PÅ DET HELE - om unge, stress og mental sundhed
Ungdommen 1 (7) (3).docx
Ungdommen 2 (6) (1).docx
Sociale arenaer, roller og identitet | Psykologiens veje
Den narcissistiske ungdom | Psykologiens veje
Selvrealisering, ansvarspres og mistrivsel | Psykologiens veje
Tre socialkarakterer | Psykologiens veje
fuld og for meget (5).docx
14, fuld og for meget
Unges alkoholforbrug
Ungdom og sciale medier.docx
fuld og for meget (5) (4).docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 4
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 5
Mangfoldighedens ps: Retninger i fht ungdom
Forskellige vinkler på case om ungdomslivet:
Hvad går disse vinkler ud på, og hvordan kan vi anvende dem i fht given case om Nille, Kræftens bekæmpelses tema og unge og rygning:
psykoanalyse
kognition
adfærdsps
Eksistensps
postmoderne
Hvad kan de forskellige retninger altså belyse casen, og hvordan kan vi metodisk forholde os hertil?
Nille case i fht forskellige psykologiske retninger (se undervisningsbeskrivelsen)
32 sider
Indhold
Kernestof:
Hvorfor_ryger_Nille (1) (4).pdf
Nille og udviklingspsykologien (3).docx
Case Nille (4) (4).docx
Case Nille (4) (4) (1).docx
Adfærdsps og Nille (14).docx
Hvorfor_ryger_Nille (1) (4) (2).pdf
kognitiv og postmoderne (18).docx
Hvorfor_ryger_Nille (5) (6).pdf
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 3
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 6
Personlighed: Sorg og krise
Hvordan kan man opleve krise i livet: Udviklingskrise, akut traumatisk, kronisk krise, kollektiv krise og PTSD.
Fokus har været vedhæftede pdf´er fra "udviklingens veje", som det fremgår af undervisningsbeskrivelsen, og derudover om PTSD i fht e-bogen:
Fokus på Cullberg teorier om krise og Eriksons udviklingskriser:
Kriser
Katastrofer
PTSD
cases
35 sider
Indhold
Kernestof:
Kriser og kollektive katastrofer, del 1 (10) (2).docx
28. Kriser og kollektive katastrofer
Kriser
Kollektive katastrofer
Læs link 1, 2 og 3 som lektie. Jeg ved godt, at det er en del at læse, men prøv at lave hurtiglæsning. Vi bruger også noget tid i undervisningen til at besvare spørgsmål omkring lektien, og snakker det grundigt igennem. Og det er spændende læsning:-)
Kriser og kollektive katastrofer, del 2 (1) (1) (2).docx
Trine fortæller: Sådan er det at være ung og have PTSD
Posttraumatisk belastningsreaktion
At komme over krisen
Forsker: Vi spotter pårørende børns mistrivsel for sent
Sorg: Børn skal have lov til at se døden i øjnene
Børn i sorg; Luft for sorgen
Skilsmisser er fyldt med sorg – også for de voksne børn
Stifter Jes Dige
DRTV - Børnene fra sorggruppen
Introduktion til: Cullberg og Kriser
Ingen lektie
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 3
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 7
Personlighedsps: Stress
Hvordan får nogle stress, årsager, symptomer, konsekvenser, sårbarhed og resiliens, samt naturligt copingstrategier:
Der har været taget udgangspunkt i e-bogens afsnit herom:
stress
Årsager/symptomer
sårbarhed og resiliens
31 sider
Indhold
Kernestof:
Stress (1) (9).docx
23. Stress og coping | Psykologiens veje
Akut og kronisk stress | Psykologiens veje
Stress: Et samspil mellem ydre og indre faktorer | Psykologiens veje
Stress (6).docx
Case Tina - stress (3).docx
Erik.docx
Lectio Log ind - Lectio - Nørresundby Gymnasium og HF
Afvej
Ingen lektie
Sundhedspsykologi: Stress og coping
Coping | Psykologiens veje
sress case (1) (Marie Arnbjorns modstridende (4).doc
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 6
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 8
Socialps
Hvordan indgår man i forskellige grupper, og hvad med deres betydning, hvilke forsøg er relevante i fht socialpsykologien, og hvor stor magt og styrke kan grupper og autoritet have.
Der har været specielt fokus på:
Grupper, ledelse, forsøg....(Asch, Milgram og Zimbado)
Dette har foregået ud fra afsnittet i e-bogen.
19 sider
Indhold
Kernestof:
socialps 1 (6).pdf
Afsnit
21. Socialpsykologi | Psykologiens veje
Hvad er en gruppe? | Psykologiens veje
Asch's konformitetsforsøg - med danske tekster
Ondskab - Onde situationer - Fra eksperiment til virkelighed (uddrag).doc
Milgram Experiment (Derren Brown)
Stanford Prison Experiment
Ond, ondere, ondest
Ond, ondere, ondest: Derfor stoppede fængselseksperiment før tid
Her er 11 episoder, hvor jeg blev ydmyget og mistænkeliggjort på grund af min hudfarve .docx
Jeg er blevet spyttet på og kaldt abe - Sådan oplever 20 danskere racisme i hverdagen.docx
Hej, jeg hedder HASSAN, og jeg er et MENNESKE...docx
Moralsk frakobling
CFU-login
Bølgen – Die Welle
Du bedes som forberedelse til filmen, som DU skal se i lektionen, læse de 2 vedhæftede links: Derved læser du om filmen og handlingen på forhånd:-)
HUSK COMPUTER (evt lader) OG HOVEDTELEFONER.
Brinkmanns briks | Det onde menneske | DR LYD
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 7
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 9
Udviklingsps: Voksenliv
Hvordan kan mennesker udvikle sig udviklingspsykologisk igennem hele livet, og med udgangspunkt i E. Eriksons teorier:
Erik Erikson og hans forskellige faser fra:
alderen 20 år - død
21 sider
Indhold
Kernestof:
img187 (4).pdf
Voksenliv (6).pdf
Voksenalder 20-40 (3).docx
Voksenalder 2 (12).docx
img188 (4).pdf
Voksenliv (3) (1) (2).pdf
Midtvejskrise: Er din mand gået i panik?
Midtvejskrise.docx
Brinkmanns briks | Mærk livet - lev som en 18-årig! | DR LYD
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 5
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 10
personlighedsps: Personlighedsmodel
Hvordan så Freud på menneskers personlighed og lavede en personlighedsmodel, og hvordan kan vi bruge den i dag? (Og kan vi overhovedet det):
kopiark fra "udviklings veje" som det fremgår af undervisningsbeskrivelsen.
derudover cases
10 sider
Indhold
Kernestof:
Freuds personlighedsmodeller (8).docx
DRTV - Matador: Genboen
Freuds personlighedsmodel (1) (3).pdf
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 1
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 11
Udviklingsps: Latensfasen 6-12 år
Hvad kan der ske udviklingspsykologisk af tematikker i alderen 6-12 år, emotionelt (kort view)
Fokus: Freud/Erikson om alderen 6-12 år. Kopiark fra "udviklings veje" er blevet anvendt, som det fremgår af undervisningsbeskrivelsen.
8 sider
Indhold
Kernestof:
Innan du fortsätter till Google Sök
Latensfasen (5).docx
img183 (4).pdf
Latensfasen (2).pdf
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 1
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 12
Udviklingsps: Piaget, kognition+intelligens/motiva
Hvordan kan vi kognitivt se på barnets udvikling i forskellige faser med den kognitive psykologi.
Anvendt teori er:
Piagets teorier
Kognition generelt
Motivation og læring: Hvordan kan der skolemæssigt foregå en motivation
IQ: Gardners teori
Derudover
afrunding af året og opsamling
25 sider
Indhold
Kernestof:
img341 (1) (3).pdf
img396 (3).pdf
img339.pdf
img340.pdf
img395 (3).pdf
Her er lidt hjælpe (1).docx
kognitiv psykologi (1).pdf
Det kan ikke måles i IQ-tests, men 'kognitiv fleksibilitet' er afgørende for læring og kreativitet
The puzzle of motivation | Dan Pink
Titel
Hvad er intelligens?
De syv intelligenser
Howard Gardner og de forskellige typer intelligens
Eksamensspørgsmål 6 (4).docx
Brinkmanns briks | Aflys mistrivselskrisen | DR LYD
Husk opladet computer og hovedtelefoner
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 5
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Titel 13
Repetition
Opsamling og deling af tidl gennemgået materiale - der "trænes" frem mod eksamen:-)
Vidensdeling og case-træning:-)
Indhold
Kernestof:
https://vdgb.dk/course/psykologi-c-2022/?parent=stx
Psyk C 2022 opgave inkl forside.pdf
psykologi c valgfag august 2017 ua.pdf
Lectio Log ind - Lectio - Nørresundby Gymnasium og HF
Eksamensspørgsmål (2) (6) (1).docx
Eksamensspørgsmål (2) (6) (1) (3).docx
Analyse1.docx
Omfang
Estimeret:
Ikke angivet
Dækker over: 5
moduler
Særlige fokuspunkter
Væsentligste arbejdsformer
Vis samlet undervisningsbeskrivelse samt elevtilknytning til forløb
lan
Hovedmenu
login
MitID
login
Brugernavn
more_horiz
Mere
{ "S": "/lectio/287/stamdata/stamdata_edit_student.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d63961424174", "T": "/lectio/287/stamdata/stamdata_edit_teacher.aspx?teacherid=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d63961424174", "H": "/lectio/287/stamdata/stamdata_edit_hold.aspx?id=666\u0026prevurl=studieplan%2fuvb_hold_off.aspx%3fholdid%3d63961424174" }